Oznámenie 17644 - VBS

Obsah

17644 - VBS
Vestník č. 78/2022 - 28.03.2022

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Rokovacie konanie bez zverejnenia
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2, 81272 Bratislava - Staré Mesto
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: ovo
Telefón: +421 250944576
Email: ovo@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/239
Hlavná adresa(URL): https://www.minv.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie celodenného stravovania vrátane víkendov a sviatkov
II.1.2) Hlavný kód CPV
55520000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zabezpečenie celodenného stravovania vrátane víkendov a sviatkov v nadväznosti na uzatvorenú zmluvu o ubytovaní č. SE-OHZ4-2022/003458-001 zo dňa 3.3.2022 pre plnenie úloh Ministerstva vnútra Slovenskej republiky v prípade prílevu veľkého množstva osôb, ktoré na naše územie vstupujú zo susedného štátu, v ktorom boli bezprostredne pred príchodom vystavené ohrozeniu počas vnútroštátneho alebo medzinárodného ozbrojeného konfliktu. Príprava a zabezpečenie celodenného stravovanie dospelá osoba/ deň (teplé a studené raňajky podľa požiadaviek, obed, večeru) 7 dní v týždni vrátane sviatkov, dovoz min. 2x denne
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
1 641 955,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia je Azylové zariadenie, Dunajská ulica č. 1346/79 Gabčíkovo
II.2.4) Opis obstarávania:
Predpokladaný počet stravných jednotiek: 500 denne
Príprava a zabezpečenie celodenného stravovania dospelá osoba/ deň (teplé a studené raňajky podľa požiadaviek, obed, večeru) 7 dní v týždni vrátane sviatkov, dovoz min. 2x denne
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Rámcová dohoda o poskytovaní stravovacích služieb č. SE-OHZ2-2022/003480-003
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
17.03.2022
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
Globalgastro plus, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47375761
Račianska 17 , 83102 Bratislava – mestská časť Nové Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
1 641 955,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
k bodu IV.1.1) Druh postupu:
Priame rokovacie konania podľa § 81 písm. c) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vzhľadom na skutočnosť, že zákazka sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.03.2022
PRÍLOHA D1 - VŠEOBECNÉ OBSTARÁVANIE
1. Odôvodnenie výberu rokovacieho konania bez predchádzajúceho uverejnenia výzvy na súťaž v súlade s článkom 32 smernice 2014/24/EÚ
Nákup tovarov alebo služieb za mimoriadne výhodných podmienok
3. Vysvetlenie
3. Vysvetlenie Vysvetlite jasne a úplne, prečo je zadanie zákazky bez predbežného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v súlade so zákonom, a uveďte príslušné fakty, a ak je to vhodné, závery právnych predpisov v súlade so smernicou: Podľa § 82 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ak verejný obstarávateľ použije priame rokovacie konanie z dôvodu mimoriadnej udalosti, je povinný poslať úradu pred uzavretím zmluvy elektronicky vo formáte a postupmi na prenos dostupnými na webovom sídle úradu oznámenie, v ktorom odôvodní jeho použitie; to neplatí, ak verejný obstarávateľ uverejnil oznámenie o zámere uzavrieť zmluvu.
Oznámenie o použití priameho rokovacieho konania v dôsledku mimoriadnej udalosti bolo odoslané úradu dňa 9.3.2022; zverejnené pod číslom 16164 - ICS vo Vestníku č. 67/2022 dňa 11.3.2022.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité