Oznámenie 31974 - WYP

Obsah

31974 - WYP
Vestník č. 155/2022 - 12.07.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Teplička
IČO: 00329690
Teplička 83, 05201 Teplička
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Silvia Ébrey
Telefón: +421 907971499
Email: jana.olejnikova@teplicka.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6146
Hlavná adresa(URL): https://www.teplicka.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444264
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/444264
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Miestna samospráva v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„SO 02 – Čistiareň odpadových vôd (ČOV) - Teplička“
Referenčné číslo: 2022/01
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na výstavbe čističky odpadových vôd (ČOV) v obci Teplička v zmysle projektovej dokumentácie.


Podrobné vymedzenie rozsahu stavebných práce je uvedené v prílohe týchto súťažných podkladov v projektovej dokumentácii vrátane výkazu výmer (zadanie).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
559 225,38 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45252127-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Teplička
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na výstavbe čističky odpadových vôd (ČOV) v obci Teplička v zmysle projektovej dokumentácie.


Podrobné vymedzenie rozsahu stavebných práce je uvedené v prílohe týchto súťažných podkladov v projektovej dokumentácii vrátane výkazu výmer (zadanie).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
559 225,38 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-Z-302041M962-421-19
II.2.14) Doplňujúce informácie
S finančnou podporou Európskeho fondu regionálneho rozvoja - IROP, a vlastných zdrojov Obce Teplička
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 3, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI
súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 2.1 § 33 ods. 1 písm. d) Prehľad o celkovom obrate a obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
Vyžaduje sa predložiť potvrdenie o celkovom obrate nasledovne:
- V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky súvahu a výkaz ziskov a strát, za roky 2019, 2020 a 2021.
- V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a záväzkoch za roky 2019, 2020 a 2021.

V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.

Prepočet cudzej meny na euro: Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

V prípade, ak uchádzač nepreukazuje prehľad o celkovom obrate subjektom podnikajúcim počas rozhodujúceho obdobia v Slovenskej republike, pre účely objektívneho porovnania údajov so slovenskými subjektmi, takýto subjekt predloží navyše čestné vyhlásenie ohľadne dosiahnutého celkového obratu, za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Uchádzač, ktorého výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posudzované obdobie (ako súčasť účtovnej závierky) je uložený vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk a v plnom znení je verejne prístupný všetkým osobám, nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posudzované obdobie , na túto skutočnosť uchádzač upozorní verejného obstarávateľa - V takomto prípade uchádzač predlož čestné vyhlásenie, kde upozorní na túto skutočnosť a zároveň uvedie požadované údaje ohľadne dosiahnutého celkového obratu, za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

V prípade, ak uchádzač nepredloží dokumenty preukazujúce splnenie tejto podmienky účasti, verejný obstarávateľ si sám overí jej možné splnenie vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk.

Bližšie informácie k ekonomickému a finančnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 2. v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná výška štandardov pre vyššie uvedený bod 2.1:
Minimálny vyžadovaný obrat musí byť vo výške 500.000,00 eur bez DPH (slovom: Päťstotisíceur), spolu za roky 2019, 2020 a 2021, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia podnikania v uvedených rokoch. Vyžaduje sa predložiť prehľad o celkovom dosiahnutom obrate. Všetky predložené účtovné výkazy musia byť predložené ako fotokópie a musia byť podpísané štatutárnym orgánom záujemcu, prípadne predložené formou čestného vyhlásenia s odkazom na elektronicky zverejnené dokumenty s uvedením dosiahnutého celkového obratu, za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a f) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.

Bližšie informácie k ekonomickému a finančnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 2. v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. výstavba a rekonštrukcia inžinierskych stavieb, ČOV, polyfunkčných budov, spevnených plôch, a pod.. Prílohu predloženého Zoznamu stavených prác budú tvoriť za obdobie 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah (výmera v m2) uskutočňovaných prác s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínov realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu, pečiatky a podpisu oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto uvedie v Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať.

Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 3. a 4. v súťažných podkladoch-Minimálna požadovaná úroveň štandardov, zverejnené v Profile.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne požadovaná úroveň štandardov podľa vyššie uvedený bod 3.1:
3.1Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. výstavba a rekonštrukcia inžinierskych stavieb, ČOV, polyfunkčných budov, spevnených plôch, a pod., v priebehu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, a v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v objeme minimálne 300 000.000 € bez DPH (slovom: Tristotisíceur) súhrnne za päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.

Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 3. a 4. v súťažných podkladoch-Minimálna požadovaná úroveň štandardov, zverejnené v Profile.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača povinnosť dodržať sociálny aspekt počas celej doby realizácie diela, t.j. aby zhotoviteľ zamestnával v čase realizácie diela min. 5 osôb z obce Teplička (pobyt v obci) ktoré sú zraniteľné, znevýhodnené, alebo zdravotne znevýhodnené. Dokladom o tom bude potvrdenie z Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Spišská Nová Ves. (podmienka uvedená v prílohe B.3. OBCHODNÉ PODMIENKY DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY, článku 8. Podmienky vykonania diela, v bode 8.24 Návrhu Zmluvy o dielo)
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude realizovať prostredníctvom certifikovaného systému IS EVO, ver. 18.0.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.07.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.07.2022 10:30
Miesto: V sídle verejného obstarávateľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ZVO
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii:
Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému EVO na www.uvo.gov.sk. Dorozumievanie a komunikácia
medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v
rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom EVO. Bližšie informácie sú uvedené
v časti A.1 v bode 10.Súťažných podkladov.
2. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom certifikovaného systému IS EVO 18.0. Pri predkladaní
ponúk v elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli ÚVO (www.uvo.gov.sk)
https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Pri vyhotovení ponuky v elektronickej verzii sa
uchádzač riadi pokynmi verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
3. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v
listinnej podobe a ani v elektronickej (e-mailovej podobe). Súťažné podklady si môže záujemca
stiahnuť v profile verejného obstarávateľa na portáli Úradu pre verejné obstarávanie.
4. V prípade, že subjekt ešte nie je zaregistrovaný v privátnej zóne na portáli www.uvo.gov.sk, pre
účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické
predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO, je potrebné vykonať registráciu subjektu v
privátnej zóne.
5. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp.
uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku.
6. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie
úspešného uchádzača za platiteľa DPH.
7.Verejný obstarávateľ zaradí v rámci vyhodnotenia ponúk elektronickú aukciu implementovanú v
systéme EVO ver. 18.0.
8.V rámci danej zákazky bude použitá otvorená elektronická aukcia, z tohto dôvodu verejný
obstarávateľ odporúča postupovať podľa Príručky k novej verzii modulu e-Aukcie zverejnenej na
portáli EVO.
9. Do elektronickej aukcie bude zaradený uchádzač, ktorý predloží ponuku podľa pokynov uvedených v
súťažných podkladoch a splní určené podmienky.
10. Zaradeným uchádzačom po otvorení elektronickej aukcie systém EVO automaticky vygeneruje
notifikačný e-mail.
11. Technické predpoklady: pre bezproblémovú účasť je nutné mať na pracovnej stanici: - operačný
systém Windows - stabilné pripojenie na internet - nainštalovaný niektorý z podporovaných webových
prehliadačov. Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty prešifrovanie
komunikácie so serverom pomocou HTTPS - nastavený jazyk Slovenčina. Zároveň je potrebné zabezpečiť
doručovanie notifikačných e-mailov generovaných systémom EVO tzn. nastavenie mailového servera
uchádzača tak, aby prijímané mailové správy neboli blokované, vyhodnocované ako SPAM resp. ako
škodlivé a boli správne doručené.
12.Technické prekážky na strane verejného obstarávateľa, ktoré je možné preukázať, oprávňujú
verejného obstarávateľa zopakovať elektronickú aukciu v rámci danej zákazky na ten istý predmet
obstarávania. O tejto skutočnosti budú prostredníctvom systému EVO bezodkladne informovaní všetci
uchádzači a bude im oznámený ďalší postup.
13. Zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške
10.000,- eur (slovom Desaťtisíceur). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných
podkladoch, bod 24..
14.Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača povinnosť dodržať sociálny aspekt počas celej doby realizácie diela, t.j. aby zhotoviteľ zamestnával v čase realizácie diela min. 5 osôb z obce Teplička (pobyt v obci) ktoré sú zraniteľné, znevýhodnené, alebo zdravotne znevýhodnené. Dokladom o tom bude potvrdenie z Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Spišská Nová Ves. (podmienka uvedená v prílohe B.3. OBCHODNÉ PODMIENKY DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY, článku 8. Podmienky vykonania diela, v bode 8.24 Návrhu Zmluvy o dielo)
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.07.2022

Redakčné opravy

32791 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 160/2022
V oznámení 31974-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Teplička, Teplička 83, 052 01 Teplička zverejnenom vo VVO č. 155/2022 zo dňa 12.07.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.2.2) Podmienky vykonania zákazky Namiesto: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača povinnosť dodržať sociálny aspekt počas celej doby realizácie diela, t.j. aby zhotoviteľ zamestnával v čase realizácie diela min. 5 osôb z obce Teplička (pobyt v obci) ktoré sú zraniteľné, znevýhodnené, alebo zdravotne znevýhodnené. Dokladom o tom bude potvrdenie z Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Spišská Nová Ves. (podmienka uvedená v prílohe B.3. OBCHODNÉ PODMIENKY DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY, článku 8. Podmienky vykonania diela, v bode 8.24 Návrhu Zmluvy o dielo) Má byť: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača povinnosť dodržať sociálny aspekt počas celej doby realizácie diela, t.j. aby zhotoviteľ zamestnával na trvalý pracovný pomer formou plného úväzku v čase realizácie diela min. 3 nezamestnané osoby s trvalým pobytom v mieste realizácie zákazky (obec Teplička, alebo okres Spišská Nová Ves). Dokladom o tom bude potvrdenie z Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Spišská Nová Ves. (podmienka uvedená v prílohe B.3. OBCHODNÉ PODMIENKY DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY, článku 9. Sociálny aspekt, v bode 9.1 Návrhu Zmluvy o dielo) OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 14.Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača povinnosť dodržať sociálny aspekt počas celej doby realizácie diela, t.j. aby zhotoviteľ zamestnával v čase realizácie diela min. 5 osôb z obce Teplička (pobyt v obci) ktoré sú zraniteľné, znevýhodnené, alebo zdravotne znevýhodnené. Dokladom o tom bude potvrdenie z Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Spišská Nová Ves. (podmienka uvedená v prílohe B.3. OBCHODNÉ PODMIENKY DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY, článku 8. Podmienky vykonania diela, v bode 8.24 Návrhu Zmluvy o dielo) Má byť: 14. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača povinnosť dodržať sociálny aspekt počas celej doby realizácie diela, t.j. aby zhotoviteľ zamestnával na trvalý pracovný pomer formou plného úväzku v čase realizácie diela min. 3 nezamestnané osoby s trvalým pobytom v mieste realizácie zákazky (obec Teplička, alebo okres Spišská Nová Ves). Dokladom o tom bude potvrdenie z Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Spišská Nová Ves. (podmienka uvedená v prílohe B.3. OBCHODNÉ PODMIENKY DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY, článku 9. Sociálny aspekt, v bode 9.1 Návrhu Zmluvy o dielo)

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité