II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Dochádzkový a stravovací systém II
Referenčné číslo: 11823/2022/OVO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie elektronického dochádzkového a stravovacieho systému, a to hardvéru ako aj softvéru (ďalej len "systém"), zabezpečenie kontinuálnej prevádzky systému, udelenie licencií a poskytovanie služieb preventívna prehliadka, priebežná podpora, servis systému, preškolenie zamestnancov, udržiavanie systému s opciou na predĺženie doby poskytovania služieb a SLA o 12 mesiacov, a to aj opakovane, najviac však spolu o 48 mesiacov a s opciou na navýšenie rozsahu dodaného systému, a to aj opakovane, najviac však spolu o 10 ks dochádzkových terminálov a 5 ks stravovacích terminálov. Ide o zmiešanú zákazku zahŕňajúcu služby a tovar.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 7 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 8 súťažných podkladov - Katalóg požiadaviek a v prílohe č. 9 súťažných podkladov - Štruktúra ceny.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
94 209,43
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
35123100-3
35123200-4
48218000-9
72212000-4
72250000-2
72263000-6
72266000-7
72267000-4
80500000-9
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Nová budova a historická budova, Úrad vlády, Nám. slobody 1, Bratislava
Účelové zariadenie Bôrik, Bôrik 15, Bratislava
Park One, Námestie 1. mája 18, Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie elektronického dochádzkového a stravovacieho systému, a to hardvéru ako aj softvéru (ďalej len "systém"), zabezpečenie kontinuálnej prevádzky systému, udelenie licencií a poskytovanie služieb preventívna prehliadka, priebežná podpora, servis systému, preškolenie zamestnancov, udržiavanie systému s opciou na predĺženie doby poskytovania služieb a SLA o 12 mesiacov, a to aj opakovane, najviac však spolu o 48 mesiacov a s opciou na navýšenie rozsahu dodaného systému, a to aj opakovane, najviac však spolu o 10 ks dochádzkových terminálov a 5 ks stravovacích terminálov. Ide o zmiešanú zákazku zahŕňajúcu služby a tovar.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 7 súťažných podkladov-Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 8 súťažných podkladov-Katalóg požiadaviek a v prílohe č. 9 súťažných podkladov-Štruktúra ceny.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
94 209,43
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 26
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie