Oznámenie 17730 - WYP

Obsah

17730 - WYP
Vestník č. 78/2022 - 28.03.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Bardejov
IČO: 00321842
Radničné námestie 16, 08501 Bardejov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mikuláš Serečun
Telefón: +421 544862171
Fax: +421 544722476
Email: mikulas.serecun@bardejov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438022
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ultima Ratio s.r.o.
IČO: 46862439
Ulica 1. mája 709 , 03101 Liptovský Mikuláš
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Katarína Uličná
Telefón: +421 911295519
Email: katarina.ulicna@ultimaratio.sk
Adresa (URL): https://pluto.ultimaratio.sk/lpvos/1684/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Realizácia vodozádržných opatrení v intraviláne mesta Bardejov
Referenčné číslo: GUR000044
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212220-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je stavebná úprava strechy telocvične, ktorá pozostáva z výmeny existujúcich vrstiev strešnej konštrukcie za novonavrhnuté slúžiace na zadržiavanie dažďových vôd a spomalenie ich odtoku a nové pôdorysné usporiadanie časti jestvujúceho parkoviska pre osobné motorové vozidlá, výmena jestvujúceho asfaltového povrchu za vsakovacie rošty a doplnenie vzrastlej zelene.
Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou pre stavbu:
REALIZÁCIA VODOZÁDRŽNÝCH OPATRENÍ NA ÚZEMÍ MESTA BARDEJOV ZELENÁ STRECHA
NA TELOCVIČNI PRI ŠPORTOVEJ HALE
Zelené parkovisko na ul. Družstevná 1.časť
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
442 639,28 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Zelená strecha na telocvični pri športovej hale
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212220-4
45112713-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Katastrálne územie Bardejov, parcely: 1002/27
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné objekty:
SO 01 ZELENÁ STRECHA

Predmetom 1. Časti je stavebná úprava strechy telocvične, ktorá pozostáva z výmeny existujúcich vrstiev strešnej konštrukcie za novonavrhnuté slúžiace na zadržiavanie dažďových vôd a spomalenie ich odtoku.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Cena za 1. časť (v EUR bez DPH)
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota plnenia predmetu zmluvy pre 1. časť (počítané v kalendárnych dňoch od odovzdania staveniska zhotoviteľovi)
Relatívna váha: 20

Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Predpokladaná hodnota
228 346,36 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO2-SC211-2018-40
II.2.14) Doplňujúce informácie
Od uchádzača predkladajúceho ponuku sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO) vo výške: 6 500 €. Informácie o spôsobe
zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Zelené parkovisko: ul. Družstevná 1. časť
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45223300-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Katastrálne územie Bardejov, parcely: 1435/1
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné objekty:
SO 01 - Parkovisko 1

Predmetom 2. Časti je nové pôdorysné usporiadanie časti jestvujúceho parkoviska pre osobné motorové vozidlá, výmena jestvujúceho asfaltového povrchu za vsakovacie rošty a doplnenie vzrastlej zelene.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Cena za 2. časť (v EUR bez DPH)
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota plnenia predmetu zmluvy pre 2. časť (počítané v kalendárnych dňoch od odovzdania staveniska zhotoviteľovi)
Relatívna váha: 20

Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Predpokladaná hodnota
214 292,92 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO2-SC211-2018-40
II.2.14) Doplňujúce informácie
Od uchádzača predkladajúceho ponuku sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO) vo výške: 6 000 €. Informácie o spôsobe
zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO.

2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje
predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní od uchádzača, ktorý
má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov
verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný
na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému
obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a)
zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s
obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných
systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.

3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto
podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.

4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s § 114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením, alebo
c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.

5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný
obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.

6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.04.2022 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 20.04.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.04.2022 11:00
Miesto: Online otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: https://pluto.ultimaratio.sk/lpvos/1684/
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné.Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk sprístupnením všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a to prostredníctvom funkcionality systémuPLUTO-online modul otvárania ponúk. Manuál pre uchádzača k online otváraniu ponúk sa nachádza v kapitole1.4.6 návodu na použitie dostupného na web adrese:http://2pluto.ultimaratio.sk/navod/.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6
písm.g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií
nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym
subjektomdohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.

2) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO.

3) V súlade s §56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na
poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10 až 14 ZVO na viac ako 10 pracovných dní.

4) Zmluva o dielo je uzavretá jej podpisom oboma zmluvnými stranami. Zmluva a celý proces verejného obstarávania
podlieha schvaľovaciemu procesu a je podmienená jej schválením Poskytovateľom NFP. Táto zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že:
a) dôjde ku ukončeniu finančnej kontroly:
ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO,
pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi; alebo
ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO,
zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu verejného obstarávateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v
správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického
pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO a
b) dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy.
V prípade neukončenia finančnej kontroly (neschválenia procesu verejného obstarávania) poskytovateľom NFP, verejný obstarávateľ je oprávnený od tejto Zmluvy o dielo odstúpiť. Úspešnému uchádzačovi v takomto prípade nevzniká žiaden nárok na náhradu škody.

5) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely
tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese
https://pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu
transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný
obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob
komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných
podkladoch.

6) V zmysle § 112 ods. 6 ZVO sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia
požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.

7) Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel
alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.03.2022

Redakčné opravy

17841 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 79/2022
V oznámení 17730-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Bardejov, Radničné námestie 16, 085 01 Bardejov zverejnenom vo VVO č. 078/2022 zo dňa 28.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje Časť: 1 II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Namiesto: Trvanie v mesiacoch: 10 Má byť: Trvanie v dňoch: 120 Časť: 2 II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Namiesto: Trvanie v mesiacoch: 10 Má byť: Trvanie v dňoch: 120

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité