Oznámenie 38257 - WYP

Obsah

38257 - WYP
Vestník č. 186/2022 - 23.08.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Bardejov
IČO: 00321842
Radničné námestie 16, 08501 Bardejov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mikuláš Serečun
Telefón: +421 544862171
Fax: +421 544722476
Email: mikulas.serecun@bardejov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447001
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ultima Ratio s.r.o.
IČO: 46862439
Ul. 1. mája 709 , 03101 Liptovský Mikuláš
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Katarína Uličná
Telefón: +421 911295519
Email: katarina.ulicna@ultimaratio.sk
Adresa (URL): https://pluto.ultimaratio.sk/lpvos/1755/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vybudovanie základnej technickej infraštruktúry pre marginalizované rómske komunity v Bardejove
Referenčné číslo: GUR000107
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233161-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vybudovanie technickej infraštruktúry prístupové komunikácie a verejné osvetlenie pre marginalizované rómskej komunity.
Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
919 854,21 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928500-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Katastrálne územie: Bardejov, Dlhá Lúka
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vybudovanie technickej infraštruktúry prístupové komunikácie a verejné osvetlenie pre marginalizované rómskej komunity.
Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou.

Stavba je členená na tieto stavebné objekty :
SO 01 Poštárka
SO 01.1 Rekonštrukcia chodníka ul. kpt. Nálepku - Mičkova
SO 01.2 Dobudovanie chodníka ul. Mičkova
SO 01.3 Verejné osvetlenie chodníka ul. kpt. Nálepku - Mičkova
SO 01.4 Nasvetlenie prechodu pre chodcov poštárka
SO 01.5 Dobudovanie MK a spev. plôch Poštárka
SO 01.6 Dobudovanie chodníkov Poštárka
SO 01.7 Rekonštrukcia MK Poštárka
SO 01.8 Rekonštrukcia chodníkov Poštárka
SO 01.9 Dobudovanie chodníka k OS Poštárka

SO 02 Dlhá Lúka
SO 02.1 Chodník Dlhá Lúka
SO 02.2 Verejné osvetlenie Chodníka Dlhá Lúka
SO 02.3 Dobudovanie spevnených plôch Dlhá Luka
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
919 854,21 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPLZ-PO6-SC611-2019-1
II.2.14) Doplňujúce informácie
Od uchádzača predkladajúceho ponuku sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO) vo výške:25 000 €. Informácie o spôsobe
zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1
písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: je oprávnený uskutočňovať stavebné práce.
Uchádzač preukáže podmienku účasti jedným z nasledujúcich spôsobov:
-kópiou aktuálneho živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra ,
-kópiou aktuálneho výpisu z obchodného registra,
-kópiou iného oprávnenia, vydané podľa osobitných predpisov,
Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. e) Zákona o verejnom obstarávaní od
uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z
informačných systémov verejnej správy.

2) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom
obstarávaní: nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej
republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, preukáže nasledovným spôsobom:
- čestné vyhlásenie potvrdené štatutárnym zástupcom uchádzača (Príloha F.6 k Súťažným podkladom),

3) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne mu na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil, alebo
c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.

4) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto
podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 Zákona o verejnom obstarávaní.

5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.

6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.09.2022 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 13.09.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.09.2022 14:00
Miesto: Online otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: https://pluto.ultimaratio.sk/lpvos/1755/
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné.Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk sprístupnením všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a to prostredníctvom funkcionality systémuPLUTO-online modul otvárania ponúk. Manuál pre uchádzača k online otváraniu ponúk sa nachádza v kapitole1.4.6 návodu na použitie dostupného na web adrese:http://2pluto.ultimaratio.sk/navod/.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO.

2) V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a
11 ZVO na viac ako 10 pracovných dní.

3) Zmluva o dielo je uzavretá jej podpisom oboma zmluvnými stranami. Zmluva a celý proces verejného obstarávania
podlieha schvaľovaciemu procesu a je podmienená jej schválením Poskytovateľom NFP. Táto zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že:
a) dôjde ku ukončeniu finančnej kontroly: ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by
mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi;
alebo
ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO,
zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu verejného obstarávateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v
správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického
pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO a
b) dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy.
V prípade neukončenia finančnej kontroly (neschválenia procesu verejného obstarávania) poskytovateľom NFP, verejný obstarávateľ je oprávnený od tejto Zmluvy o dielo odstúpiť. Úspešnému uchádzačovi v takomto prípade nevzniká žiaden nárok na náhradu škody.

4) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely
tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese
https://pluto.ultimaratio.sk.
V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ
určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak
verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

5) V zmysle § 112 ods. 7 písm. b) ZVO sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska
splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.

6) V zmysle aplikácie sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní sa úspešný uchádzač zaväzuje zamestnať minimálne dve nezamestnané osoby z prostredia MRK, s dôrazom na dlhodobo nezamestnané osoby MRK, počas doby realizácie stavebných prác.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.08.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité