Oznámenie 33254 - MST

Obsah

33254 - MST
Vestník č. 163/2022 - 21.07.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Stredná priemyselná škola Jozefa Murgaša
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00161471
Hurbanova 6, 97518 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Jana Vašičková
Telefón: +421 48453525647
Fax: +421 48484723322
Email: jana.vasickova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/447
Hlavná adresa(URL): http://www.spsjm.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444718
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/25061/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Stredná škola
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávanie potravín pre jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša
Referenčné číslo: ID 3254
II.1.2) Hlavný kód CPV
15000000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok potravín vrátane dopravy na určené miesto a vyloženie tovaru na určené miesto. Zákazka je rozdelená na štrnásť samostatných častí:

1. Ovocie a zelenina
2. Chlieb a pečivo
3. Mlieko a mliečne výrobky
4. Bravčové mäso -čerstvé
5. Hydina čerstvé mäso
6. Hovädzie mäso čerstvé
7. Mäsové výrobky
8. Mrazené mäso
9. Mrazené ryby
10. Mrazené polotovary
11. Trvanlivé potraviny
12. Vajcia

Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, viac častí alebo na celý predmet zákazky
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
452 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 12
Ponuky možno predkladať na: jednu časť
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Ovocie a zelenina
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
03200000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín -ovocia a zeleniny, vrátane dopravy do miesta dodania pre školskú jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša. Kvalita tovaru musí zodpovedať príslušnej štátnej alebo vnútropodnikovej norme, tovar musí byť zdravotne a hygienicky nezávadný, v I. akostnej triede.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
70 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Jedná sa o uzatvorenie RD (s opätovným obnovením súťaže) s prvými tromi uchádzačmi v poradí.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Chlieb a pečivo
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15810000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín - chlieb a pečivo, vrátane dopravy do miesta dodania pre školskú jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša. Kvalita tovaru musí zodpovedať príslušnej štátnej alebo vnútropodnikovej norme, tovar musí byť zdravotne a hygienicky nezávadný, v I. akostnej triede.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
15 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Jedná sa o uzatvorenie RD s jedným uchádzačom.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Mlieko a mliečne výrobky
Časť č.: 3.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15500000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín - mlieko a mliečne výrobky, vrátane dopravy do miesta dodania pre školskú jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša. Kvalita tovaru musí zodpovedať príslušnej štátnej alebo vnútropodnikovej norme, tovar musí byť zdravotne a hygienicky nezávadný, v I. akostnej triede.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
50 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Jedná sa o uzatvorenie RD (s opätovným obnovením súťaže) s prvými tromi uchádzačmi v poradí.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Bravčové mäso - čerstvé
Časť č.: 4.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15113000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín - čerstvého bravčového mäsa, vrátane dopravy do miesta dodania pre školskú jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša. Kvalita tovaru musí zodpovedať príslušnej štátnej alebo vnútropodnikovej norme, tovar musí byť zdravotne a hygienicky nezávadný, v I. akostnej triede.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
20 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Jedná sa o uzatvorenie RD (s opätovným obnovením súťaže) s prvými tromi uchádzačmi v poradí.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Hydina - čerstvé mäso
Časť č.: 5.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15112000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín - čerstvého bravčového mäsa, vrátane dopravy do miesta dodania.
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača, aby preukázal, že mäso, ktoré bude dodávať bolo spracované spôsobom - chladením vzduchom.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
50 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Jedná sa o uzatvorenie RD (s opätovným obnovením súťaže) s prvými tromi uchádzačmi v poradí.
Časť: 6
II.2.1) Názov
Hovädzie mäso - čerstvé
Časť č.: 6.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15111100-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín - čerstvého hovädzieho mäsa, vrátane dopravy do miesta dodania.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
20 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Jedná sa o uzatvorenie RD (s opätovným obnovením súťaže) s prvými tromi uchádzačmi v poradí.
Časť: 7
II.2.1) Názov
Mäsové výrobky
Časť č.: 7.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15100000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín - mäsových výrobkov, vrátane dopravy do miesta dodania pre školskú jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša. Kvalita tovaru musí zodpovedať príslušnej štátnej alebo vnútropodnikovej norme, tovar musí byť zdravotne a hygienicky nezávadný, v I. akostnej triede.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
17 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Jedná sa o uzatvorenie RD (s opätovným obnovením súťaže) s prvými tromi uchádzačmi v poradí.
Časť: 8
II.2.1) Názov
Mrazené mäso
Časť č.: 8.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15896000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín - mrazeného mäsa, vrátane dopravy do miesta dodania pre školskú jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša. Kvalita tovaru musí zodpovedať príslušnej štátnej alebo vnútropodnikovej norme, tovar musí byť zdravotne a hygienicky nezávadný, v I. akostnej triede.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
40 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Jedná sa o uzatvorenie RD (s opätovným obnovením súťaže) s prvými tromi uchádzačmi v poradí.
Časť: 9
II.2.1) Názov
Mrazené ryby
Časť č.: 9.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15896000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín - mrazených rýb, vrátane dopravy do miesta dodania pre školskú jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša. Kvalita tovaru musí zodpovedať príslušnej štátnej alebo vnútropodnikovej norme, tovar musí byť zdravotne a hygienicky nezávadný, v I. akostnej triede.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
20 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Jedná sa o uzatvorenie RD (s opätovným obnovením súťaže) s prvými tromi uchádzačmi v poradí.
Časť: 10
II.2.1) Názov
Mrazené polotovary
Časť č.: 10.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15896000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín - mrazených polotovarov, vrátane dopravy do miesta dodania pre školskú jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša. Kvalita tovaru musí zodpovedať príslušnej štátnej alebo vnútropodnikovej norme, tovar musí byť zdravotne a hygienicky nezávadný, v I. akostnej triede.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
45 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Jedná sa o uzatvorenie RD (s opätovným obnovením súťaže) s prvými tromi uchádzačmi v poradí.
Časť: 11
II.2.1) Názov
Trvanlivé potraviny
Časť č.: 11.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín - trvanlivých potravín, vrátane dopravy do miesta dodania pre školskú jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša. Kvalita tovaru musí zodpovedať príslušnej štátnej alebo vnútropodnikovej norme, tovar musí byť zdravotne a hygienicky nezávadný, v I. akostnej triede.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
100 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Jedná sa o uzatvorenie RD (s opätovným obnovením súťaže) s prvými tromi uchádzačmi v poradí.
Časť: 12
II.2.1) Názov
Vajcia
Časť č.: 12.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
03142500-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín - slepačích vajec, vrátane dopravy do miesta dodania pre školskú jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša. Kvalita tovaru musí zodpovedať príslušnej štátnej alebo vnútropodnikovej norme, tovar musí byť zdravotne a hygienicky nezávadný, v I. akostnej triede.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Jedná sa o uzatvorenie RD s jedným uchádzačom.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia a ich preukázanie v súlade s ust. § 32 zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej "ZVO").

Vzhľadom k tomu, že funkcionalita informačného systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ
zverejňuje toto oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, neumožňuje kvôli limitu znakov zverejniť podmienky
účasti v úplnom rozsahu, verejný obstarávateľ ich zverejňuje v súťažných podkladoch v časti F, ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa a na adrese uvedenej v ods. I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia uvedených v odseku 1. písm. a) až f), zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, poskytovať služby preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie predmetnej podmienky účasti uchádzač preukáže:
predložením zoznamu dodávok potravinového tovaru za posledné 3 roky pre časť zákazky, na ktorú predkladá ponuku v hodnote minimálne dosahujúcej hodnotu časti zákazky, na ktorú predkladá ponuku; v prípade, že odberateľom bol verejný obstarávateľ dokladom je referencia. Ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí predmetu zákazky, musí predložiť zoznam dodávok pre každú príslušnú časť zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 30
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.08.2022 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.08.2022 09:30
Miesto: Otváranie ponúk prostredníctvom systému JOSEPIHNE prebiehať on-line sprístupnením. Tohto on-line sprístupnenia sa budú môcť zúčastniť len uchádzači, ktorí v lehote na predkladanie ponúk predložili úspešne ponuku do tejto zákazky.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú sprístupnené týmto uchádzačom po lehote na otváranie ponúk a po otvorení ponúk komisiou. Uchádzači budú môcť vstúpiť do on-line prostredia pre sprístupnenie na totožnom mieste, ako predložili svoji ponuku (v totožnej záložke). Všetky prístupy do on-line prostredí budú zaprotokolované a automaticky logované do protokolu systému JOSEPHINE.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.07.2022

Profil Obstarávateľa


Dôležité