Oznámenie 20020 - MST

Obsah

20020 - MST
Vestník č. 91/2022 - 13.04.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Topoľčany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00311162
Nám. M.R. Štefánika 1, 95501 Topoľčany
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr.Peter Michalík
Telefón: +421 385340231
Email: peter.michalik@topolcany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://topolcany.eranet.sk/#/tenders
Hlavná adresa(URL): https://www.topolcany.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438712
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://topolcany.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/179
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Stojiská polopodzemných kontajnerov v meste Topoľčany II
Referenčné číslo: 2774/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
34928480-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka a realizácia celkovo 17 stojísk polopodzemných kontajnerov na komunálny a triedený odpad. Všetky polopodzemné kontajnery budú mať KRUHOVÝ tvar.
Rozsah predmetu zákazky je riešený v projektovej dokumentácii Stojiská polopodzemných kontajnerov v meste Topoľčany, spracovanej Ing. Rendošom, Nová Dedinka v 12/2021.
Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácií.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
471 892,70 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45112000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Topoľčany
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka a realizácia celkovo 17 stojísk polopodzemných kontajnerov na komunálny a triedený odpad. Všetky polopodzemné kontajnery budú mať KRUHOVÝ tvar.
Rozsah predmetu zákazky je riešený v projektovej dokumentácii Stojiská polopodzemných kontajnerov v meste Topoľčany, spracovanej Ing. Rendošom, Nová Dedinka v 12/2021.
Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácií.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
471 892,70 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
5
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len "ZVO"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 ZVO. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (ďalej len "JED"). Prípadný zápis uchádzača v zozname hospodárskych subjektov vedený Úradom pre verejné obstarávanie verejný obstarávateľ overí podľa § 152 ods. 4 ZVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO prostredníctvom webového portálu oversi.sk; tento doklad nie je potrebné predkladať, ak ide o uchádzača, o ktorom sú tieto informácie dostupné z predmetného portálu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vyžaduje sa splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti predložením zoznamu dodaných tovarov podobného alebo
rovnakého charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s
uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO,
dokladom je referencia. Ak bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ
podľa ZVO, je potrebné uviesť meno, priezvisko, funkciu, tel. číslo a e-mailovú adresu kontaktnej osoby odberateľa, u
ktorej si možno tieto údaje overiť.
V prípade, ak uchádzač uvedie v zozname tovar, ktorého dodanie presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. dodanie sa
začalo pred troma rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného
obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorý bol dodaný v
požadovanom období. V prípade, ak tovary dodával uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a
započíta iba hodnotu, poskytovanú ním samotným.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.05.2022 13:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.05.2022 13:30
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a bude prebiehať v mieste on-line priestore systému ERANET.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa budú môcť zúčastniť len uchádzači, ktorí v lehote na predkladanie ponúk predložili ponuku do tejto zákazky.
Bližšie informácie sú v súťažných podkladoch
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.04.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité