Oznámenie 31001 - MST

Obsah

31001 - MST
Vestník č. 150/2022 - 04.07.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Horská záchranná služba
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37879693
Horný Smokovec 17052, 06201 Vysoké Tatry
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Adriana Hrivnáčiková
Telefón: +421 527877736
Email: ahrivnacikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8450
Hlavná adresa(URL): http://www.hzs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443366
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/443366
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Štátna rozpočtová organizácia podľa §7 ods. 1) písm. d) zákona č.343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Horská záchrana
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Interiérové vybavenie objektu Horskej záchrannej služby – Dom HZS NT Jasná
Referenčné číslo: V202202
II.1.2) Hlavný kód CPV
39100000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je dodávka kompletného interiérového vybavenia nábytkom domu Horskej záchrannej služby NT Jasná, vrátane príslušenstva, jeho montáže na mieste určenia a ďalšie s tým súvisiace služby.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v predmetných súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
223 219,88 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dom Horskej záchrannej služby Nízke Tatry Jasná postavený na parcele registra C číslo 2944/77 v katastrálnom území Demänovská Dolina, obec Demänovská Dolina, okres Liptovský Mikuláš.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky je dodávka kompletného interiérového vybavenia nábytkom domu Horskej záchrannej služby NT Jasná, vrátane príslušenstva, jeho montáže na mieste určenia a ďalšie s tým súvisiace služby.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v predmetných súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
223 219,88 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2, alebo podľa ods. 3 zákona, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona.
Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona musí uchádzač preukázať, že je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona.
Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona.
Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci. Uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území Slovenskej republiky, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, nie je povinný verejnému obstarávateľovi predkladať doklady podľa:
-§ 32 ods. 2 písm. e) zákona,
-§ 32 ods. 2 písm. f) zákona.
Ak uchádzač nevyužije na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotný európsky dokument podľa § 39 zákona,
resp. nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, a nie je možné u uchádzača aplikovať ani § 32 ods. 3 zákona, v takom prípade v rámci svojej ponuky predkladá doklady v súlade s bodmi 8.2 až 8.4 predmetných súťažných podkladov a vložené do ponuky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Záujemcom/uchádzačom môže byť hospodársky subjekt - fyzická osoba, právnická osoba, ako aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie požadovaného predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov oprávnenému konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Rámcovej dohody.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.08.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 6
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.08.2022 11:00
Miesto: On-line otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 1 zákona elektronicky na mieste t.j. v rámci systému
EVO, a to prostredníctvom funkcionality systému EVO na to určenej.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému EVO na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, určeným spôsobom komunikácie, a to v súlade s predmetnými súťažnými podkladmi.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP).
2.Zadávanie tejto zákazky sa realizuje elektronickou platformou - informačný systém Elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky a dostupnom na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len IS EVO). Podrobnejšie informácie o IS EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na webovom sídle Úradu vlády Slovenskej republiky (https://eplatforma.vlada.gov.sk/ , v časti NÁVODY DOKUMENTÁCIA a VIDEO NÁVODY), resp. na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie (viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html.
3.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO prístupné v rámci IS EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa (V.Ob.) na portále
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443366.
4.Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.
5.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľke konto zriadené v IS EVO počas celého procesu VO.
6.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný
obstarávateľ bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred (spôsobom stanoveným v SP).
7.Náklady spojené s účasťou v tomto VO znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.
8.Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 6 SP.
9.Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 10 SP.
10. Zábezpeka sa nevyžaduje.
11. Verejný obstarávateľ vyžaduje výkonovú zábezpeku na plnenie predmetu tejto zákazky. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Rámcovej dohode (najmä v článku VI, v bodoch 6.12 až 6.15), ktorej návrh je prílohou č. 3 SP.
12.V rámci tohto VO sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 písm. b) zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční
najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí požiadavky na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v súlade so zákonom a predmetnými SP.
13.Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 33.6 SP,
14. V.Ob. uvádza, že bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 zákona a súvisiacich ustanoveniach zákona voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády, ak to bude aplikovateľné.
15. V.Ob. pri tomto VO uplatňuje nariadenia Rady (EÚ) č. 833/2014 z 31. júla 2014 o reštriktívnych opatreniach s
ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/576 z 8.
apríla 2022.
16.Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.06.2022

Redakčné opravy

32116 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 157/2022
V oznámení 31001-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Horská záchranná služba, Horný Smokovec 17052, 062 01 Vysoké Tatry zverejnenom vo VVO č. 150/2022 zo dňa 04.07.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 02.08.2022 10:00 Má byť: 08.08.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.08.2022 11:00 Má byť: 08.08.2022 11:00
36684 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 176/2022
V oznámení 31001-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Horská záchranná služba, Horný Smokovec 17052, 062 01 Vysoké Tatry zverejnenom vo VVO č. 150/2022 zo dňa 04.07.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 08.08.2022 10:00 Má byť: 19.08.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.08.2022 11:00 Má byť: 19.08.2022 11:00
38092 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 185/2022
V oznámení 31001-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Horská záchranná služba, Horný Smokovec 17052, 062 01 Vysoké Tatry zverejnenom vo VVO č. 150/2022 zo dňa 04.07.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 19.08.2022 10:00 Má byť: 31.08.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.08.2022 11:00 Má byť: 31.08.2022 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité