Oznámenie 31976 - WYT

Obsah

31976 - WYT
Vestník č. 155/2022 - 12.07.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
IČO: 35937874
Panónska cesta 2, 85104 Bratislava - mestská časť Petržalka
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miloslav Matonog
Telefón: +421 220824678
Email: miloslav.matonog@vszp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9262
Hlavná adresa(URL): https://www.vszp.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444248
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/28300/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Montáž klimatizačných jednotiek.
II.1.2) Hlavný kód CPV
39717200-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je montáž klimatizačných zariadení do objektov VšZP, a. s., realizáciu zákazky požadujeme vykonať na základe zmluvy o dielo (ďalej len Zmluva) a projektovej dokumentácie, ktoré tvoria prílohu č.2 a č.3 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
160 869,35 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45331220-4
90510000-5
90512000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Objekty VšZP podľa zmluvy.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je montáž klimatizačných zariadení do objektov VšZP, a. s., realizáciu zákazky požadujeme vykonať na základe zmluvy o dielo (ďalej len Zmluva) a projektovej dokumentácie, ktoré tvoria prílohu č.2 a č.3 súťažných podkladov.
a)Bratislava, Ondavská 3 - 1x VRV = 1x vonkajšia a 8x vnútorná jednotka + 1 x VRV = 1x vonkajšia a 13x vnútorná jednotka
b)Trnava, Halenárska 7434/22 - 1x multisplit = 1x vonkajšia a 2x vnútorná jednotka
c)Trenčín, Partizánska 2315 - 2x split = 2x 1 vonkajšia a 2x 1 vnútorná jednotka
d)Považská Bystrica, M. R. Štefánika 165 - 1x multisplit = 1x vonkajšia a 5x vnútorná jednotka
e)Prievidza, Včelárska 1 - 1x multisplit = 1x vonkajšia a 2x vnútorná jednotka
f)Žilina, P. O. Hviezdoslava 798/26 - 1x split = 1x vonkajšia a 1x vnútorná jednotka
g)Krupina, Námestie SNP 12 - 1x multisplit = 1x vonkajšia a 2x vnútorná jednotka
h)Košice, Senný Trh 1 - 1x multisplit = 1x vonkajšia a 2x vnútorná jednotka
i)Prešov, Kúpeľná 5 - 1x multisplit = 1x vonkajšia a 1x vnútorná jednotka + 5x vnútorná jednotka + 4x vnútorná jednotka. Spolu 1x vonkajšia a 10x vnútorná
j)Poprad, Tolstého 1 - 1x split = 1x vonkajšia a 1x vnútorná jednotka
k)Snina, Partizánska ulica 1057/21 - 1x multisplit = 1x vonkajšia a 2x vnútorná jednotka.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
160 869,35 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 114 ods. 1 alebo § 152 ZVO.
1.2Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO).
1.3V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru s jeho inštaláciou, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej súhrnnej hodnote100 000 EUR bez DPH alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.07.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.07.2022 10:10
Miesto: Elektronické otváranie ponúk systém Josephine vykoná v lehote určenej v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Systém Josephine po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk a otvorení ponúk sprístupní komisii verejného obstarávateľa ponuky uchádzačov predložené v lehote na predkladanie ponúk a uchádzačom sprístupní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií uchádzačov, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, ostatné údaje sa nezverejňujú
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Prístup k súťažným podkladom a ku všetkým ostatným dokumentom zákazky a vysvetľovanie súťažných podkladov, prípadne ich doplnenie bude realizované elektronicky cez systém Josephine umiestnený na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Verejný obstarávateľ zverejnením dokumentácie na Profile verejného obstarávateľa (ÚVO) umožňuje neobmedzený a priamy prístup k dokumentácii verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 112 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a ponuky sa budú predkladať elektronicky podľa § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE.
Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je ;možné previesť dvoma spôsobmi:
- v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a
bezpečnostným osobnostným kódom (eID) v systéme JOSEPHINE. V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú
pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v
pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla.
2.Úspešný uchádzač a jeho známi subdodávatelia musia byť pred podpisom zmluvy zapísaní v registri partnerov
verejného sektora a ich koneční užívatelia výhod nesmú byť osobami v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, ak majú povinnosť byť zapísaní v Registri partnerov verejného sektora.
3.Viazanosť ponuky je zabezpečená požadovaním zábezpeky vo výške 2.000,- eur, (slovom: dvetisíc eur).
Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 30.9.2022.
4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak bude predložená len jedna ponuka, alebo ponuka úspešného uchádzača presahuje finančné možnosti verejného obstarávateľa.
5.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani nie je zamerané na sociálny aspekt.
6.Verejný obstarávateľ použije postup podlimitnej súťaže bez elektronickej aukcie, (tzv. superreverzný postup).
7. Zmluva končí splnením, požaduje sa realizácia čiastkového predmetu zmluvy (objektu) do 120 dní od protokolárneho odovzdania a prevzatia dotknutého staveniska. pričom dodávateľ je povinný začať realizovať čiastkový predmet zmluvy najneskôr do 30 dní odo dňa odovzdania a prevzatia priestorov v konkrétnom mieste plnenia.
8.S ohľadom na efektivitu dodania služby, riadenia zmien a bezpečnosť, nie je možné zákazku rozdeliť na časti
bez vážneho rizika ohrozenia plnenia obstarávanej zákazky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.07.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité