Oznámenie 23621 - MSS

Obsah

23621 - MSS
Vestník č. 104/2022 - 03.05.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Európsky olympijský festival mládeže Banská Bystrica 2022, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52475808
Skuteckého 132/22, 97401 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Babicová
Telefón: +421 48903564643
Email: martina@euprojekty.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.ezakazky.sk/euprofi/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=56756883&
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439576
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439576
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/euprofi/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=56756883&
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
nezisková organizácia
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
činnosti v súvislosti s podujatím EYOF Banská Bystrica 2022
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
EYOF 2022_Tlačiarenské služby
Referenčné číslo: 007/NLZ/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
79800000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie polygrafických prác (tlačiarenské služby) v súvislosti s podujatím EYOF Banská Bystrica 2022 - https://eyof2022.com/ v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky, technická špecifikácia, návrh na plnenie kritéria. Súčasťou služieb je cyklus od prijatia tlačových podkladov až po doručenie finálneho výrobku na miesto určenia, vrátane balenia, dopravy, grafiky, zamerania, montáže a demontáže na určenom mieste. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane požiadaviek na predmet zákazky, množstva a špecifikácií je uvedené v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
300 007,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79810000-5
79820000-8
79822500-7
45255400-3
45111300-1
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Banská Bystrica, Zvolen v súlade s prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky, technická špecifikácia, návrh na plnenie kritéria.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú polygrafické/tlačiarenské služby s výsledkom Tlačoviny -papieorvé obaly, príručky, letáky,plagáty, fólie, papier A5, A4 s jednostrannou, obojstrannou tlačou, nálepky, Easy dot fólie, nálepky s tlačou a podobne - rozsah zákazky je vymedzený na 370 riadkoch v tabuľlkovej forme rozdelený podľa jednotlivých organizačných oddeleniach EYOF n.o..

UPOZORNENIE:
Pri položkách v prílohe č. 1 označených značkou x (krížikom) cena obsahuje grafické služby, zameranie, montáž a demontáž vytlačených materiálov. Uchádzač tieto služby musí zahrnúť do jednej ceny v rámci položky.

Podrobné informácie sú uvedené v tabuľkovej prílohe č. 1 a vizuálnej prílohe č. 4

Príloha č. 1_ Opis predmetu zákazky, technická špecifikácia, návrh na plnenie kritéria

Príloha č. 4_Grafika, vizualizácia, branding
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
300 007,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5, resp. v zmysle § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní - predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.

Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (§152, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala.

Ak uchádzač predkladá JED predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zadávanie zákazky bude realizované prostrednítcom rámcovej zmluvy/dohody kde verejný obstarávateľ bude oprávnený čerpať postupne, resp. celý rozsah zákazky nedočerpať. Verejný obstarávateľ bude objednávať vyššie uvedené služby podľa jeho prevádzkových potrieb.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
V prípade rámcových dohôd – odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: Rámcová dohoda je s trvaním do 31.08.2022.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.05.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.05.2022 11:00
Miesto: Otváranie ponúk je verejné - on line sprístupnením predložených dokladov.
Pojem verejné otváranie ponúk znamená, že verejný obstarávateľ zverejní všetkým uchádzačom počet predložených
ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Účasť na elektronickom otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému eZakazky.

Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk .
Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia.

Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Pre potreby komunikácie a predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia v systéme eZakazky prostredníctvom registračného formulára dostupného na portáli www.ezakazky.sk Podrobnosti o systéme eZakazky sú uvedené na adrese: http://www.ezakazky.sk/index.cfm?module=System&page=Help .

V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ.

Zároveň prípadné zmeny alebo doplnenia budú prostredníctvom odkazu na profil zverejnené aj na profile zákazky na webovej stránke ÚVO (§ 43 zákona o VO).
Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie.

Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ v súlade s § 66 ods. 7, písm. b), že vyhodnotenie ponúk z hľadiska požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.

Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky je súčasťou súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.04.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité