Oznámenie 16905 - WYT

Obsah

16905 - WYT
Vestník č. 72/2022 - 18.03.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Miklovičová
Telefón: +421 333813384
Email: martina.miklovicova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Hlavná adresa(URL): https://www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437357
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/437357
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Revitalizácia vnútrobloku Podzámska ul. a Michalská ul. v Hlohovci - Detské ihriská
Referenčné číslo: MSUHC/7022/2022/2008/MIK
II.1.2) Hlavný kód CPV
37535200-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Zákazka je realizovaná v rámci projektu Revitalizácia vnútrobloku Podzámska ul. a Michalská ul. v Hlohovci, ktorý rieši revitalizáciu vnútroblokov Podzámska ul. a Michalská ul. v Hlohovci s akcentom na skvalitnenie životného prostredia, s dôrazom na zeleň, športoviská, detské ihriská (sú predmetom tejto výzvy), inžinierske siete, potrebné komunikácie a iné plochy. Stavba realizovaná v rámci uvedeného projektu je stavebnou obnovou areálu vnútrobloku, ktorého funkčné využitie je pokračovaním obytných priestorov prislúchajúcich bytových objektov v exteriérovom priestore. Celá kompozícia riešenia mala ako prvoradý cieľ zachovať dojem mesta v zeleni, kde funkčnosť a intenzita využívania, vrátane pohybu a pobytu ľudí bude v súlade s prírodou. Rovnakou prioritou celého projektu je zlepšenie environmentálnych aspektov vo vnútrobloku prostredníctvom budovania prvkov zelenej infraštruktúry a adaptáciou urbanizovaného prostredia na zmenu klímy, regenerácia vnútroblokov sídlisk s uplatnením ekologických princípov tvorby a ochrany zelene.
Účel realizácie predmetu zákazky v rámci uvedeného projektu:
dodávka tovarov vrátane montáže a realizácia prác na objektoch
SO 02 Detské ihrisko č. 1 pre predškolské deti a
SO 03 Detské ihrisko č. 2 pre školské deti v rámci vyššie uvedeného projektu
(Link na zákazku k stavebným objektom SO 01, SO 04, SO 05, SO 06, SO 07, SO 08, SO 09 -
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436681)
Celkový rozsah verejným obstarávateľom požadovaných tovarov a prác vrátane ich opisu vypracovaného v súlade s § 42 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je uvedený v súťažných podkladoch, najmä v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky, v Prílohe č. 3 týchto súťažných podkladov označenej ako Projektová dokumentácia (ďalej len Príloha č. 3 SP) a v Prílohe č. 4 týchto súťažných podkladov označenej ako Kalkulácia ceny predmetu zákazky, ktorou je neocenený výkaz výmer (ďalej len Príloha č. 4 SP). Podmienky dodania tovarov a vykonania diela sú uvedené v návrhu zmluvy na dodanie tovaru a zhotovenie diela, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
195 220,04 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
37410000-5
43325000-7
45112723-9
45112700-2
45236210-5
45111300-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
štát Slovensko, región Západné Slovensko, vyšší územný celok Trnavský kraj, okres Hlohovec, obec Hlohovec, vnútroblok Podzámska ul. a Michalská ul., Hlohovec, parc. č. 5127/1 k. ú. Hlohovec.
II.2.4) Opis obstarávania
Zákazka je realizovaná v rámci projektu Revitalizácia vnútrobloku Podzámska ul. a Michalská ul. v Hlohovci, ktorý rieši revitalizáciu vnútroblokov Podzámska ul. a Michalská ul. v Hlohovci s akcentom na skvalitnenie životného prostredia, s dôrazom na zeleň, športoviská, detské ihriská (sú predmetom tejto výzvy), inžinierske siete, potrebné komunikácie a iné plochy. Stavba realizovaná v rámci uvedeného projektu je stavebnou obnovou areálu vnútrobloku, ktorého funkčné využitie je pokračovaním obytných priestorov prislúchajúcich bytových objektov v exteriérovom priestore. Celá kompozícia riešenia mala ako prvoradý cieľ zachovať dojem mesta v zeleni, kde funkčnosť a intenzita využívania, vrátane pohybu a pobytu ľudí bude v súlade s prírodou. Rovnakou prioritou celého projektu je zlepšenie environmentálnych aspektov vo vnútrobloku prostredníctvom budovania prvkov zelenej infraštruktúry a adaptáciou urbanizovaného prostredia na zmenu klímy, regenerácia vnútroblokov sídlisk s uplatnením ekologických princípov tvorby a ochrany zelene.
Účel realizácie predmetu zákazky v rámci uvedeného projektu:
dodávka tovarov vrátane montáže a realizácia prác na objektoch
SO 02 Detské ihrisko č. 1 pre predškolské deti a
SO 03 Detské ihrisko č. 2 pre školské deti v rámci vyššie uvedeného projektu.
Celkový rozsah verejným obstarávateľom požadovaných tovarov a prác vrátane ich opisu vypracovaného v súlade s § 42 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je uvedený v súťažných podkladoch, najmä v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky, v Prílohe č. 3 týchto súťažných podkladov označenej ako Projektová dokumentácia (ďalej len Príloha č. 3 SP) a v Prílohe č. 4 týchto súťažných podkladov označenej ako Kalkulácia ceny predmetu zákazky, ktorou je neocenený výkaz výmer (ďalej len Príloha č. 4 SP). Podmienky dodania tovarov a vykonania diela sú uvedené v návrhu zmluvy na dodanie tovaru a zhotovenie diela, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
195 220,04 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: 302041K673
II.2.14) Doplňujúce informácie
Kód výzvy IROP-PO4-SC431-2017-16, názov projektu Revitalizácia vnútrobloku Podzámska ul. a Michalská ul. v Hlohovci, kód projektu 302041K673, kód žiadosti o NFP NFP302040K673, číslo zmluvy: IROP-Z-302041K673-431-16, č. v ISS 317/2019.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní:
1.
1.1 je oprávnený dodávať tovar/poskytovať službu/uskutočňovať stavebné práce - uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti dokladom o oprávnení dodávať tovar/poskytovať službu/uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1. septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra;
výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce ak je zapísaný v Registri právnických osôb.)
1.2 nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením
2. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva nevydáva doklad uvedený v ods. 1.1 alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
3. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
4. Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.
5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, a to za každého člena skupiny osobitne.
6. V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED") podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú podrobne popísané v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom
obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru/poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
2. podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť opisy hracích prvkov.
V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti sú podrobne popísané v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: v predloženom zozname dodaných tovarov/poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač predloží referencie/zoznam dodaných tovarov/poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktoré v uvedenom období zrealizoval kumulatívne v súhrnnej hodnote minimálne 90 000 eur bez DPH pričom z toho realizoval dodávku rovnakých alebo porovnateľných tovarov v hodnote minimálne 70 000 eur bez DPH a služby spočívajúce v montáži a v prácach obdobného charakteru ako pri predmetnej zákazke v hodnote minimálne 20 000 eur bez DPH. Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
V prípade, ak budú v zmluvnej cene tovarov/služieb/prác (v referenčnom liste) zarátané aj iné tovary/služby/práce ako požadované (podľa vyššie uvedeného), uchádzač je povinný uviesť cenu len za tovary/služby/práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet tejto časti zákazky. (Aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne.)
2. podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie nasledovných opisov hracích prvkov:
- vyobrazenie a popis farebnosti
- popis prvku, materiálová špecifikácia
- názov a katalógové číslo prvku (ak existuje), vrátane počtu ks/bm
- rozmery (napr. šírka, výška, dĺžka prvku)
- výpis jednotlivých komponentov (ak nie sú obsiahnuté v popise prvku).
Uvedené uchádzač predloží iba v prípade, že predkladá ekvivalenty. V prípade, že v čestnom vyhlásení, ktoré tvorí prílohu č. 8 súťažných podkladov, uchádzač čestne vyhlási, že nepredkladá ekvivalenty, opisy podľa tohto bodu nie je potrebné dokladať.
Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti sú podrobne popísané v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.04.2022 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.04.2022 12:30
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, v zasadacej miestnosti MsÚ.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a úradne overeným splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2./ Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ zverejní
súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729 pri tejto zákazke.
3./ Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
4./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO.
5./ Podrobný rozpis obsahu ponuky je uvedený v bode 17. súťažných podkladov. Link k zákazke:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437357
6./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch.
7./ Vyhodnocovanie ponúk sa uskutoční podľa § 112 ods. 6 druhá veta.
8./ Dodanie/zhotovenie predmetu zákazky úzko súvisí s ďalšími prácami v rámci projektu Revitalizácia vnútrobloku Podzámska ul. a Michalská ul. v Hlohovci v zmysle projektovej dokumentácie a súťažných podkladov, kedy jednotlivé práce sa prelínajú a na seba nadväzujú. Z uvedené dôvodu je zhotoviteľ povinný koordinovať dodanie tovarov/poskytovanie služby/realizáciu prác vzhľadom na ďalšie práce a je potrebná súčinnosť zhotoviteľov/dodávateľov/poskytovateľov všetkých častí.
9./ Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom vkladať ich ponuky v dostatočnom časovom predstihu pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie nezahŕňa obstarávanie inovácií ani nie je obstarávaním zameraným na sociálny aspekt.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.03.2022

Redakčné opravy

19194 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 87/2022
V oznámení 16905-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Hlohovec, M. R. Štefánika 1, 920 01 Hlohovec zverejnenom vo VVO č. 072/2022 zo dňa 18.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk: Namiesto: 06.04.2022 12:00 Má byť: 14.04.2022 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 06.04.2022 12:30 Má byť: 14.04.2022 12:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Zmena dátumov je vykonaná z dôvodu doručenia otázok záujemcami dňa 5. 4. 2022.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité