Oznámenie 18001 - WYP

Obsah

18001 - WYP
Vestník č. 80/2022 - 30.03.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
IČO: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martina Čaplová
Telefón: +421 259722363
Email: martina.caplova@nrsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.nrsr.sk
Hlavná adresa(URL): www.nrsr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437873
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/437873
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia centrálnej prípravy vzduchu
Referenčné číslo: 710/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
45300000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia kompletnej rekonštrukcie centrálnej prípravy vzduchu v budove Národnej rady Slovenskej republiky, ktorá sa nachádza v pôvodnom stave. Rekonštrukcia centrálnej prípravy vzduchu je riešená výmenou za nový systém, teda kompletná výmena technológie centrálnej prípravy vzduchu vrátane kompletnej rekonštrukcie všetkých prislúchajúcich rozvodov a inštalácií. Z funkčného, technologického a technického hľadiska je jestvujúce zariadenie/technológia centrálnej prípravy vzduchu zastarané, opotrebované, poruchové s vysokou energetickou náročnosťou a verejný obstarávateľ plánuje jeho nahradenie novou, modernou technológiou s cieľom zvýšiť spoľahlivosť technológie a znížiť energetickú náročnosť centrálnej prípravy a kvalitu prostredia. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 207 492,50 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45111300-1
45310000-3
42500000-1
42113310-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom uskutočnenia stavebných prác je hlavná budova NR SR na Námestí A. Dubčeka 1 v Bratislave, pričom bližšia špecifikácia miesta uskutočnenia stavebných prác je uvedená v návrhu zmluvy.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia kompletnej rekonštrukcie centrálnej prípravy vzduchu v budove Národnej rady Slovenskej republiky, ktorá sa nachádza v pôvodnom stave. Rekonštrukcia centrálnej prípravy vzduchu je riešená výmenou za nový systém, teda kompletná výmena technológie centrálnej prípravy vzduchu vrátane kompletnej rekonštrukcie všetkých prislúchajúcich rozvodov a inštalácií. Z funkčného, technologického a technického hľadiska je jestvujúce zariadenie/technológia centrálnej prípravy vzduchu zastarané, opotrebované, poruchové s vysokou energetickou náročnosťou a verejný obstarávateľ plánuje jeho nahradenie novou, modernou technológiou s cieľom zvýšiť spoľahlivosť technológie a znížiť energetickú náročnosť centrálnej prípravy a kvalitu prostredia. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 207 492,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač sa môže zúčastniť verejného obstarávania, len ak spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 152 ods. 1 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, alebo čestným vyhlásením v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom uchádzač vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. V zmysle ustanovenia § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladá záujemca doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a), b) c) a e) zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia uchádzača podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona o verejnom obstarávaní. Podľa ustanovenia § 32 ods. 3, druhá veta, ak záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (t. j. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace), je povinný na účely preukázania podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov sú vymedzené v § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa ktorého údajmi potrebnými na vyžiadanie výpisu z registra trestov sú:
a) ak ide o fyzickú osobu
1. meno, priezvisko, rodné priezvisko, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, prípadne prezývku osoby, ktorej sa žiadosť týka,
2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia,
3. štátne občianstvo,
4. pohlavie,
5. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov,
b) ak ide o právnickú osobu
1. obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby,
2. identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené,
3. označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná.
Údaje podľa druhej vety § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v origináloch alebo v úradne osvedčených fotokópiách dokladov.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača v plnom rozsahu za účelom uzavretia zmluvy so spôsobilým a spoľahlivým hospodárskym subjektom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Bod 1) Uchádzač podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní predloží zoznam stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Bod 2) Uchádzač podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predloží v ponuke údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich technickú a odbornú spôsobilosť v origináloch alebo úradne osvedčených fotokópiách dokladov.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 34 môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, alebo čestným vyhlásením v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom uchádzač vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1) Uchádzač predloženým zoznamom stavebných prác doplneným potvrdeniami odberateľov za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania preukáže realizáciu aspoň jednej zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky vo výške finančných nákladov minimálne 500 000,00 eur bez DPH.
k bodu 2) Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnutá aspoň jedna osoba/osoby spĺňa/jú nasledovné minimálne požiadavky:
a)jeden stavbyvedúci s 5-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou fyzická osoba s odborným zameraním pozemné stavby s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov s 5-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou. Uchádzač v ponuke predloží doklad o odbornej spôsobilosti/osvedčenie alebo ekvivalentný doklad podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla uchádzača.
b)tri osoby s 5-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou oprávnená na vykonávanie činnosti: montáž, oprava a údržba vyhradeného technického zariadenia elektrického (pre práce silnoprúd a slaboprúd) podľa zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov a v zmysle vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov. Uchádzač v ponuke predloží platné osvedčenie alebo ekvivalentný doklad podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla uchádzača.
c)jedna osoba oprávnená na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok (revízií) vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov a v zmysle vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov. Uchádzač v ponuke predloží platné osvedčenie alebo ekvivalentný doklad podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla uchádzača.
d)jedna osoba s 3-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou na činnosť zámočník. Uchádzač v ponuke predloží výučný list v odbore alebo iný doklad o riadnom ukončení príslušného učebného odboru alebo študijného odboru alebo ekvivalentný doklad podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla uchádzača.
e)jedna osoba s 3-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou na činnosť zvárač.
Uchádzač v ponuke predloží certifikát osvedčenie o skúške zvárača podľa STN EN ISO 9606 a zároveň zváračský preukaz alebo ekvivalentné doklady podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla uchádzača.
Uchádzač predloží pri osobách podľa a) až e) platné doklady odbornej spôsobilosti/ osvedčenia/oprávnenia a životopisy osôb, ktoré musia obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, b) história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia, aktuálny zamestnávateľ), c) zoznam realizovaných projektov/zmlúv s uvedením pozície osoby a stručný opis realizovaných prác d) dátum a vlastnoručný podpis predmetnej osoby. Doklady musia byť predložené ako originály resp. úradne osvedčené fotokópie dokladov. Z predložených životopisov pri osobách uvedených podľa písm. a), b) a osobách uvedených podľa písm. d) a e) musí zo životopisu vyplývať aj požadovaná prax.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač/zhotoviteľ predložil verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi poistné zmluvy v súlade s Článkom VII. ods. 14 návrhu zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2022 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2022 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality On-line sprístupnenie ponúk uchádzačom.
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/437873
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk prostredníctvom využitia funkcionality On-line sprístupnenie ponúk je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a taktiež všetkým členom komisie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zákazka sa realizuje prostredníctvom IS EVO.
Akákoľvek komunikácia sa uskutočňuje elektronickou podobou prostredníctvom systému EVO.
Uchádzač predloží ponuku elektronicky prostredníctvom systému EVO.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v súlade s ustanovením § 41 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač je povinný predložiť v ponuke vyhlásenie o podiele zákazky, ktorú má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky subdodávateľom podľa predchádzajúcej vety, predloží v ponuke vyhlásenie o tejto skutočnosti
Uchádzač zodpovedá za správne a presné ocenenie predmetu zákazky. Uchádzač nie je oprávnený zasahovať do výkazov, meniť položky výkazov ani množstvá jednotlivých položiek. Uchádzač je povinný naceniť všetky položky výkazov. V prípade ak uchádzač nacení niektorú položku nulou, v poznámke pod konkrétnym výkazom uvedie, v ktorej položke má nulovú položku zahrnutú. Pre všetky výkazy výmer platí, že cena celkom bez DPH pri tej ktorej položke je daná súčinom jednotkovej ceny bez DPH a požadovanej výmery (množstva). Celková cena pri jednotlivých výkazoch je daná súčtom cien celkom bez DPH všetkých položiek a je vyjadrená v eur bez DPH.
Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác. Kontaktná osoba pre uskutočnenie obhliadky: Ing. Dušan Lisičan, CSc., email: dusan.lisican@nrsr.sk, 0910853882, 02/59723410. Obhliadka miesta uskutočnenia stavebných prác môže podliehať bezpečnostným a hygienickým opatreniam súvisiacich s preventívnymi opatreniami proti šíreniu pandémie COVID-19.
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz.
Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona o registri partnerov verejného sektora, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač/zhotoviteľ predložil verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi poistné zmluvy v súlade s Článkom VII. ods. 14 návrhu zmluvy.
Zhotoviteľ sa zaväzuje dielo zhotoviť v lehote najneskôr do 4 mesiacov odo dňa prevzatia miesta plnenia (staveniska) od objednávateľa. Po zhotovení diela a odovzdaní diela objednávateľovi za podmienok dohodnutých zmluvou sa zhotoviteľ zaväzuje vykonať skúšobnú prevádzku diela v trvaní 6 mesiacov od odovzdania a prevzatia celého diela objednávateľom.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.03.2022

Redakčné opravy

22305 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 99/2022
V oznámení 18001-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 080/2022 zo dňa 30.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Dátum a čas: Namiesto: 26.04.2022 09:00 Má byť: 03.05.2022 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Dátum a čas: Namiesto: 26.04.2022 10:00 Má byť: 03.05.2022 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité