Oznámenie 41124 - WYS

Obsah

41124 - WYS
Vestník č. 204/2022 - 20.09.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
IČO: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jana Kubáni Jurigová
Telefón: +421 220925775
Email: jana.kubani@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/234
Hlavná adresa(URL): https://www.vlada.gov.sk//
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448231
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://vlada.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/67
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dochádzkový a stravovací systém II
Referenčné číslo: 11823/2022/OVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie elektronického dochádzkového a stravovacieho systému, a to hardvéru ako aj softvéru (ďalej len "systém"), zabezpečenie kontinuálnej prevádzky systému, udelenie licencií a poskytovanie služieb preventívna prehliadka, priebežná podpora, servis systému, preškolenie zamestnancov, udržiavanie systému s opciou na predĺženie doby poskytovania služieb a SLA o 12 mesiacov, a to aj opakovane, najviac však spolu o 48 mesiacov a s opciou na navýšenie rozsahu dodaného systému, a to aj opakovane, najviac však spolu o 10 ks dochádzkových terminálov a 5 ks stravovacích terminálov. Ide o zmiešanú zákazku zahŕňajúcu služby a tovar.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 7 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 8 súťažných podkladov - Katalóg požiadaviek a v prílohe č. 9 súťažných podkladov - Štruktúra ceny.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
94 209,43 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
35123100-3
35123200-4
48218000-9
72212000-4
72250000-2
72263000-6
72266000-7
72267000-4
80500000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Nová budova a historická budova, Úrad vlády, Nám. slobody 1, Bratislava
Účelové zariadenie Bôrik, Bôrik 15, Bratislava
Park One, Námestie 1. mája 18, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie elektronického dochádzkového a stravovacieho systému, a to hardvéru ako aj softvéru (ďalej len "systém"), zabezpečenie kontinuálnej prevádzky systému, udelenie licencií a poskytovanie služieb preventívna prehliadka, priebežná podpora, servis systému, preškolenie zamestnancov, udržiavanie systému s opciou na predĺženie doby poskytovania služieb a SLA o 12 mesiacov, a to aj opakovane, najviac však spolu o 48 mesiacov a s opciou na navýšenie rozsahu dodaného systému, a to aj opakovane, najviac však spolu o 10 ks dochádzkových terminálov a 5 ks stravovacích terminálov. Ide o zmiešanú zákazku zahŕňajúcu služby a tovar.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 7 súťažných podkladov-Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 8 súťažných podkladov-Katalóg požiadaviek a v prílohe č. 9 súťažných podkladov-Štruktúra ceny.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
94 209,43 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 26
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti osobného postavenia sú stanovené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: - neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti sú stanovené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie Zmluvy o dodaní a prevádzke dochádzkového a stravovacieho systému (ďalej len "Zmluva") podľa § 269 ods. 2 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov a podľa § 3 ZVO.
2. Zákazka zahŕňa opcie.
3. Zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni
jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.09.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.09.2022 10:30
Miesto: Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 a 2 ZVO.
Otváranie elektronických ponúk sa uskutoční online, sprístupnením prostredníctvom systému ERANET. Umožnením
účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom systému ERANET všetkým uchádzačom, ktorí
predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa realizuje bežným postupom pre podlimitné zákazky podľa § 112 ods. 7 písm. b) ZVO (super reverzný postup zadávania podlimitnej zákazky).
2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa prílohy č. 7 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, prílohy č. 8 súťažných podkladov - Katalóg požiadaviek a prílohy č. 9 súťažných podkladov - Štruktúra ceny. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku.
3. Zábezpeka sa nevyžaduje.
4.V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://vlada.eranet.sk. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://vlada.eranet.sk. Registrácia do systému ERANET je bezplatná.
5.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku.
6. Komisia zriadená verejným obstarávateľom vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk.
7.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom v bode III. 1.1) a III. 1.3) tejto výzvy a v kapitole B. súťažných podkladov čestným vyhlásením v zmysle § 114 ZVO alebo Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Verejný obstarávateľ povoľuje v rámci časti IV. JED-u "Podmienky účasti" vyplniť len oddiel "alfa".
8. Pri uzavretí zmluvy bude verejný obstarávateľ postupovať v súlade s § 11 ZVO.
9. Zmluva sa uzavrie na dobu trvania 24 mesiacov od podpísania preberacieho protokolu čomu bude predchádzať dodanie a sprevádzkovanie systému a začatie s poskytovaním služieb v lehote najneskôr do uplynutia druhého (2.) kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom zmluva nadobudla účinnosť. Uplatnením opcie môže byť trvanie zmluvy predĺžené maximálne o ďalších 48 mesiacov.
10. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na
sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.09.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité