Oznámenie 37810 - MST

Obsah

37810 - MST
Vestník č. 183/2022 - 18.08.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606707
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Františka Šováriová, MBA, MPH
Telefón: +421 556153153
Email: frantiska.sovariova@unlp.sk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.unlp.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446450
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/29832/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov a služby spojené s ich dodávkou
Referenčné číslo: 206/2022/OdVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
24111500-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov v tlakových fľašiach a do zásobníkov a dodanie kvapalného dusíka do dewarových nádob, v predpokladaných objemoch a množstvách pre zabezpečenie potrieb verejného obstarávateľa.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky resp. jednotlivých častí predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa pre časti predmetu zákazky, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej len "SP").
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 258 892,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Dodanie medicinálnych, technických a špeciálnych plynov v tlakových fľašiach a do zásobníkov
Časť č.: I.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
24110000-8
24111000-5
24111100-6
24111300-8
24321115-9
44611100-7
44611110-0
44612000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, pracoviská na Rastislavovej 43, 041 90 a Tr. SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Rozsah tovarov a služieb je uvedený v časti C. bod 3.1 SP
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 171 552,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Dodanie kvapalného dusíka
Časť č.: II.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
24111800-3
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, pracoviská na Rastislavovej 43, 041 90 Košice a Tr. SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Rozsah tovarov a služieb je uvedený v časti C. bod 3.2 SP
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
87 340,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods.1 343/2015 Z. z zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO"). Splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 ZVO predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií vo formáte .PDF. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. 1.Výpis z registra trestov právnickej osoby vydá Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti,
b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením.
2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v súlade s časťou B. SP. Podrobné vymedzenie splnenia podmienok účasti a spôsob preukázania ich splnenia je uvedený v časti B. SP
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní -
podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO;
Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje:
-obchodné meno a sídlo dodávateľa,
-obchodné meno a sídlo objednávateľa,
-zmluvný termín plnenia, skutočný termín plnenia,
-rozsah a charakter dodávok tovaru,
-celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za dodanie tovarov. V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena s DPH líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná hodnota (ďalej len cena),
-meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname.
Uchádzač v zozname dodaných tovarov za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, preukáže, že realizoval zákazky rovnakého ale podobného charakteru týkajúce sa dodania medicinálnych, technických a špeciálnych plynov. V prípade, ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz dodaní tovarov, ktorých poskytnutie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaných tovarov, ktorá bola zrealizovaná v posudzovanom období. V prípade, ak dodanie tovarov poskytoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, poskytnutý ním samotným. V prípade, ak obsahuje referencia alebo dôkaz o dodaní tovarov aj dodanie iného tovaru ako je predmet zákazky, odčlení sa a započíta sa iba finančný objem za dodané tovary rovnakého alebo podobného charakteru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre časť I.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodaných tovarov (medicinálne, technické a špeciálne plyny) rovnakého alebo podobného charakteru ako časť I. predmetu zákazku, uvedená v časti C. Opis predmetu zákazky SP. Uchádzač predloží potvrdené referencie od odberateľov, s ktorým/i mal/má uzatvorenú zmluvu na dodanie tovarov (medicinálne, technické a špeciálne plyny) rovnakého alebo podobného charakteru, vo výške minimálne kumulatívne za posudzované obdobie vo výške 700.000 EUR bez DPH.
pre časť II.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodaných tovarov (skvapalnený dusík) rovnakého alebo podobného charakteru ako časť II. predmetu zákazku, uvedená v časti C. Opis predmetu zákazky SP. Uchádzač predloží potvrdené referencie od odberateľov, s ktorým/i mal/má uzatvorenú zmluvu na dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru, vo výške minimálne kumulatívne za posudzované obdobie vo výške 60 000 EUR bez DPH
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.09.2022 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.09.2022 13:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronickou formou prostredníctvom funkcionality sw. JOSEPHINE. Miestom sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. Otváranie ponúk bude v súlade s § 52 ods. 2 ZVO verejné, t.j. s účasťou uchádzačov, ktorí predložili ponuku, v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
2. Súťažné podklady a všetky dokumenty potrebné k vypracovaniu ponuky (vrátane príslušných informácií týkajúcich sa
prípravnej trhovej konzultácie) k predmetnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke v systéme
JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje
neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v súlade s §20 ZVO výhradne elektronickou formou prostredníctvom systému JOSEPHINE.
4. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku 10 000 EUR pre časť I. predmetu zákazky, 2 000 EUR pre časť II. predmetu zákazky.
5. Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na vykonaní obhliadky. Obhliadku je nutné dohodnúť s kontaktnými osobami verejného obstarávateľa, v pracovné dni od 8.00hod. do 14.00 hod., v termíne od 24.08.2022 do 07.09.2022.
6. Uchádzač môže podľa § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom JED.
7. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy
zapísaní v Registri partnerov verejného sektora v súlade s platnou legislatívou.
5.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
12.08.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité