Oznámenie 33789 - WYP

Obsah

33789 - WYP
Vestník č. 165/2022 - 25.07.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
IČO: 00603317
Junácka 1, 83291 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Jombík
Telefón: +421 907743462
Email: peter.jombik@banm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8221
Hlavná adresa(URL): https://www.banm.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445144
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/28904/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
ZŠ Odborárska – rozšírenie kapacít tried
Referenčné číslo: 8045/2022/DEN/27026
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba objektu v areáli existujúcej ZŠ na pozemku investora s parcelným číslom, 12791/5, katastrálne územie Nové Mesto v Bratislave. Navrhovaná stavba je nepodpivničený dvojpodlažný objekt s príslušným dopravným napojením a napojením na inžinierske siete.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
2 582 783,40 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
V areáli existujúcej ZŠ na pozemku investora s parcelným číslom, 12791/5,katastrálne územie Nové Mesto Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výstavba objektu v areáli existujúcej ZŠ na pozemku investora s parcelným číslom, 12791/5, katastrálne územie Nové Mesto v Bratislave. Navrhovaná stavba je nepodpivničený dvojpodlažný objekt s príslušným dopravným napojením a napojením na inžinierske siete a v zmysle konceptu SMART škôl. Hlavný vstup je navrhnutý z rekonštruovaných a novobudovaných areálových chodníkov. Príjazd a zásobovanie bude cez existujúci vjazd z ulice Nobelova a Trojdomy.

Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
2 582 783,40 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy IROP-PO7-SC74-2021-73
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov MČ Bratislava Nové Mesto a z operačného programu Integrovaný regionálny operačný program (IROP), kde finančné zdroje tvoria európske finančné prostriedky z fondu systému riadenia EŠIF (európske štrukturálne a investičné fondy) - konkrétne Európskeho fondu regionálneho rozvoja a štátneho rozpočtu.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podrobne uvedená v súťažných podkladoch.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.08.2022 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.08.2022 12:00
Miesto: Verejné otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v súlade so zákonom na mieste a v čase uvedenom vo výzve
na predkladanie ponúk. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Podrobne informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Prístup k súťažným podkladom a ku všetkým ostatným dokumentom zákazky, t.j. vysvetľovanie súťažných podkladov, prípadne ich doplnenie je elektronicky cez systém JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/28904/summary
čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Z uvedeného dôvodu verejný
obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela.
2. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 112 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
3. Ponuky musia byť vyhotovené elektronicky podľa § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a budú sa
predkladať elektronicky podľa § 49 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka je vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ . Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v súťažných podkladoch a v manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/ .
4. Úspešný uchádzač a jeho známi subdodávatelia musia byť pred podpisom zmluvy zapísaní v registri partnerov
verejného sektora, ak majú povinnosť byť zapísaní v Registri partnerov verejného sektora.
5. Zábezpeka sa požaduje vo výške 30 000,- EUR. Zloženie zábezpeky je podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade, ak bude predložená len jedna ponuka vo verejnej súťaži/ponuka uchádzača presahuje finančné možnosti verejného obstarávateľa.
7. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia
takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie/poskytnutie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo
jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a
komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
8. Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.
9. Úspešný uchádzač/zhotoviteľ je v lehote 5 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy povinný zložiť finančnú
zábezpeku vo výške 5 % celkovej ceny za dielo. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
9. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.07.2022

Redakčné opravy

34343 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 167/2022
V oznámení 33789-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestská časť Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 165/2022 zo dňa 25.07.2022 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 2 582 783,40 EUR bez DPH Má byť: 2 517 693,68 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 2 582 783,40 EUR bez DPH Má byť: 2 517 693,68 EUR bez DPH
37206 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 179/2022
V oznámení 33789-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestská časť Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 165/2022 zo dňa 25.07.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.08.2022 12:00 Má byť: 19.08.2022 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.08.2022 12:00 Má byť: 19.08.2022 10:00
37987 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 184/2022
V oznámení 33789-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestská časť Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 165/2022 zo dňa 25.07.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 19.08.2022 10:00 Má byť: 24.08.2022 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.08.2022 10:00 Má byť: 24.08.2022 12:00
38349 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 187/2022
V oznámení 33789-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestská časť Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 165/2022 zo dňa 25.07.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 24.08.2022 12:00 Má byť: 13.09.2022 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.08.2022 12:00 Má byť: 13.09.2022 12:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité