II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Zabezpečenie vodíka a súvisiacich služieb pre vodíkové dopravné prostriedky – prenosné riešenie
Referenčné číslo: NL 0822
II.1.2)
Hlavný kód CPV
98300000-6
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie vodíka a služieb súvisiacich s čerpaním vodíka ako paliva na zabezpečenie mobility vodíkových vozidiel počas platnosti Rámcovej dohody. Predmet zákazky je obstarávaný v rámci Národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), ktorý sa implementuje na SIEA (ďalej ako verejný obstarávateľ) na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
1 172 880,50
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
24111600-1
34133110-2
34223200-8
42122180-5
42113390-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Umiestnenie a prevádzkovanie technického riešenia:
- v 1 lokalite v rámci Bratislavského alebo Trnavského kraja;
- v lokalite v rámci územia SR (na území okresu určeného v Indik. harmonograme v SP).
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie vodíka a služieb súvisiacich s čerpaním vodíka ako paliva na zabezpečenie mobility vodíkových vozidiel, ktoré budú využívané v rámci Národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), implementovaného SIEA (ďalej ako verejný obstarávateľ) na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
Výber technického riešenia plnenia predmetu zákazky ponecháva verejný obstarávateľ na uchádzačoch. Uchádzači môžu v rámci návrhu plnenia predmetu zákazky využiť technické riešenie v závislosti od svojich možností. Uchádzači vo svojich ponukách, predložených v rámci tohto verejného obstarávania, bližšie špecifikujú relevantné podrobnosti konkrétneho technického riešenia, ktorým budú v prípade úspešnosti v tomto verejnom obstarávaní plniť definovaný predmet zákazky.
Technická špecifikácia:
a)Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zabezpečenie vodíka spĺňajúceho kvalitatívne vlastnosti vodíkového paliva stanovené normou ISO 14687:2019. Verejný obstarávateľ predpokladá počas trvania zmluvného vzťahu celkový odber maximálne 1000 kg vodíkového paliva. Plnenie bude podľa skutočných potrieb verejného obstarávateľa.
b)Verejný obstarávateľ zároveň požaduje od úspešného uchádzača zabezpečenie takého technického riešenia, ktoré umožní čerpanie vodíka ako paliva do vodíkových vozidiel (ďalej ako technické riešenie). Technické riešenie bude umožňovať príjazd, pristavenie a odjazd vodíkových vozidiel a čerpanie vodíka do nich pri dodržaní všetkých relevantných legislatívnych požiadaviek a zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Technické riešenie bude zároveň vybavené zariadením na meranie odobratého množstva vodíka pri každom čerpaní.
c)Technické riešenie bude umožňovať čerpanie vodíkového paliva do osobných vozidiel aj do autobusov.
d)Technické riešenie bude prispôsobené na operatívny presun v rámci územia SR za účelom dopĺňania vodíkového paliva do osobných vozidiel a autobusov na vodíkový pohon.
e)Verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia tejto verejnej súťaže disponuje dvomi kusmi motorových vozidiel na vodíkový pohon typu Toyota Mirai. V čase vyhlásenia tejto verejnej súťaže nemá verejný obstarávateľ zmluvne dojednané konkrétne typy ďalších vodíkových vozidiel, ktoré sú predmetom iných verejných obstarávaní. Verejný obstarávateľ, v nadväznosti na uvedené, požaduje od úspešného uchádzača také technické riešenie, ktorým je možné čerpať vodíkové palivo do všetkých osobných vozidiel a autobusov na vodíkový pohon, ktoré sú dostupné na trhu ku dňu vyhlásenia tejto verejnej súťaže.
f)Technické riešenie bude umožňovať čerpanie vodíkového paliva do osobných vozidiel a do autobusov, a to v množstve minimálne 12 kg vodíkového paliva na jedno tankovanie pri plniacom tlaku minimálne 350 bar. Požadované parametre sú uvádzané pri teplote 25 °C.
Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ tvorí časť C1. Opis predmetu zákazky a časť C2. Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet zákazky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 172 880,50
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v intervale
Dátum začatia: 01.09.2022
Dátum ukončenia: 31.08.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Národný projekt ,,Žiť energiou" (kód projektu v ITMS2014+: 310041J746)
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Zmluvný vzťah bude uzatvorený na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody s úspešným uchádzačom najneskôr do 31.08.2023 alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny podľa tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
Dĺžka trvania zákazky v bode II.2.7 tohto Oznámenia je uvedená v intervale od 01.09.2022 do 31.08.2023. Dátum
začatia 01.09.2022 je verejným obstarávateľom uvedený ako predpokladaný.
Zdôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti: Delenie zákazky na časti nie je možné, nakoľko predmetom zákazky je zabezpečenia vodíka a služieb súvisiacich s čerpaním vodíka ako paliva na zabezpečenie mobility vodíkových vozidiel (na základe uchádzačom predloženého návrhu technického riešenia) na aktivity verejného obstarávateľa uvedené v Prílohe č. 1 Indikatívny harmonogram prezentačných podujatí s účasťou prenosného riešenia na čerpanie vodíkového paliva k časti C1. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Ak by sa obstarávaný predmet zákazky rozdelil na časti, v rámci ktorých by verejný obstarávateľ umožnil uchádzačom predkladať ponuky na samostatné časti predmetu zákazky, v ktorých by napokon mohlo byť viacero rôznych úspešných dodávateľov, tak potreba koordinácie (logistická, časová či personálna) dodávateľov jednotlivých častí zákazky, ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by pre verejného obstarávateľa mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia plnenia obstarávanej zákazky v súlade s termínmi prezentačných podujatí uvedenými v predmetnom harmonograme.