Oznámenie 36840 - MST

Obsah

36840 - MST
Vestník č. 177/2022 - 10.08.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Spojená škola, Námestie sv. Martina 5, Holíč
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53638611
Námestie sv. Martina 5, 90851 Holíč
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Jana Morávková
Telefón: +421 346682446
Email: moravkova.jana@zupa-tt.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.sosholic.sk/skola/kontakt-skola
Hlavná adresa(URL): http://www.sosholic.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445575
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.josephine.proebiz.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Modernizácia vybavenia odborných pracovísk pre odborný výcvik Autoopravár
Referenčné číslo: AM3/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
42990000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zlepšenie technického a materiálového vybavenia strednej školy, posilnenie významu sekundárneho vzdelávania a zabezpečenia primeraných podmienok pre jej rozvoj.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
290 133,50 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Zariadenie/vybavenie pracovísk
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43800000-1
39162100-6
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Spojená škola, Námestie sv. Martina 5, Holíč, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania v tejto časti zákazky je nákup a dodanie kovových skriniek v počte 12 kusov, dielenských a montážnych vozíkov každý po 5 kusov, v zmysle technickej špecifikácie v Opise predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
32 981,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
100
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: 302021K264, Názov projektu: Modernizácia Strednej odbornej školy v Holíči pre
potreby praktického vyučovania, Hlavná aktivita projektu: 302K26400002-2
Časť: 2
II.2.1) Názov
Prevádzkové/špeciálne stroje, zariadenia pracovísk
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42990000-2
42620000-8
43830000-0
43811000-1
39162100-6
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Spojená škola, Námestie sv. Martina 5, Holíč, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania v tejto časti zákazky je nákup a dodanie špeciálnych strojov a zariadení pre vybavenie autodielní ako napr. terminál na virtuálne zváranie, zariadenia na geometriu, vyvažovanie kolies, vyzúvanie pneumatík, pieskovačka, plazmová rezačka a pod. Všetky položky, ktoré sú predmetom obstarávania, sú uvedené a zároveň technicky špecifikované v Opise predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
257 152,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
300
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: 302021K264, Názov projektu: Modernizácia Strednej odbornej školy v Holíči pre
potreby praktického vyučovania, Hlavná aktivita projektu: 302K26400002-2
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Všetky podmienky účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť B - Podmienky účasti
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Všetky podmienky vykonania zákazky sú podrobne špecifikované v Súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.09.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.09.2022 10:30
Miesto: Ponuky budú otvorené online, prostredníctvom príslušnej funkcionality systému JOSEPHINE. Prezenčná prítomnosť uchádzačov na otváraní teda nie je potrebná. Online funkcionalita bude sprístupnená iba tým uchádzačom, ktorí v lehote na predkladanie ponúk zaslali svoje ponuky.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ nie je oprávnený sledovať, kto zo strany uchádzača bude prítomný na online otváraní ponúk. Tento krok si musí interne ošetriť výlučne uchádzač.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
04.08.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité