Oznámenie 26777 - MSS

Obsah

26777 - MSS
Vestník č. 115/2022 - 16.05.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00002801
Bajkalská 27, 82799 Bratislava-Ružinov
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Marta Gandžalová Jančeková
Telefón: +421 915843056
Fax: +421 253421019
Email: marta.gandzalova.jancekova@siea.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12
Hlavná adresa(URL): www.siea.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440242
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie vodíka a súvisiacich služieb pre vodíkové dopravné prostriedky
Referenčné číslo: NL 0422
II.1.2) Hlavný kód CPV
98300000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie vodíka a služieb súvisiacich s čerpaním vodíka ako paliva na zabezpečenie mobility vodíkových vozidiel počas platnosti Rámcovej dohody. Predmet zákazky je obstarávaný v rámci Národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), ktorý sa implementuje na SIEA (ďalej ako verejný obstarávateľ) na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 423 824,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Zabezpečenie vodíka a súvisiacich služieb pre vodíkové dopravné prostriedky, lokalita: Trenčiansky kraj
Časť č.: Časť 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
24111600-1
34133110-2
34223200-8
42122180-5
42113390-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Umiestnenie a prevádzkovanie požadovaného technického riešenia v jednej lokalite v rámci Trenčianskeho kraja. Výber a zabezpečenie konkrétnej lokality je na zodpovednosti úspešného uchádzača.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie vodíka a služieb súvisiacich s čerpaním vodíka ako paliva na zabezpečenie mobility vodíkových vozidiel počas platnosti Rámcovej dohody. Predmet zákazky je obstarávaný v rámci Národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), ktorý sa implementuje na SIEA (ďalej ako verejný obstarávateľ) na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia.

Výber technického riešenia plnenia predmetu zákazky ponecháva verejný obstarávateľ na uchádzačoch. Uchádzači môžu v rámci návrhu plnenia predmetu zákazky využiť technické riešenie v závislosti od svojich možností a možností príslušnej lokality. Uchádzači vo svojich ponukách, predložených v rámci tohto verejného obstarávania, bližšie špecifikujú relevantné podrobnosti konkrétneho technického riešenia, ktorým budú v prípade úspešnosti v tomto verejnom obstarávaní plniť definovaný predmet zákazky.

Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača nasledovné predpokladané množstvo vodíkového paliva:
-Pre Časť 1: 1 000 kilogramov vodíka;
Plnenie bude podľa skutočných potrieb verejného obstarávateľa.

Technická špecifikácia :
a)Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zabezpečenie vodíka spĺňajúceho kvalitatívne vlastnosti vodíkového paliva stanovené normou ISO 14687:2019.
b)Verejný obstarávateľ zároveň požaduje od úspešného uchádzača zabezpečenie takého technického riešenia, ktoré umožní čerpanie vodíka ako paliva do vodíkových vozidiel (ďalej ako technické riešenie). Technické riešenie bude umožňovať príjazd, pristavenie a odjazd vodíkových vozidiel a čerpanie vodíka do nich pri dodržaní všetkých relevantných legislatívnych požiadaviek a zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Technické riešenie bude zároveň vybavené zariadením na meranie odobratého množstva vodíka pri každom čerpaní.
c)Technické riešenie bude umožňovať čerpanie vodíkového paliva do osobných vozidiel aj do autobusov.
d)Verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia tejto verejnej súťaže disponuje dvomi kusmi motorových vozidiel na vodíkový pohon typu Toyota Mirai. V čase vyhlásenia tejto verejnej súťaže nemá verejný obstarávateľ zmluvne dojednané konkrétne typy ďalších vodíkových vozidiel, ktoré sú predmetom iných verejných obstarávaní. Verejný obstarávateľ, v nadväznosti na uvedené, požaduje od úspešného uchádzača také technické riešenie, ktorým je možné čerpať vodíkové palivo do všetkých osobných vozidiel a autobusov na vodíkový pohon, ktoré sú dostupné na trhu ku dňu vyhlásenia tejto verejnej súťaže.
e)Technické riešenie bude umožňovať čerpanie vodíkového paliva do osobných vozidiel a do autobusov, a to v množstve minimálne 12 kg vodíkového paliva na jedno tankovanie pri plniacom tlaku minimálne 350 bar. Požadované parametre sú uvádzané pri teplote 25 °C.

Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ tvorí časť C1. Opis predmetu zákazky a časť C2. Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet danej časti zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
711 912,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.09.2022
Dátum ukončenia: 31.08.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Národný projekt ,,Žiť energiou" (kód projektu v ITMS2014+: 310041J746)
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zmluvný vzťah pre každú časť zákazky samostatne bude uzatvorený na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody s úspešným uchádzačom najneskôr do 31.08.2023 alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny podľa tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
Dĺžka trvania zákazky v bode II.2.7 tohto Oznámenia je uvedená v intervale od 01.09.2022 do 31.08.2023. Dátum
začatia 01.09.2022 je verejným obstarávateľom uvedený ako predpokladaný.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Zabezpečenie vodíka a súvisiacich služieb pre vodíkové dopravné prostriedky, lokalita: Košický kraj
Časť č.: Časť 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
24111600-1
34133110-2
34223200-8
42122180-5
42113390-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Umiestnenie a prevádzkovanie požadovaného technického riešenia v jednej lokalite v rámci Košického kraja. Výber a zabezpečenie konkrétnej lokality je na zodpovednosti úspešného uchádzača
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie vodíka a služieb súvisiacich s čerpaním vodíka ako paliva na zabezpečenie mobility vodíkových vozidiel počas platnosti Rámcovej dohody. Predmet zákazky je obstarávaný v rámci Národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), ktorý sa implementuje na SIEA (ďalej ako verejný obstarávateľ) na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia.

Výber technického riešenia plnenia predmetu zákazky ponecháva verejný obstarávateľ na uchádzačoch. Uchádzači môžu v rámci návrhu plnenia predmetu zákazky využiť technické riešenie v závislosti od svojich možností a možností príslušnej lokality. Uchádzači vo svojich ponukách, predložených v rámci tohto verejného obstarávania, bližšie špecifikujú relevantné podrobnosti konkrétneho technického riešenia, ktorým budú v prípade úspešnosti v tomto verejnom obstarávaní plniť definovaný predmet zákazky.

Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača nasledovné predpokladané množstvo vodíkového paliva:
-Pre Časť 2: 1 000 kilogramov vodíka;
Plnenie bude podľa skutočných potrieb verejného obstarávateľa.

Technická špecifikácia :
a)Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zabezpečenie vodíka spĺňajúceho kvalitatívne vlastnosti vodíkového paliva stanovené normou ISO 14687:2019.
b)Verejný obstarávateľ zároveň požaduje od úspešného uchádzača zabezpečenie takého technického riešenia, ktoré umožní čerpanie vodíka ako paliva do vodíkových vozidiel (ďalej ako technické riešenie). Technické riešenie bude umožňovať príjazd, pristavenie a odjazd vodíkových vozidiel a čerpanie vodíka do nich pri dodržaní všetkých relevantných legislatívnych požiadaviek a zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Technické riešenie bude zároveň vybavené zariadením na meranie odobratého množstva vodíka pri každom čerpaní.
c)Technické riešenie bude umožňovať čerpanie vodíkového paliva do osobných vozidiel aj do autobusov.
d)Verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia tejto verejnej súťaže disponuje dvomi kusmi motorových vozidiel na vodíkový pohon typu Toyota Mirai. V čase vyhlásenia tejto verejnej súťaže nemá verejný obstarávateľ zmluvne dojednané konkrétne typy ďalších vodíkových vozidiel, ktoré sú predmetom iných verejných obstarávaní. Verejný obstarávateľ, v nadväznosti na uvedené, požaduje od úspešného uchádzača také technické riešenie, ktorým je možné čerpať vodíkové palivo do všetkých osobných vozidiel a autobusov na vodíkový pohon, ktoré sú dostupné na trhu ku dňu vyhlásenia tejto verejnej súťaže.
e)Technické riešenie bude umožňovať čerpanie vodíkového paliva do osobných vozidiel a do autobusov, a to v množstve minimálne 12 kg vodíkového paliva na jedno tankovanie pri plniacom tlaku minimálne 350 bar. Požadované parametre sú uvádzané pri teplote 25 °C.

Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ tvorí časť C1. Opis predmetu zákazky a časť C2. Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet danej časti zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
711 912,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.09.2022
Dátum ukončenia: 31.08.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Národný projekt ,,Žiť energiou" (kód projektu v ITMS2014+: 310041J746)
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zmluvný vzťah pre každú časť zákazky samostatne bude uzatvorený na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody s úspešným uchádzačom najneskôr do 31.08.2023 alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny podľa tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
Dĺžka trvania zákazky v bode II.2.7 tohto Oznámenia je uvedená v intervale od 01.09.2022 do 31.08.2023. Dátum
začatia 01.09.2022 je verejným obstarávateľom uvedený ako predpokladaný.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 ZVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií alebo podľa § 39 (JED) ZVO alebo podľa § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
Na preukázanie splnenia podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO sa podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO požaduje
preukázanie oprávnenia poskytovať službu v oblasti predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ uvádza so zreteľom na § 32 ods. 3 ZVO, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov
verejnej správy uchádzač so sídlom v SR, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (podľa § 152 ods.1 ZVO) doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b) až e) ZVO na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) až e) ZVO nepredkladá.
S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, uchádzač získa doklady podľa § 32 ods. 2 a) ZVO preukazujúce splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO v listinnej/elektronickej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) a predkladá ich podľa SP.
Čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 2 písm. f) ZVO preukazujúce splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného
postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač predkladá podľa SP.
V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v SR, požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO uchádzač vo svojej ponuke predkladá podľa SP.
Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia/oprávnenia vydané podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. V čase realizácie zákazky musí byť úspešný uchádzač oprávnený na vykonávanie tejto činnosti na území SR.
Verejný obstarávateľ dôrazne upozorňuje záujemcu/uchádzača so zreteľom na § 32 ods. 3 ZVO, že zrušenie povinnosti predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) až e) ZVO sa vzťahuje len na právnické a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom na území SR, tzn. verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy v prípade záujemcu/uchádzača, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia SR.
Podľa § 37 ods. 3 ZVO uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti (v prípade, ak sú požadované) preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ak uchádzač nie je zapísaný v ZHS, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. V prípade, ak inštitúcia nevydáva predmetný doklad v elektronickej podobe, ale len v listinnej podobe, uchádzač predloží sken príslušného dokladu v needitovateľnej podobe vo formáte pdf. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf.
Bližšie informácie k preukázaniu splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sú uvedené v časti B. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov zverejnených na adrese:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/zakazky/12.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Preukázanie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia sa nevyžaduje.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Preukázanie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sa nevyžaduje.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom elektronických zariadení na internetovej adrese https://www.eaukcie.sk. Elektronická aukcia bude realizovaná pre každú časť zákazky samostatne. Bližšie informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.06.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.06.2022 10:30
Miesto: Otváranie ponúk sa vykoná automaticky vo vyššie uvedenom čase prostredníctvom elektronického portálu
www.ezakazky.sk. Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 52 ZVO v súlade s právnym poriadkom platným v
Slovenskej republike. Otváranie ponúk je neverejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 ZVO je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je:
a) zelené verejné obstarávanie
b) obstarávanie inovácií
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty..
2. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane
doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v súťažných podkladoch výslovne uvedené inak.
3. Úspešný uchádzač v pozícii dodávateľa bude povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými
orgánmi a inštitúciami, ktoré budú súvisieť s plnením predmetu Rámcovej dohody /ďalej aj "Dohoda"/ a je tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Dohody.
4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť Dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je
zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS.
5. Dohoda nadobúda platnosť dňom jej podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v CRZ vedenom Úradom vlády SR.
Ak bola táto Dohoda zverejnená v CRZ pred okamihom doručenia výsledku kontroly verejného obstarávania alebo výsledku administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania vykonanej zo strany SO (kontrolného orgánu verejného obstarávateľa ako prijímateľa), nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, v rámci ktorej Poskytovateľ NFP neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO (po doručení správy z kontroly verejnému obstarávateľovi ako prijímateľovi), alebo v rámci ktorej verejný obstarávateľ ako prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa metodického pokynu, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie. V prípade, ak z výsledku kontroly podľa predchádzajúcej vety vyplýva, že nie je možné financovanie plnenia tejto Dohody, Dohoda zaniká a to aj v prípade, ak už bola zverejnená v CRZ.
6. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške: Pre časť 1 - 20.000,-EUR; Pre časť 2 - 20.000,-EUR. Bližšie informácie týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
7. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári oznámenia o vyhlásení VO limituje počet
znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, bližšie informácie k preukázaniu splnenia podmienok účasti sú uvedené v časti B Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov zverejnených na adrese:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12. Požiadavky na obsahové náležitosti ponuky a iné dokumenty sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
8. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom, prílohám vysvetleniam a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile, ktorý ho nasmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického nástroja pre účely tohto verejného obstarávania www.ezakazky.sk. Časti súťažných podkladov, ktoré majú byť súčasťou ponuky a hospodársky subjekt ich musí pri vypracovaní ponuky upravovať, verejný obstarávateľ zverejňuje na portáli elektronického nástroja v editovateľnej podobe.
9. Ponuky sa vyhotovujú a predkladajú elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO prostredníctvom elektronického komunikačného nástroja eZakazky umiestnenom na webovom portáli https://www.ezakazky.sk/.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.05.2022

Redakčné opravy

27587 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 122/2022
V oznámení 26777-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská inovačná a energetická agentúra, Bajkalská 27, 827 99 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 115/2022 zo dňa 16.05.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 13.06.2022 10:00 Má byť: 20.06.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk: Namiesto: 13.06.2022 10:30 Má byť: 20.06.2022 10:30
29272 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 136/2022
V oznámení 26777-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská inovačná a energetická agentúra, Bajkalská 27, 827 99 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 115/2022 zo dňa 16.05.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 13.06.2022 10:00 Má byť: 27.06.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk: Namiesto: 13.06.2022 10:30 Má byť: 27.06.2022 10:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ pred vyhlásením zákazky uskutočnil prípravné trhové konzultácie. Odkaz na zverejnené dokumenty z Prípravných trhových konzultácií (PTK) k zákazke: www.siea.sk/o-siea/verejne-obstaravanie/pripravne-trhove-konzultacie/

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité