Oznámenie 30481 - VST

Obsah

30481 - VST
Vestník č. 146/2022 - 28.06.2022

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Silvia Vranayová
Telefón: +421 552341143
Email: silvia.vranayova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1036
Hlavná adresa(URL): https://www.upjs.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Komponenty a príslušenstvo VT 2022
Referenčné číslo: REK000574/2022-UVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
30237000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup a dodanie náhradných komponentov do PC, audio príslušenstva, káblov, redukcií a
ostatného príslušenstva pre notebooky, počítače a tablety pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý rozsah, tj. na všetky položky
predmetu zákazky.
Rozdelenie zákazky na časti by spôsobilo značné problémy pri logistickom zabezpečení a koordinácii dodávania tovaru
viacerými subjektami. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom. Na hospodárskom trhu existuje dostatok
hospodárskych subjektov, ktoré sú zároveň malými a strednými podnikmi a sú schopné predložiť ponuku a zabezpečiť
plnenie predmetu zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti
teda nespôsobí obmedzenie hospodárskej súťaže.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe
č. 1 - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
292 971,28 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30234300-1
30234400-2
30237136-1
30237140-2
30237200-1
30237220-7
30237230-0
30237240-3
30237250-6
30237270-2
30237300-2
30237410-6
30237460-1
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská, bližšie definované v samostatných
objednávkach.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie náhradných komponentov do PC, audio príslušenstva, káblov, redukcií a ostatného
príslušenstva pre notebooky, počítače a tablety pre potreby rozšírenia, upgradu výpočtovej techniky verejného
obstarávateľa, vrátane poskytovania záručného servisu a ostatných súvisiacich služieb pre Univerzitu Pavla Jozefa
Šafárika v Košiciach.
Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením
dodávaného tovaru na miesto dodania.
Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje
právo považovať predpokladané množstvá za orientačné a v prípade potreby objednať nižšie alebo vyššie množstvá, než
sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi
automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Prílohe č. 1 k rámcovej
dohode. Predmet zákazky bude dodávaný na základe objednávok podľa potreby a požiadaviek individuálne dohodnutých
v samostatnej objednávke verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje na tovar záruku 12 mesiacov pre
batérie do notebookov a UPS, a 24 mesiacov pre ostatné tovary, ktoré tvoria predmet rámcovej dohody. Záručná doba
začína plynúť dňom prevzatia tovaru verejným obstarávateľom, ak na záručnom liste alebo obale takéhoto tovaru nie je
vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú verejný
obstarávateľ nemôže užívať tovar pre jeho chyby, za ktoré zodpovedá uchádzač.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe
č. 1 - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 055-140737
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Komponenty a príslušenstvo VT 2022
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
15.06.2022
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
Zero Košice spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36186902
Kmeťova 12 , 04001 Košice
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Email: zeroke@zero.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 292 220,80 EUR bez DPH
292 971,28 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie:
d) nie je zelené VO, nie je obstarávanie inovácií a nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.06.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité