Oznámenie 32238 - WYS

Obsah

32238 - WYS
Vestník č. 157/2022 - 13.07.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
IČO: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dominik Čejka
Telefón: +421 220294087
Email: cejka.dominik@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2583
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk://
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443716
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/443716
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Obstarávateľ podľa § 9 ods. 1 písm. b) vykonávajúci činnosť podľa § 9 ods. 6 ZVO, v tomto verejnom obstarávaní postupuje ako verejný obstarávateľ podľa § 8 ods. 3 ZVO.
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby v železničnej doprave
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Štúdia implementácie potrebných zmien IT prostredia ŽSR v súlade s požiadavkami projektu TTR
Referenčné číslo: 33261/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
71335000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie štúdie implementácie s názvom "Štúdia implementácie potrebných zmien IT prostredia ŽSR v súlade s požiadavkami projektu TTR" (ďalej len "Štúdia implementácie" alebo "ŠI") pre projekt "Redizajn medzinárodného cestovného poriadku a prideľovania kapacity železničnej infraštruktúry" (ďalej len "TTR").
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
256 216,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
73420000-2
79314000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
II.2.4) Opis obstarávania
1. Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie Štúdie implementácie potrebných zmien IT prostredia ŽSR v súlade s IT požiadavkami TTR.

2. Ide o Štúdiu implementácie, ktorá bude zameraná na:
2.1.komplexnú analýzu IT prostredia ŽSR v oblasti železničnej infraštruktúry [pasportizácie prvkov železničnej infraštruktúry (ďalej len "ŽI"), činnosti plánovania, realizácie a výkazníctva údržby, investičnej činnosti, prevádzky vlakov]
2.2.návrh implementácie potrebných zmien a doplnenia IT prostredia ŽSR pre splnenie požadovaných podmienok potrebných k plnohodnotnému zapojeniu verejného obstarávateľa v rámci implementácie európskeho projektu TTR.

3.Projekt TTR je značka pre tzv. "Inteligentný manažment kapacity ŽI", ktorého cieľom je harmonizovanie podmienok prideľovania kapacity ŽI na európskom železničnom dopravnom trhu a zvýšenie konkurencieschopnosti železničnej dopravy v Európskej únii, ako aj v Slovenskej republike. Projekt TTR zavádza nové a reviduje existujúce procesy pre nový spôsob lepšieho a plynulejšieho plánovania kapacity ŽI. Projekt TTR zároveň zohľadňuje viacero postupných časových prvkov, ktoré sú pri dlhodobom, strednodobom ale aj krátkodobom plánovaní kapacity ŽI dôležité pre jej efektívne využitie, a to plánovanie dočasného obmedzenia kapacity ŽI, kapacitnú stratégiu, kapacitné modely, ponuku kapacity, žiadosti do ročného cestovného poriadku, priebežné plánovanie, plánovanie vlakových trás do prebiehajúceho ročného cestovného poriadku (AD HOC), ako aj úpravy kapacity ŽI počas samotnej prevádzky vlakov.
Projekt TTR pozostáva z rôznych komponentov vrátane zlepšeného plánovania a distribúcie kapacity infraštruktúry [vrátane dočasných obmedzení kapacity (TCR)] a zavedenia nových procesov prideľovania kapacity ŽI.
IT prostredie TTR je v projekte rozdelené do dvoch hlavných častí, a to do centrálneho rámca IT nástrojov a do národných, externých IT systémov, ktoré potrebujú komunikovať s centrálnym rámcom. IT komunikácia medzi systémami je a bude založená na normách TAF/TAP TSI.

4. Podrobné informácie o projekte TTR sú zverejnené na:
internetovej stránke RailNetEurope (RNE): https://ttr.rne.eu
internetovej stránke Forum Train Europe (FTE): http://www.forumtraineurope.eu/services/ttr/
internetovej stránke verejného obstarávateľa: https://www.zsr.sk/dopravcovia/infrastruktura/ttr-sr/
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
256 216,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Plan obnovy a odolnosti SR, Názov projektu: TTR for Smart Capacity Management
II.2.14) Doplňujúce informácie
1) Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 5 000,00 (päťtisíc) EUR.
Spôsob zloženia zábezpeky:
- zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa a/alebo
- poskytnutím bankovej záruky za uchádzača a/alebo
- poskytnutím poistenia záruky.
2) Verejný obstarávateľ nebude organizovať obhliadku miesta poskytnutia služby.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 4 alebo ods. 5 ZVO, ak sú splnené v nich uvedené podmienky na uplatnenie tohto postupu.
Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (§ 152 a nasl. ZVO) a má v zozname hospodárskych subjektov zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 ZVO, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať. Verejný obstarávateľ v takom prípade vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ZVO spôsobom podľa § 152 ods. 4 a 5 ZVO. Verejný obstarávateľ umožňuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 3 ZVO.
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov alebo v ňom nemá zapísané všetky požadované údaje, resp. doklady podľa § 32 ods. 1 ZVO je povinný chýbajúce údaje preukázať verejnému obstarávateľovi:
- predložením príslušného dokladu podľa § 32 ods. 2 ZVO v ponuke alebo
- doplnením chýbajúceho údaju do zoznamu hospodárskych subjektov.
Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a/alebo obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.
Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov.

2. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov, táto je povinná predložiť doklady požadované v § 32 ods. 2 ZVO (resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 alebo podľa § 152 ZVO, prípadne jednotný eúropsky dokument (ďalej len "JED")) za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom JED-om v zmysle § 39 ZVO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o JED-e je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom čestným vyhlásením v zmysle § 114 ZVO.

Podľa § 55 ods. 1 ZVO, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá po vyhodnotení ponúk verejnému obstarávateľovi uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 4. Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zákazku. Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 ZVO preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.

Minimálne požiadavky (minimálna úroveň):
4.1. Vyjadrenie banky (bánk), pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, ktoré musí jasne vypovedať o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a musí obsahovať informáciu, že za predchádzajúce dva roky od dátumu vyhlásenia verejného obstarávania do datovania vyjadrenia:
- bežný účet uchádzača nebol v nepovolenom debete,
- bežný účet uchádzača nebol a ani nie je predmetom exekúcie,
- v prípade splácania úveru dodržuje uchádzač splátkový kalendár.
Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Ak má uchádzač účty a/alebo záväzky vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej z týchto bánk.
Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané jeho štatutárnym orgánom, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke/bankách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie alebo ekvivalentný doklad.

5. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spôsobom podľa § 33 ods. 2 ZVO.

6. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného rovnocenného dokumentu obsahujúceho verejným obstarávateľom požadované informácie.

7. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom JED-om v zmysle § 39 ZVO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o JED-e pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom čestným vyhlásením v zmysle § 114 ZVO.
Podľa § 55 ods. 1 ZVO, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú po vyhodnotení ponúk verejnému obstarávateľovi uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 8. Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 ZVO. Preukáže ich predložením dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. a) a g) ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálne požiadavky (minimálna úroveň):
8.1.§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO
Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich desať rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.
Službami rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sú služby týkajúce sa vypracovania a dodania analytických štúdií realizovateľnosti v oblasti IT projektov zameraných na efektívny manažment dopravnej infraštruktúry alebo vypracovania a dodania štúdií implementácie v oblasti IT projektov zameraných na efektívny manažment dopravnej infraštruktúry.
Vyžadujú sa nasledovné služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky:
-poskytnutie aspoň jednej služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, z ktorých aspoň jedna služba bola v hodnote viac ako 25 000 EUR bez DPH.
Verejný obstarávateľ uzná aj referenciu, pri ktorej uchádzač uzavrel zmluvu v požadovanom finančnom objeme mimo uvedeného obdobia predchádzajúcich desiatich rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, ale preukáže, že v uvedenom období desiatich rokov predchádzajúcich dňu vyhlásenia verejného obstarávania splnil zmluvné povinnosti z tejto zmluvy v požadovanom finančnom objeme.
Požaduje sa predložiť zoznam zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky spracovaný podľa vzoru Formulár "A" tejto kapitoly. V tomto zozname bude uvedená zákazka/zmluva týkajúca sa poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich desať rokov od vyhlásenia verejného obstarávania preukazujúca splnenie danej podmienky účasti, ako aj informácia, či je/nie je k príslušnej zákazke/zmluve uverejnená referencia v evidencii referencií vyhotovená verejným obstarávateľom/obstarávateľom podľa ZVO vrátane odkazu na uverejnenie tejto referencie v evidencii referencií. V prípade iných osôb sa preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO iba predložením zoznamu zmlúv.

8.2.§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO
Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálne požiadavky (minimálna úroveň):
Požaduje sa predložiť zoznam odborných pracovníkov navrhovaných na plnenie Zmluvy podľa vzoru Formulár "B" . K Formuláru "B" uchádzač priloží referenčný list odborného pracovníka Formulár "B1", doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní a doklad o odbornej spôsobilosti.
Uchádzač preukáže skúsenosti s realizáciou zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v minimálnom rozsahu uvedenom pri jednotlivých odborných pracovníkoch podľa vzoru Formulár "B1".
Každý odborný pracovník musí predložiť čestné vyhlásenie, z ktorého bude vyplývať v akom je súčasnom pracovno-právom vzťahu (identifikačné údaje zamestnávateľa a kontaktné údaje na zamestnávateľa).
Za odborných pracovníkov sa na účely tohto verejného obstarávania považuje Projektový manažér a Odborný garant pre zmeny IT prostredia.
9. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spôsobom podľa § 34 ods. 3 ZVO.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.08.2022 08:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.08.2022 09:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Pri zadávaní tejto podlimitnej zákazky sa postupuje v zmysle § 112 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ rozhodol, že po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk podľa bodu II.2.5) tejto výzvy a zostavení poradia
predložených ponúk, sa uskutoční vyhodnotenie ponuky uchádzača umiestneného na prvom mieste v poradí podľa § 53 ZVO a následne vyhodnotenie splnenia podmienok účasti u tohto uchádzača podľa § 40 ZVO.

2) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom
(slovenskom) jazyku. Komunikácia zo strany záujemcov/uchádzačov môže prebiehať aj v českom jazyku, pričom verejný obstarávateľ poskytne záujemcom/uchádzačom odpoveď v štátnom (slovenskom) jazyku.

3) Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie podľa § 48 ZVO prostredníctvom funkcionality informačného systému
elektronického verejného obstarávania (ďalej len "IS EVO").

4) Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie.

5) Uchádzač predkladá ponuku výhradne v elektronickej podobe prostredníctvom funkcionality IS EVO. Verejný
obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku s kódovaním a šifrovaním a podpísanú autorizovaným kvalifikovaným
elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z.

6) Uchádzač môže predložiť doklady a dokumenty obsahujúce finančné čiastky aj v inej mene ako EUR spolu s
prepočtom inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky (ďalej len "ECB") ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania,
ak platný kurz danej meny nestanovuje ECB, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky
Slovenska (ďalej len "NBS") ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Prepočet bude uvedený na samostatnej strane listu, hneď ako nasledujúca strana za dokladom alebo dokumentom, v ktorom je finančná čiastka uvedená tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz ECB/NBS, podľa ktorého sa prepočet vykonal.

7) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32, § 33 a/alebo § 34 môže uchádzač predbežne nahradiť predložením Jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ZVO. V takom prípade uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a nemôže vyplniť len oddiel: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u, v prípade predloženia čestného vyhlásenia bude čestné vyhlásenie obsahovo spĺňať skutočnosti podľa § 114 ods. 1 ZVO.
Formulár JED-u je zverejnený v profile zákazky, ktorej sa týka táto výzva na predkladanie ponúk. Formulár JED-u tvorí samostatnú oddeliteľnú prílohu súťažných podkladov.

8) V rámci poskytnutia súčinnosti úspešný uchádzač predloží doklady a dokumenty najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa doklady uvedené v bode 28.3. kapitoly A. súťažných
podkladov.

9) V bode II.2.7.) je uvedená doba 6 mesiacov. Táto doba nie je odo dňa uzavretia zmluvy, ale odo dňa nadobudnutia
účinnosti Zmluvy.

10) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je ani
obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.07.2022

Redakčné opravy

37525 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 181/2022
V oznámení 32238-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železnice Slovenskej republiky, Klemensova 8, 813 61 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 157/2022 zo dňa 13.07.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.08.2022 08:30 Má byť: 31.08.2022 08:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.08.2022 09:00 Má byť: 31.08.2022 09:00 I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA Namiesto: Obstarávateľ podľa § 9 ods. 1 písm. b) vykonávajúci činnosť podľa § 9 ods. 6 ZVO, v tomto verejnom obstarávaní postupuje ako verejný obstarávateľ podľa § 8 ods. 3 ZVO. Má byť: Obstarávateľ podľa § 9 ods. 1 písm. b) vykonávajúci činnosť podľa § 9 ods. 6 ZVO, v tomto verejnom obstarávaní postupuje ako verejný obstarávateľ podľa § 8 ods. 2 ZVO.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité