Oznámenie 17660 - MST

Obsah

17660 - MST
Vestník č. 78/2022 - 28.03.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Sabová
Telefón: +421 259356272
Email: eva.sabova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://bratislava.sk/

Galéria mesta Bratislavy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00179752
Františkánske nám. 11 , 81535 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Sabová
Telefón: +421 259356272
Email: eva.sabova@bratislava.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.gmb.sk/
Múzeum mesta Bratislavy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00179744
Radničná 1 , 81518 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Sabová
Telefón: +421 259356272
Email: eva.sabova@bratislava.sk
Hlavná adresa(URL): https://muzeumbratislava.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437821
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/17180/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vyhotovenie mobiliáru do depozitára Galérie mesta Bratislavy a do depozitára Múzea mesta Bratislavy
Referenčné číslo: MAGS OVO/GMB MMB
II.1.2) Hlavný kód CPV
39151100-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie mobiliáru (regálové úložné systémy) do depozitára Galérie mesta Bratislavy a do depozitára Múzea mesta Bratislavy. Podrobnejšie informácie sú dostupné v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 939 266,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Mobiliár do depozitára Galérie mesta Bratislavy
Časť č.: I.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39132000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Galéria mesta Bratislavy, Vajnorská 135, 831 04 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie mobiliáru (regálové úložné systémy) do depozitára Galérie mesta Bratislavy. Podrobnejšie informácie sú dostupné v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 159 945,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
70
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť predmet zákazky aj prostredníctvom NFP, ktoré v rámci tohto verejného obstarávania nie sú bližšie špecifikované (zmluvy o NFP už podpísané, resp. ďalšie zmluvy, o ktorých podpísaní verejný obstarávateľ nemohol mať v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania vedomosť).
Časť: 2
II.2.1) Názov
Mobiliár do depozitára Múzea mesta Bratislavy
Časť č.: II
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39132000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Múzeum mesta Bratislavy, Vajnorská 135, 831 04 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie mobiliáru (regálové úložné systémy) do depozitára Múzea mesta Bratislavy. Podrobnejšie informácie sú dostupné v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
779 321,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
70
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť predmet zákazky aj prostredníctvom NFP, ktoré v rámci tohto verejného obstarávania nie sú bližšie špecifikované (zmluvy o NFP už podpísané, resp. ďalšie zmluvy, o ktorých podpísaní verejný obstarávateľ nemohol mať v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania vedomosť).
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace;

b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, uchádzač preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace;

c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace;

d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace;

e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - uchádzač preukáže doloženým dokladom o oprávnení realizovať predmet zákazky;

f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže doloženým Čestným vyhlásením;

g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, kt. dokáže verejný obstarávateľ preukázať;

h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.

Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia Zápisom do
zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. b) a písm. c) ZVO, nakoľko si ich vie verejný obstarávateľ overiť. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: REFERENCIE
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predloží uchádzač zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 2 ZVO stanovil na účely preukázania splnenia tejto podmienky účasti dlhšie rozhodné obdobie od vyhlásenia verejného obstarávania (5 rokov). Keďže ide o predmet zákazky, ktorý nie je obvyklý a bežne dodávaný, uvedené je nevyhnutné na zaistenie primeranej úrovne hospodárskej súťaže. Aplikovanie dlhšieho obdobia nemá vplyv na kvalitu predložených referencií, keďže v oblasti predmetu zákazky nedochádza k tak rýchlemu technickému vývoju, ktorý by mohol mať za následok neaktuálnosť predložených referencií vystavených za dlhšie obdobie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ČASŤ Č. 1
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zoznamom preukázal, že sa podieľal na poskytovaní služieb, ktoré spočívajú v:
a)dodaní a inštalácii samostojaceho mobilného regálového systému s možnosťou posunu min. 10 regálov
súčasne,
b)dodaní a inštalácii mobilného alebo pevného regálového systému vybaveného oceľovým navinovacím valcom,
c)dodaní a inštalácii závesného systému na obrazy s výsuvnými sieťovými panelmi,
d)dodaní a inštalácii pevných policových regálov s nosnosťou police min. 300 kg.

ČASŤ Č. 2
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zoznamom preukázal, že sa podieľal na poskytovaní služieb, ktoré spočívajú vo:
a)dodaní a inštalácii samostojaceho mobilného regálového systému s možnosťou posunu min. 10 regálov
súčasne,
b)dodaní a inštalácii pevných policových regálov s nosnosťou police min. 300 kg.

Pre obe časti predmetu zákazky
Uchádzač môže preukázať splnenie uvedených požiadaviek prostredníctvom jednej zákazky, pokiaľ táto obsahovala všetky uvedené položky, prípadne prostredníctvom viacerých samostatných zákaziek.
Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať identifikačné údaje odberateľa/objednávateľa, podrobný opis realizovaných zákaziek, z ktorého bude vyplývať splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa a dátum realizácie zákazky.
Uchádzač môže pri preukazovaní splnenia danej podmienky účasti použiť rovnaké referencie pre obe časti predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.05.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2022 10:30
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom systému Josephine.
Miestom sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu prostredníctvom systému JOSEPHINE.

2. V zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií bude mať dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.

3. Zábezpeka sa nevyžaduje.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.03.2022

Redakčné opravy

24509 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 107/2022
V oznámení 17660-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 078/2022 zo dňa 28.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 02.05.2022 10:00 Má byť: 11.05.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.05.2022 10:30 Má byť: 11.05.2022 10:30
26492 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 113/2022
V oznámení 17660-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 078/2022 zo dňa 28.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Namiesto: Trvanie v dňoch 70 Má byť: Trvanie v dňoch 200 II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Namiesto: Trvanie v dňoch 70 Má byť: Trvanie v dňoch 200 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 11.05.2022 10:00 Má byť: 23.05.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.05.2022 10:30 Má byť: 23.05.2022 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité