Oznámenie 30049 - MSS

Obsah

30049 - MSS
Vestník č. 142/2022 - 22.06.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313114
Hlavná 1, 91771 Trnava
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Kristína Ščepková
Telefón: +421 333236352
Email: kristina.scepkova@trnava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.trnava.sk/sk

Mestské služby mesta Trnava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00598135
Priemyselná ulica 2681/5 , 91701 Trnava
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Email: kristina.scepkova@trnava.sk
Hlavná adresa(URL): https://www.trnava.sk/sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441343
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/25318/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zimná údržba v časti mesta Trnava II
Referenčné číslo: 39953/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
90620000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vykonávanie zimnej údržby vo vymedzenej časti mesta Trnava, ktorá zahŕňa strojné odstraňovanie snehu a ľadu na miestnych komunikáciách v mestskej aglomerácii/prostredí a strojné a ručné
odstraňovanie snehu a ľadu na verejných plochách a chodníkoch, nachádzajúcich sa v mestskej aglomerácii/prostredí.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 150 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90630000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Popis vymedzenej časti mesta Trnava sa nachádza v dokumentoch zverejnených na:
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/25318/summary
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonávanie zimnej údržby vo vymedzenej časti mesta Trnava, ktorá zahŕňa strojné
odstraňovanie snehu a ľadu na miestnych komunikáciách v mestskej aglomerácii/prostredí a strojné a ručné
odstraňovanie snehu a ľadu na verejných plochách a chodníkoch, nachádzajúcich sa v mestskej aglomerácii/prostredí.

Zimnou údržbou komunikácií sa rozumie najmä vykonávanie zimnej údržby cestných komunikácií, vrátane zimnej
pohotovosti vozidiel, mechanizmov, pohotovosť osôb, pluhovanie, posyp, pluhovanie alebo pluhovanie s posypom s
použitím posypových materiálov požadovaných verejným obstarávateľom, ako aj zimná údržba chodníkov a verejných
plôch (parkoviská, námestia) vykonávaná ručne a s tým súvisiace činnosti.

Zabezpečenie zimnej údržby (pohotovosť, výkony) bude realizovaná spravidla v období od 15. 11. bežného roka do 15.
3. nasledujúceho roka v závislosti od poveternostných podmienok. Obstarávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od
priebehu zimného počasia posunúť termín ukončenia zimnej údržby dňom 28. 2. daného roka.

Zimná údržba v meste Trnava sa bude realizovať v zmysle schváleného operačného plánu zimnej údržby.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 150 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Možnosť predĺženia zmluvy na 48 mesiacov.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len "ZVO"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 ZVO. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (ďalej len "JED"). Prípadný zápis uchádzača v zozname hospodárskych subjektov vedený Úradom pre verejné obstarávanie verejný obstarávateľ overí podľa § 152 ods. 4 ZVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO prostredníctvom webového portálu oversi.sk; tento doklad nie je potrebné predkladať, ak ide o uchádzača, o ktorom sú tieto informácie dostupné z predmetného portálu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vyžaduje sa splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a), j) ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO nasledovne:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač realizoval za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania aspoň dve plnenia rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom aspoň jedno z nich musí byť v hodnote minimálne 150 000,00 bez DPH.
Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Ak odberateľom nebol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, uchádzač v zozname uvedie aj meno a priezvisko zodpovednej osoby odberateľa a jej telefonický a e-mailový kontakt za účelom overenia si poskytnutia daného plnenia.


Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO:
Uchádzač musí disponovať minimálne jedným:
-posýpacím vozidlom s radlicou pre údržbu miestnych ciest/cestných komunikácií,
-posýpacím vozidlom s radlicou pre údržbu chodníkov, parkovísk a námestí,
-univerzálnym nosičom náradia (nakladačom),
-nákladným vozidlom pre prevoz posypového materiálu pre posýpacie vozidlá pre údržbu chodníkov, parkovísk a námestí.

Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti predložením dokladov, z ktorých vyplýva, že disponuje uvedeným strojným vybavením (oprávnená držba) a z ktorých vyplýva minimálne názov/typ/značka strojného vybavenia, ktoré je v dispozícii uchádzača.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 105-293443
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.07.2022 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2022 09:15
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejné obstarávanie je d) žiadne z uvedených.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.06.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité