II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Chemikálie a spotrebný materiál pre projekt NANOVIR
Referenčné číslo: REK001279/2022-UVO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
24000000-4
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie chemikálií, chemikálií pre biologické testovanie, špeciálnych chemikálií a spotrebného materiálu z rôznych materiálov, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky na dohodnuté miesta dodania, vyloženie a vynesenie
v mieste dodania.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
52 104,06
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 8
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
časť A - Chemikálie
Časť č.: A
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
24300000-7
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav biologických a
ekologických vied, Šrobárova 2, 041 54 Košice.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie chemikálií potrebných na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre
riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v
Košiciach.
Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na
miesto dodania, bližšie určené v objednávke.
Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1A - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
10 541,67
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové
obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany
poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov
vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu
súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a
Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Časť B - Chemikálie pre biologické testovanie
Časť č.: B
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
24300000-7
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav biologických a
ekologických vied, Šrobárova 2, 041 54 Košice.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie chemikálií pre biologické testovanie potrebných na realizáciu výskumu definovaného v
projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na
miesto dodania, bližšie určené v objednávke.
Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1B - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
10 638,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové
obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany
poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov
vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu
súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a
Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Časť C - Špeciálne chemikálie
Časť č.: C
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
24300000-7
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav fyzikálnych vied,
Park Angelinum 9, 040 01 Košice.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie špeciálnych chemikálií potrebných na realizáciu výskumu definovaného v projekte
Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa
Šafárika v Košiciach.
Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na
miesto dodania, bližšie určené v objednávke.
Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1C - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
6 444,05
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové
obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany
poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov
vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu
súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a
Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 4
II.2.1)
Názov
Časť D - Spotrebný materiál zo skla
Časť č.: D
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33100000-1
33140000-3
33790000-4
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav biologických a
ekologických vied, Šrobárova 2, 041 54 Košice.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie spotrebného materiálu zo skla, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v
projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na
miesto dodania, bližšie určené v objednávke.
Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1D - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
5 935,92
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové
obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany
poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov
vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu
súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a
Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 5
II.2.1)
Názov
Časť E - Spotrebný materiál - plasty pre biologické testovanie
Časť č.: E
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33100000-1
33140000-3
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav biologických a
ekologických vied, Šrobárova 2, 041 54 Košice.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie spotrebného materiálu z plastu pre biologické testovanie, potrebného na realizáciu
výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19
(NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na
miesto dodania, bližšie určené v objednávke.
Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1E - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
8 273,07
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové
obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany
poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov
vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu
súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a
Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 6
II.2.1)
Názov
Časť F - Spotrebný materiál z plastu a gumy
Časť č.: F
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33100000-1
33140000-3
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav biologických a
ekologických vied, Šrobárova 2, 041 54 Košice.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie spotrebného materiálu z plastu a gumy, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na
miesto dodania, bližšie určené v objednávke.
Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1F - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
2 874,73
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové
obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany
poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov
vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu
súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a
Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 7
II.2.1)
Názov
Časť G - Spotrebný materiál z kovu
Časť č.: G
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33100000-1
33140000-3
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav biologických a
ekologických vied, Šrobárova 2, 041 54 Košice.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie spotrebného materiálu z kovu, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v
projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na
miesto dodania, bližšie určené v objednávke.
Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1G - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
2 775,52
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové
obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany
poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov
vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu
súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a
Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 8
II.2.1)
Názov
Časť H - Špeciálny akustický materiál
Časť č.: H
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
44112600-4
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav fyzikálnych vied,
Park Angelinum 9, 040 01 Košice.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie špeciálneho akustického materiálu, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v
projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na
miesto dodania, bližšie určené v objednávke.
Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1H - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
4 621,10
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové
obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany
poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov
vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu
súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a
Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.