Oznámenie 42022 - MST

Obsah

42022 - MST
Vestník č. 211/2022 - 29.09.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Edita Sukubová
Telefón: +421 259782894
Email: edita.sukubova@mzv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1703
Hlavná adresa(URL): www.mzv.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446883
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/31406/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zahraničná politika
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka elektriny na rok 2023
Referenčné číslo: 051551/2022-SLUŽ-1
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie elektriny, prenos, distribúcia a ostatné služby spojené s dodávkou VN a NN silovej elektrickej energie do odberných miest verejného obstarávateľa (Hlboká cesta č. 2 Bratislava, Pražská ulica č. 1 Bratislava) vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete na obdobie od 1.1.2023 do 31.12.2023 za každé odberné miesto.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 183 474,88 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
65300000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dve odberné miesta verejného obstarávateľa:
1. Hlboká cesta č. 2, Bratislava
2. Pražská ulica č. 1, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka, prenos, distribúcia a ostatné služby spojené s dodávkou VN a NN silovej elektrickej
energie do odberných miest verejného obstarávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite
zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných
právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete za zmluvné obdobie od 1.1.2023 od 00:00h do 31.12.2023 do 24:00h., s celkovým predpokladaným
množstvom odberu 1 439 MWh elektriny.
Odberné miesta:
1. Hlboká cesta č. 2, Bratislava - predpokladané množstvo odberu: 1 040 MWh
2. Pražská ulica č. 1, Bratislava - predpokladané množstvo odberu: 399 MWh.
Charakteristika odberných miest - administratívne budovy Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 183 474,88 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2023
Dátum ukončenia: 31.12.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 zákona , čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona.
V súlade s § 32 ods. 3 zákona verejný obstarávateľ (ďalej len "VO") uvádza, že doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a),
písm. b), písm. c) a písm. e) zákona uchádzač nemusí predkladať, pretože VO je oprávnený použiť údaje z
informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov).
Zrušenie povinnosti predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom v Slovenskej republike (ďalej len "SR"), ktoré sú zapísané v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (tieto osoby sú vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). V ostatných prípadoch je uchádzač povinný predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona (ak záujemca nepostupuje podľa § 39 zákona alebo sa neaplikuje § 152 zákona).
Ak uchádzač požaduje, aby VO zabezpečil doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona preukazujúci splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, v ponuke uvedie údaje podľa § 10 ods. 4 písm. a) zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za všetky fyzické osoby podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, t. j. je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov (kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokladu, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskychsubjektochvedeneuradom/informaciekzoznamuhospodarskych- subjektov-2ff.html, v časti "Formuláre a žiadosti"/"Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov").
VO uvádza, že nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na získanie výpisu z registra trestov, ak je uchádzač právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu alebo prokurista nie je občanom SR.
Ak má osoba štátne občianstvo iné ako slovenské, je potrebné, aby uchádzač predložil výpis z registra trestov z krajiny pôvodu, resp. z krajiny obvyklého pobytu vrátane úradného prekladu tohto výpisu z registra trestov resp. postupoval podľa § 32 ods. 4 alebo 5, § 39, prípadne § 152 ods. 3 zákona. VO nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona týkajúceho sa samotného uchádzača (t. j. že uchádzač ako právnická osoba nebol odsúdený za niektorý z trestných činov vymenovaných v § 32 ods. 1 zákona), ak má uchádzač sídlo mimo územia SR.
Ak má uchádzač sídlo alebo miesto podnikania mimo územia SR, VO nevie použiť údaje z informačných systémov
verejnej správy ani na získanie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. b) a písm. c) zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky
účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Na uchádzačov so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky sa na
preukazovanie osobného postavenia vzťahuje aj § 32 ods. 4 a 5 zákona resp. § 152 ods. 3 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.10.2022 14:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.10.2022 14:15
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa, v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní, on-line sprístupnenie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
(1) Uchádzač v zmysle § 39 zákona môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti
jednotným európskym dokumentom (JED). V takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený
jednotný európsky dokument.
(2) VO bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t. j. pred aj po lehote na predkladanie
ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Bližšie informácie sú uvedené v časti II. súťažných podkladov.
(3) Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do systému JOSEPHINE
umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným
uchádzačom. Podrobný postup autentifikácie je uvedený v časti A.1 "Pokyny pre uchádzačov" v bode 20. súťažných
podkladov.
(4) Ponuky, návrhy a ďalšie dokumenty sa predkladajú v štátnom jazyku (slovenský jazyk) alebo českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako slovenskom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný
preklad do slovenského jazyka.
(5) Od uchádzačov, ktorí predložia ponuku, sa vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zábezpeky.
Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v časti A.3 "Zábezpeka" súťažných podkladov.
Požaduje sa zloženie zábezpeky vo výške 10 000 eur (slovom desaťtisíc eur).
(6) VO odôvodňuje nerozdelenie predmetu zákazky z dôvodov neúčelnosti a zo samotného charakteru obstarávaného tovaru, pričom ide o špecifický regulovaný trh viazaný licenciou. Nerozdelením zákazky na časti VO neobmedzuje účasť vo verejnom obstarávaní malým a stredným podnikom, ktoré sú spôsobilé túto zákazku realizovať.
(7) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie
zamerané na sociálne aspekty
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.09.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité