Oznámenie 37151 - WYP

Obsah

37151 - WYP
Vestník č. 179/2022 - 12.08.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Drienok s. r. o.
IČO: 53123735
Kollárovo námestie 314/10, 03821 Mošovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Hana Karvai
Telefón: +421 907159577
Email: hana.karvai@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/20941
Hlavná adresa(URL): https://www.mosovce.sk/registrovany-socialny-podnik-drienok-s-r-o.html
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446275
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/446275
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
registrovaný sociálny podnik. §7 ods. 1 písm. d) ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
registrovaný sociálny podnik. §7 ods. 1 písm. d) ZVO
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prestavba ŠRZ Drienok – 1.etapa – penzión Drienok
Referenčné číslo: DRIENOK/2022/01
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je prestavba ubytovacieho zariadenia v obci Mošovce, okres Turčianske Teplice.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky a v Prílohe č.11 Zmluvné podmienky týchto súťažných podkladov. Súťažné podklady sú dostupné: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446275
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 199 806,77 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Penzión Drienok, súpisné číslo 460, ul. Na Drienok, parcely KN-C č. 637/1 a 637/2 k.ú. Mošovce, okres Turčianske Teplice, list vlastníctva č. 679
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je prestavba ubytovacieho zariadenia v obci Mošovce, okres Turčianske Teplice.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky a v Prílohe č.11 Zmluvné podmienky týchto súťažných podkladov. Súťažné podklady sú dostupné: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446275
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 199 806,77 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákona o VO") preukázaným spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o VO (zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov).
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia môžu byť predbežne nahradené jednotným
európskym dokumentom (JED) podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o VO.
V nadväznosti na ustanovenie § 32 ods. 3 zákona o VO, verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z
informačných systémov verejnej správy podľa §1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na
znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).
Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446275
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžadujú sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžadujú sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžadujú sa.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Záručná doba sa končí uplynutím 60 mesiacov plynúcich od odovzdania Diela, uchádzačom (Zhotoviteľom) verejnému obstarávateľovi (Objednávateľovi). Pri výrobkoch, zabudovaných materiáloch, prvkoch a technologických zariadeniach sa končí záručná doba uplynutím doby zhodnej s dĺžkou záručnej doby poskytovanej ich výrobcom, minimálne však doby 24 mesiacov plynúcej odo dňa odovzdania Diela, uchádzačom (Zhotoviteľom) verejnému obstarávateľovi (Objednávateľovi).

Zádržné vo výške 10% z jednotlivých mesačných platieb fakturovaných uchádzačom (Zhotoviteľom) verejnému obstarávateľovi (Objednávateľovi) podľa Článku VI Zádržné zmluvy o dielo.

Banková záruka vo výške 6% podľa Článku VII, D. Odovzdanie a prevzatie Diela, bod 19. zmluvy o dielo.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.09.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.09.2022 10:30
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miestom sprístupnenia ponúk je on-line priestor IS EVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality IS EVO na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku na predmet zákazky v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky podľa § 112 ods. 14 zákona o VO vo výške 33.000,00 EUR. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

2. Verejné obstarávanie bude realizované v súlade s § 20 zákona o VO prostredníctvom funkcionality IS EVO, vrátane
komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk.
Informačný systém EVO je dostupný:
- https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html
- https://eplatforma.vlada.gov.sk/
V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa IS EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk IS EVO na e-mailovej adrese eplatforma@vlada.gov.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 209 25 100.

3. V rámci tejto podlimitnej zákazky sa uplatňuje ustanovenie § 112 ods. 7 písm. b) zákona o VO - vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.

4. Súťažné podklady sa poskytujú prostredníctvom IS EVO a súčasne sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom získa uchádzač na profile verejného obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/20941).

5. Všetky náklady spojené s vypracovaním a predložením ponuky sú výlučne výdavkami uchádzača. Verejný obstarávateľ nebude zodpovedný a ani neuhradí žiadne výdavky alebo straty akéhokoľvek druhu vynaložené uchádzačom v súvislosti s vypracovaním ponuky bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky.

7. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ak bude naplnená niektorá zo skutočností uvedených v § 11 ods. 1 zákona o VO.

8. Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov ak je to relevantné (zápis v RPVS).

9. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 zákona o VO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností uchádzača.

10. Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 pism. a) b) zákona o VO vyžaduje, aby uchádzači predložili údaje o
subdodávateľoch a aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a
neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 pism. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o VO. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom bude podľa § 41 zákona o VO upravené v zmluve.

11. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

12. Zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej
zverejnenia na webovej stránke https://crz.gov.sk / .

13. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o VO.

14. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/446275
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.08.2022

Redakčné opravy

40613 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 200/2022
V oznámení 37151-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Drienok s. r. o., Kollárovo námestie 314/10, 038 21 Mošovce zverejnenom vo VVO č. 179/2022 zo dňa 12.08.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.09.2022 10:00 Má byť: 20.09.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.09.2022 10:30 Má byť: 20.09.2022 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité