Oznámenie 28561 - MUP

Obsah

28561 - MUP
Vestník č. 130/2022 - 06.06.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Andrea Jašková/Alexandra Vičanová
Email: andrea.jaskova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6563
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440666
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/23490/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
DNS - Bežná údržba pozemných komunikácií a oprava výtlkov na území Hlavného mesta SR Bratislavy
Referenčné číslo: MAGS OVO 53640/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
DNS bude slúžiť na zadávanie zákaziek na zabezpečenie opráv a údržby pozemných komunikácií, ciest I. až III. triedy, miestnych komunikácií I. a II. triedy a účelových komunikácií na území a v správe hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
8 000 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45100000-8
45200000-9
44100000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie mesta Bratislavy. Konkrétne lokality budú špecifikované v jednotlivých čiastkových výzvach.
II.2.4) Opis obstarávania:
DNS bude slúžiť na zadávanie zákaziek na zabezpečenie opráv a údržby pozemných komunikácií, ciest I. až III. triedy, miestnych komunikácií I. a II. triedy a účelových komunikácií na území a v správe hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy.

Plnenia na základe tohto DNS budú realizované na území hlavného mesta SR Bratislavy.

Do podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS môžu byť integrované požiadavky spoločensky zodpovedného verejného obstarávania.

Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia, konkrétne miesta uskutočnenia predmetu zákazky, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
8 000 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
60
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace;

b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace;

c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace;

d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku uchádzač preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace;

e) je oprávnený uskutočňovať stavebné práce - uchádzač preukáže doloženým dokladom o oprávnení realizovať predmet zákazky;

f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým čestným vyhlásením.

Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia Zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. b), písm. c) a písm. d) (týkajúce sa konkurzu) ZVO, nakoľko si ich vie verejný obstarávateľ overiť. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1) ZOZNAM USKUTOČNENÝCH STAVEBNÝCH PRÁC

Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom

1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,

2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

2) ÚDAJE O ODBORNEJ PRAXI OSOB URČENÝCH NA PLNENIE ZMLUVY

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.

3) ÚDAJE O STROJOVOM, PREVÁDZKOVOM ALEBO TECHNICKOM VYBAVENÍ

Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO uchádzač predloží údaje o strojovom, prevádzkovom a technickom vybavení, ktoré má k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) ZOZNAM USKUTOČNENÝCH STAVEBNÝCH PRÁC

Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (oprava / rekonštrukcia cestných komunikácií) za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom sa vyžaduje, aby uchádzač v rámci uvedeného zoznamu preukázal, že v uvedenom období uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej (súhrnnej) hodnote minimálne 3 000 000,00 EUR bez DPH (slovom: tri milióny EUR bez DPH).

Zoznam uskutočnených stavebných prác musí obsahovať:
- meno a adresu odberateľa / objednávateľa,
- podrobný opis realizovaných zákaziek (z ktorého bude zrejmé, že sa ide o zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky),
- potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok,
- miesto realizácie (plnenia zmluvy),
- lehotu uskutočnenia stavebnej práce,
- zmluvnú cenu v EUR bez DPH.

Na vyčíslenie uvedených cien uskutočnených stavebných prác sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Eur. centrálnej banky platný v deň odoslania tohto Oznámenia do Európskeho vestníka.

Verejný obstarávateľ upozorňuje, že je v zmysle § 40 ods. 5 písm. a) ZVO povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b), zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval.

2) ÚDAJE O ODBORNEJ PRAXI OSOB URČENÝCH NA PLNENIE ZMLUVY

Uchádzač predloží doklady o odbornej spôsobilosti minimálne jedného stavbyvedúceho, ktorými sú osvedčenia o odbornej spôsobilosti vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov s pripojením pečiatky o odbornej spôsobilosti v odbore 21 Dopravné stavby, alebo ekvivalentné doklady vydané v zahraničí.

3) ÚDAJE O STROJOVOM, PREVÁDZKOVOM ALEBO TECHNICKOM VYBAVENÍ

Uchádzač preukáže, že disponuje strojným vybavením v min. rozsahu:
1 x pokladač asfaltových zmesí ( finišér )
1 x vibračné valce minimálne 9 tonové
2 x vibračné valce minimálne 3 tonové
1 x fréza š. 2 m
1 x fréza š. do 0,5 m

Uchádzač predloží dôkaz preukazujúci disponibilitu strojným vybavením uvedeným vyššie, z ktorého musí jasne a určito vyplývať disponibilita uchádzača týmto vybavením. Disponibilita je preukazovaná predložením napr. technických preukazov, STK, EK podľa zákona č.8/2009 v platnom znení, preberacích protokolov, lízingových zmlúv a pod.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.06.2022 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Dynamický nákupný systém bude trvať od jeho zriadenia do vyčerpania predpokladanej hodnoty alebo do uplynutia 60 mesiacov odo dňa jeho zriadenia podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t. j. pred aj po zaradení do DNS a pred aj po lehote na predkladanie ponúk viažucej sa ku konkrétnej zákazke postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE.

3. Verejný obstarávateľ vystupuje v rámci tohto obstarávania ako centrálna obstarávacia organizácia v súlade s § 15 zákona o verejnom obstarávaní pre nasledovný okruh subjektov: (i) Obchodné spoločnosti s majetkovou účasťou hlavného mesta SR Bratislava, najmä (nie však výlučne) Technické siete Bratislava, a.s.; (ii) Rozpočtové organizácie a príspevkové organizácie, ktoré sú založené alebo zriadené verejným obstarávateľom na osobitný účel plnenia potrieb všeobecného záujmu a to v súlade so Štatútom hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, ktorý schválilo Mestské zastupiteľstvo hlavného mesta SR Bratislavy. Uvedené subjekty sú identifikované ako verejní obstarávatelia v súlade s § 7 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.05.2022

Redakčné opravy

44290 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 227/2022
V oznámení 28561-MUP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 130/2022 zo dňa 06.06.2022 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.2) Dodatočné kódy CPV Namiesto: 45100000-8 45200000-9 44100000-1 Má byť: 45100000-8 45200000-9 45300000-0 44100000-1

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité