Oznámenie 43877 - MSS

Obsah

43877 - MSS
Vestník č. 224/2022 - 17.10.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Frídová
Telefón: +421 906179703
Email: andrea.fridova@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449735
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/449735
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Sociálna starostlivosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vzdelávanie IT zamestnancov
II.1.2) Hlavný kód CPV
80510000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb vzdelávania (školenie) dištančnou, alebo prezenčnou formou (preferovaná je dištančná forma vzdelávania) za účelom zvyšovania kvalifikácie a odbornosti zamestnancov verejného obstarávateľa v nižšie uvedených častiach. Školenia budú realizované v rámci verejne dostupných termínov školení úspešného uchádzača, ako poskytovateľa, resp. podľa dohody, a to skupinovo pre zamestnancov verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky a Kapitolu B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
302 844,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 9
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Microsoft
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
80511000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Školenia zamerané na Windows Server, SQL server, Sharepoint server, riešenie možných problémov v Office365 a tiež na Microsoft office školenia (Word, Excel, Outlook).
Školenia spoločnosti Microsoft:
a.MOC 20740 - Windows Server 2016 - úložisko, virtualizácia a cluster, vrátane oficiálnych študijných materiálov od spoločnosti Microsoft. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
b.MOC 20764/20765 - Microsoft SQL Server 2016 kompletná administrácia, vrátane oficiálnych študijných materiálov od spoločnosti Microsoft. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
c.WS-011 - Windows Server 2019 - prehľad možností a základy správy, vrátane oficiálnych študijných materiálov od spoločnosti Microsoft. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
d.Microsoft SharePoint Server začiatočník, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
e.Microsoft SharePoint Server pokročilý, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
f.Microsoft Excel začiatočník, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
g.Microsoft Excel mierne pokročilý, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
h.Microsoft Excel pokročilý, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
i.MOC 10997 - Microsoft Office365 pokročilá správa a riešenie problémov, vrátane oficiálnych študijných materiálov od spoločnosti Microsoft. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.

Zručnosti dosiahnuté vzdelávaním:
Po absolvovaní školenia Windows Server 2016 - úložisko, virtualizácia a cluster účastník získa znalosť ako inštalovať, konfigurovať a spravovať úložiská operačného systému a základy automatizácie jeho správy.
Po absolvovaní školenia Microsoft SQL Server 2016 kompletná administrácia účastník získa znalosť o kompletnej správe databáz, zabezpečení prístupu k údajom, automatizácii s agentom SQL Serveru, pravidelnej údržbe databázy, monitorovaní prevádzky SQL Serveru a odstraňovaní bežných problémov.
Po absolvovaní školenia Windows Server 2019 - prehľad možností a základy správy účastník získa prehľad do možností Windows Server 2019 a jeho ponúkaných on-prem technológií.
Po absolvovaní školenia Microsoft SharePoint Server začiatočník účastník získa znalosť ako správne nasadiť MS Share Point, konfigurovať základné operácie, zostavovať a spravovať webové aplikácie a vytvárať kolekcie webov.
Po absolvovaní školenia Microsoft SharePoint Server pokročilý účastník získa znalosť ako spravovať dokumenty i záznamy, infraštruktúru publikovania, konfigurovať zásady a zabezpečenie, ale aj monitorovanie či protokolovanie.
Po absolvovaní školenia Microsoft Excel začiatočník účastník získa znalosť ako vytvárať a spracovávať tabuľky, grafy a obrázky, ako ukladať súbory na USB kľúč a posielať ich e-mailom, ako vytvoriť či upraviť základné typy dokumentov napr. faktúry, inventáre alebo harmonogramy.
Po absolvovaní školenia Microsoft Excel mierne pokročilý účastník získa znalosť ako zostaviť funkciu na výpočet matematickej operácie a vytvoriť grafy či minigrafy, ako pracovať s hárkami, grafikou, či pokročilým a podmieneným formátovaním, ako vytvoriť každú tabuľku či graf do niekoľkých minút.
Po absolvovaní školenia Microsoft Excel pokročilý účastník získa znalosť ako modifikovať používateľské rozhranie a markantne urýchliť svoju prácu, ako zabezpečiť dáta v tabuľkách, ako tvoriť formuláre či vyhľadávacie funkcie, ako tvoriť reporty, zvládnuť pokročilé analýzy dát, prácu s maticami či kontingenčnými tabuľkami.
Po absolvovaní školenia Microsoft Office365 pokročilá správa a riešenie problémov účastník získa znalosti správy a riešenia problémov v prostredí Office 365, synchronizácie účtov, SharePoint Online, Skype for Business, Office 365 ProPlus a zabezpečenie.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
35 210,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2023
Dátum ukončenia: 31.12.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
v bode II.2.7 dĺžka trvania zákazky je dátum začatia 1.1.2023 uvedený len ako odhadovaný, t.j. nie záväzný nakoľko verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia VO nemôže poznať dátum podpisu zmluvy a tým aj začiatok plnenia. Dátum ukončenia je uvedený ako záväzný.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Programovanie
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
80511000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Školenia zamerané na programovanie vývoj webových služieb pomocou ASP.NET a programovacieho jazyka Spring.
Prípravné školenia pre vývojárov:
a.Vývoj webových služieb pomocou ASP.NET CORE MVC (Web API), vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
b.Spring framework, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.

Zručnosti dosiahnuté vzdelávaním:
Po absolvovaní školenia Vývoj webových služieb pomocou ASP.NET CORE MVC (Web API) účastník získa znalosť všeobecných princípov tvorby webových služieb a praktických stránok problematiky webových služieb od vytvorenia najjednoduchšej webovej služby, cez zabezpečenie programu, až po využitie pokročilých funkcionalít frameworku.
Po absolvovaní školenia Spring framework účastník získa znalosti základných funkcií Spring Framework Dependency Injection, či aspektovo orientovaného programovania, tak pokročilých serverových techník, medzi ktoré patrí napríklad komunikácia s databázou pomocou JDBC a JPA, webové služby a webový Framework Spring MVC.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 937,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2023
Dátum ukončenia: 31.12.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
v bode II.2.7 dĺžka trvania zákazky je dátum začatia 1.1.2023 uvedený len ako odhadovaný, t.j. nie záväzný nakoľko verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia VO nemôže poznať dátum podpisu zmluvy a tým aj začiatok plnenia. Dátum ukončenia je uvedený ako záväzný.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Linux/Red Hat
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
80511000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Školenia zamerane na administráciu RHEL8, Openshift, Docker, JBoss. Časť bude obsahovať aj školenie LPI, pričom toto školenie bude ukončené certifikačnou skúškou LPIC.
Certifikované kurzy spoločnosti Linux Professional Institute a spoločnosti Red Hat. Prípravný kurz Docker.

a.Docker kontejnery v Linuxe, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
b.DO180 Red Hat Openshift I Containers and Kubernets, vrátane oficiálnych študijných materiálov spoločnosti Red Hat. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
c.RH124 Red Hat System administration I, vrátane oficiálnych študijných materiálov spoločnosti Red Hat. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
d.RH134 Red Hat System administration II, vrátane oficiálnych študijných materiálov spoločnosti Red Hat. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
e.AD248 Red Hat JBoss Application Administration I, vrátane oficiálnych študijných materiálov spoločnosti Red Hat. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku
f.Linux Professional Institute LPIC-1 + exam, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. Školenie bude ukončené certifikačnou skúškou 101-500 a 102-500.

Zručnosti dosiahnuté vzdelávaním:
Po absolvovaní školenia Docker kontejnery v Linuxe účastník získa znalosť ako Docker kontajnery fungujú, ako si stiahnuť alebo vytvoriť vlastný imidž, ako previesť existujúce aplikácie alebo si vytvoriť novú aplikáciu kompatibilnú s Docker a ako vytvoriť a spravovať vlastné Docker registre.
Po absolvovaní školenia DO180 Red Hat Openshift I Containers and Kubernets účastník získa znalosti ako kontajnerizovať jednoduché softwarové aplikácie a služby, ako ich nasadiť pomocou Docker, Kubernetes a Red Hat Openshift, ako otestovať kontajnerizovanú verziu, ako riešiť prípadné problémy s nasadením.
Po absolvovaní školenia RH124 Red Hat System administration I účastník získa znalosti ako vykonávať základné úlohy správy systému Linux vrátane inštalácie, pripojenia k sieti, správy fyzického úložiska a základnej správy zabezpečenia.
Po absolvovaní školenia RH134 Red Hat System administration II účastník získa pokročilejšie znalosti v systéme Linux, ako spravovať úložisko pomocou LVM, SELinux a automatickú inštaláciu, ako konfigurovať brány firewall a ako riešiť problémy.
Po absolvovaní školenia AD248 Red Hat JBoss Application Administration I účastník získa znalosti ako nainštalovať a spustiť JBoss EAP 7, ako nakonfigurovať doménu, ako nasadiť aplikácie do JBoss EAP 7, ako nakonfigurovať podsystémy a subsystémy, ako zabezpečiť aplikácie v JBoss EAP 7.
Po absolvovaní školenia Linux Professional Institute LPIC-1 + exam účastník získa znalosti o architektúre systému Linux, ako získať a udržiavať pracovnú stanicu Linux a nastaviť ju ako sieťového klienta, ako pracovať na príkazovom riadku Linuxu vrátane príkazov GNU a UNIX, ako spracovávať súbory, prístupové oprávnenia a zabezpečenie systému. Školenie bude ukončené certifikačnou skúškou 101-500 a 102-500.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
62 080,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2023
Dátum ukončenia: 31.12.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
v bode II.2.7 dĺžka trvania zákazky je dátum začatia 1.1.2023 uvedený len ako odhadovaný, t.j. nie záväzný nakoľko verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia VO nemôže poznať dátum podpisu zmluvy a tým aj začiatok plnenia. Dátum ukončenia je uvedený ako záväzný.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Networking
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
80511000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Školenia zamerané na bezpečnosť sietí, ich konfiguráciu a troubleshooting, firewally sieťových komponentov od spoločnosti Cisco a F5.
a.Cisco PIX a ASA Zabezpečenie sietí, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
b.Konfigurácia F5 Advanced WAF, vrátane študijných materiálov a cvičných labov spoločnosti F5. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
c.Internetworking a konfigurácia smerovačov Cisco, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
d.Troubleshooting bežne dostupnými nástrojmi, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
e.Základy VoIP & IPT, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
f.Bezpečnosť v TCP/IP sieťach, tunelovanie IPSec a VPN, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
g.Next Generation Firewal (NGFW), vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
h.SCOR Implementing and Operating Cisco Security Core Technologies, vrátane študijných materiálov a labov spoločnosti Cisco. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
i.Advanced SAN Configuration and FCoE, vrátane študijných materiálov a labov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.

Zručnosti dosiahnuté vzdelávaním:
Po absolvovaní školenia Cisco PIX a ASA Zabezpečenie sietí účastník získa znalosť ako konfigurovať, spravovať a udržiavať firewally PIX a ASA.
Po absolvovaní školenia Konfigurácia F5 Advanced WAF účastník získa znalosť základnej koncepcie webových aplikácií, ich zraniteľnosti a spôsoby ako webovú aplikáciu chrániť pred kybernetickými útokmi prostredníctvom F5 Advanced WAF.
Po absolvovaní školenia Internetworking a konfigurácia smerovačov Cisco účastník získa teoretické i praktické znalosti potrebné k zvládnutiu konfigurácie a správy smerovačov Cisco.
Po absolvovaní školenia Troubleshooting bežne dostupnými nástrojmi účastník získa teoretické i praktické znalosti potrebné pre základný troubleshooting sieťovej komunikácie z pohľadu koncových staníc a serverov.
Po absolvovaní školenia Základy VoIP & IPT účastník získa znalosti špecifikácie tradičných analógových sietí, prínosy a požiadavky konvergencie hlasu na digitálny VoIP, prehľad o protokoloch využívaných vo VoIP sieťach, hlasových bránach a ich komponentoch.
Po absolvovaní školenia Bezpečnosť v TCP/IP sieťach, tunelovanie IPSec a VPN účastník získa znalosti o bezpečnostných hrozbách a kategóriách útokov, o IOS Firewalle, prístupových listoch, šifrovaní a IPSec, konfigurácii šifrovania.
Po absolvovaní školenia Next Generation Firewal (NGFW) účastník získa znalosti o inštalácii NGFW modulu, základnej konfigurácii centrálnej správy, zásad DNS, SSL, užívateľskej politiky.
Po absolvovaní školenia SCOR Implementing and Operating Cisco Security Core Technologies účastník získa znalosti o inštalácii NGFW modulu, základnej konfigurácii centrálnej správy, zásad DNS, SSL, užívateľskej politiky.
Po absolvovaní školenia Advanced SAN Configuration and FCoE účastník získa znalosti o konfigurácii a fungovaní pokročilejších funkcií technológií Fibre Channel (napr. Inter-VSAN routing, Enhanced Zoning), o novej generácii technológie Ethernet, funkciách DCB a fungovaní FCoE.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
73 306,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2023
Dátum ukončenia: 31.12.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
v bode II.2.7 dĺžka trvania zákazky je dátum začatia 1.1.2023 uvedený len ako odhadovaný, t.j. nie záväzný nakoľko verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia VO nemôže poznať dátum podpisu zmluvy a tým aj začiatok plnenia. Dátum ukončenia je uvedený ako záväzný.
Časť: 5
II.2.1) Názov
ITIL
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
80511000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Štandardný súbor best practice techník s pomocou ktorých organizácia spoluvytvára požadovanú hodnotu pre konzumenta dodávaných IT služieb a produktov, na úrovni Foundation, verzia 4, ukončené certifikačnou skúškou Axelos v súlade s kvalifikačnou schémou ITIL Foundation verzia 4.
Certifikované kurzy ITIL vrátane príslušných certifikačných skúšok Axelos / Peoplecert.
a.ITIL4 Foundation + exam, vrátane akreditovaných študijných materiálov a certifikačných testov Axelos / Peoplecert. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku so zachovaním štandardizovaných anglických výrazov, študijné materiály a testovanie v anglickom jazyku.

Zručnosti dosiahnuté vzdelávaním:
Po absolvovaní školenia Kurz ITIL4 Foundation + exam účastník získa znalosť v orientovaní sa v problematike poskytovania IT služieb, v zložkách jeho procesného riadenia, v terminológii v rámci IT procesov, koncepcii ITIL, životnému cyklu IT služieb, znalosť základných procesov fáz životného cyklu, ich aktivity, vstupy, výstupy, väzby na ďalšie procesy, prínosy a potenciálne problémy
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
10 500,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2023
Dátum ukončenia: 31.12.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
v bode II.2.7 dĺžka trvania zákazky je dátum začatia 1.1.2023 uvedený len ako odhadovaný, t.j. nie záväzný nakoľko verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia VO nemôže poznať dátum podpisu zmluvy a tým aj začiatok plnenia. Dátum ukončenia je uvedený ako záväzný.
Časť: 6
II.2.1) Názov
PRINCE2
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
80511000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Kurzy štandardnej metodiky projektového riadenia, pričom kurzy budú sprostredkované na úrovni 6th Edition PRINCE2 Foundation, PRINCE2 Agile Foundation a PRINCE2 Agile Practicioner, ukončené certifikačnou skúškou Axelos v súlade s kvalifikačnou schémou PRINCE2, respektíve PRINCE2 Agile.
Certifikované kurzy PRINCE2 vrátane príslušných certifikačných skúšok Axelos / Peoplecert.
a.PRINCE2 6th edition Foundation + exam, vrátane akreditovaných študijných materiálov a certifikačných testov Axelos / Peoplecert. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku so zachovaním štandardizovaných anglických výrazov, študijné materiály a testovanie v anglickom jazyku.
b.PRINCE2 Agile Foundation + exam, vrátane akreditovaných študijných materiálov a certifikačných testov Axelos / Peoplecert. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku so zachovaním štandardizovaných anglických výrazov, študijné materiály a testovanie v anglickom jazyku.
c.PRINCE2 Agile Practicioner + exam, vrátane akreditovaných študijných materiálov a certifikačných testov Axelos / Peoplecert. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku so zachovaním štandardizovaných anglických výrazov, študijné materiály a testovanie v anglickom jazyku.

Zručnosti dosiahnuté vzdelávaním:
Po absolvovaní školenia PRINCE2 6th edition Foundation + exam účastník získa základnú znalosť medzinárodnej metodiky projektového riadenia, odbornosť pri využívaní správnych procesných modelov. Na úrovni Foundation zamestnanci získajú vedomosti pre zvládnutie základných znalostí projektového riadenia, terminológiu a štandard PRINCE2.
Po absolvovaní školenia PRINCE2 Agile Foundation + exam účastník získa základnú znalosť medzinárodnej metodiky projektového riadenia v prepojení na agilné prístupy podporujúce efektívnejšie riadenie projektov umožňujúce rýchlejšie reagovať na často meniace sa požiadavky. Vysvetľuje základy agilných rámcov i prístupov a to ako ich vhodne kombinovať.
Po absolvovaní školenia PRINCE2 Agile Practicioner + exam účastník získa prehĺbenie znalosti medzinárodnej metodiky projektového riadenia v prepojení na agilné prístupy podporujúce efektívnejšie riadenie projektov umožňujúce rýchlejšie reagovať na často meniace sa požiadavky. PRINCE2 Agile Practicioner rozvíja znalosti a zručnosti získané v základnom stupni PRINCE2 Agile Foundation.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
33 434,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2023
Dátum ukončenia: 31.12.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
v bode II.2.7 dĺžka trvania zákazky je dátum začatia 1.1.2023 uvedený len ako odhadovaný, t.j. nie záväzný nakoľko verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia VO nemôže poznať dátum podpisu zmluvy a tým aj začiatok plnenia. Dátum ukončenia je uvedený ako záväzný.
Časť: 7
II.2.1) Názov
TOGAF
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
80511000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Kurz budovania a strategického riadenia podnikovej architektúry, pričom kurz bude dodaný na úrovni Foundation (L1) a ukončený certifikačnou skúškou The Open Group.
Kurzy zamerané na budovanie a strategické riadenie podnikovej architektúry TOGAF, vrátane príslušných certifikačných skúšok od The Open Group.
a.TOGAF 9 Version 2: Foundation + exam, vrátane akreditovaných študijných materiálov a certifikačných testov The Open Group. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku so zachovaním štandardizovaných anglických výrazov, študijné materiály a testovanie v anglickom jazyku.

Zručnosti dosiahnuté vzdelávaním:
Po absolvovaní školenia TOGAF 9 Version 2: Foundation+ exam účastník získa znalosť medzinárodnej metodiky pre budovanie a strategické riadenie podnikovej architektúry, ktorú je možné využiť v akomkoľvek IT projekte. Na úrovni Foundation zamestnanci získajú vedomosti pre zvládnutie základných znalostí procesov a terminológii. Školenie bude ukončené certifikačnou skúškou The Open Group.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
16 833,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2023
Dátum ukončenia: 31.12.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
v bode II.2.7 dĺžka trvania zákazky je dátum začatia 1.1.2023 uvedený len ako odhadovaný, t.j. nie záväzný nakoľko verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia VO nemôže poznať dátum podpisu zmluvy a tým aj začiatok plnenia. Dátum ukončenia je uvedený ako záväzný.
Časť: 8
II.2.1) Názov
ArchiMate
Časť č.: 8
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
80511000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Kurz štandardizovaného modelovacieho jazyka pre podnikovú architektúru, pričom kurz bude dodaný na úrovni Foundation a ukončený certifikačnou skúškou The Open Group.
Kurzy zamerané na modelovanie jazyka pre podnikovú architektúru ArchiMate, vrátane príslušných certifikačných skúšok od The Open Group.
a.ArchiMate 3.1 L1 Foundation + exam, vrátane akreditovaných študijných materiálov a certifikačných testov The Open Group. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku so zachovaním štandardizovaných anglických výrazov, študijné materiály a testovanie v anglickom jazyku. Školenie bude ukončené certifikačnou skúškou The Open Group.
b.BiZZdesign Enterprise Studio basics, študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.


Zručnosti dosiahnuté vzdelávaním:
Po absolvovaní školenia ArchiMate 3.1 L1 Foundation + exam účastník získa znalosť komplexného modelovacieho jazyka, ktorý pomáha projektantom, architektom a procesným špecialistom vytvárať všeobecne zrozumiteľné vizualizácie enterprise architektúry. komplexného modelovacieho jazyka, ktorý pomáha projektantom, architektom a procesným špecialistom vytvárať všeobecne zrozumiteľné vizualizácie enterprise architektúry.
Po absolvovaní školenia BiZZdesign Enterprise Studio basics účastník získa znalosť ako využívať jazyk ArchiMate v rámci výkonného softwaru spoločnosti BIZZdesign, ako modelovať, analyzovať a transformovať štruktúru organizácie.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
24 367,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2023
Dátum ukončenia: 31.12.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
v bode II.2.7 dĺžka trvania zákazky je dátum začatia 1.1.2023 uvedený len ako odhadovaný, t.j. nie záväzný nakoľko verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia VO nemôže poznať dátum podpisu zmluvy a tým aj začiatok plnenia. Dátum ukončenia je uvedený ako záväzný.
Časť: 9
II.2.1) Názov
Ostatné
Časť č.: 9
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
80511000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Kurzy zamerané na školenia v oblasti open-source (Zabbix, Apache), Systém Genesys, Unix/Linux, CompTIA, EC-Council, SQL v prostredí Oracle a ďalšie školenia mimo IT oblasť.
a.Apache Tomcat administrácia a architektúra, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
b.UNIX/Linux monitorovanie serverov, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
c.Zabbix Certified User, vrátane študijných materiálov spoločnosti Zabbix. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
d.Úvod do databáz a jazyka SQL v prostredí Oracle, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
e.CompTIA Cybersecurity Analyst (CySA+) + exam, vrátane študijných materiálov spoločnosti CompTIA. Výučba v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku.
f.CPENT Certified Penetration Testing Professional, vrátane študijných materiálov spoločnosti. Výučba v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku.
g.Introduction to HPE ProLiant and Apollo Servers, vrátane študijných materiálov. Výučba v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku.

Zručnosti dosiahnuté vzdelávaním:
Po absolvovaní školenia Apache Tomcat administrácia a architektúra účastník získa znalosť ako spravovať a konfigurovať systémy Apache Tomcat, spravovať webové aplikácie, využívať pokročilé funkcie Tomcat, konektivitu a bezpečnosť.
Po absolvovaní školenia UNIX/Linux monitorovanie serverov účastník získa znalosť ako monitorovať operačný systém, sledovať výkon operačného systému, hardwaru pomocou grafických a terminálových nástrojov, inštalovať a konfigurovať webové nástroje.
Po absolvovaní školenia Zabbix Certified User účastník získa základnú znalosť Zabbix monitoringu, o prehľade funkcionalít, užívateľskom rozhraní, vizualizácií dát, notifikáciách. Školenie bude ukončené certifikačnou skúškou Zabbix ZCU.
Po absolvovaní školenia Úvod do databáz a jazyka SQL v prostredí Oracle účastník získa znalosť základov jazyka SQL a jazyka PL/SQL (pre systém Oracle), o architektúre systému Oracle, príkazov na vytváranie, zmenu a správu databázových objektov.
Po absolvovaní školenia CompTIA Cybersecurity Analyst (CySA+) + exam účastník získa znalosť ako posúdiť bezpečnostné riziko, analyzovať hrozby, útoky a techniky útokov, analyzovať dáta, reagovať na kybernetické incidenty. Školenie bude ukončené certifikačnou skúškou.
Po absolvovaní školenia CPENT Certified Penetration Testing Professional účastník získa znalosť etického hackingu vhodný pre všetkých budúcich penetračných testerov, bezpečnostných špecialistov a pre každého, kto chce mať istotu, že zvláda techniky etického hackingu prakticky.
Po absolvovaní školenia Introduction to HPE ProLiant and Apollo Servers účastník získa znalosť v oblasti HPE ProLiant serverov, v oblasti iLO (integrated Lights-out) funkcie a vlastnosti, konfigurácie Unified Extensible Firmware Interface (UEFI), aktualizácii firmware a software na ProLiant serveroch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
41 177,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2023
Dátum ukončenia: 31.12.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
v bode II.2.7 dĺžka trvania zákazky je dátum začatia 1.1.2023 uvedený len ako odhadovaný, t.j. nie záväzný nakoľko verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia VO nemôže poznať dátum podpisu zmluvy a tým aj začiatok plnenia. Dátum ukončenia je uvedený ako záväzný.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele III. Právne, ekonomické, finančné a technické informácie v bode III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov uviesť celé znenie určených podmienok účasti podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), verejný obstarávateľ znenie týchto podmienok účasti uvádza v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
Verejný obstarávateľ v zmysle § 32 ods. 3 zákona uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy sa nepredkladajú doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona. Podrobné informácie verejný obstarávateľ uvádza v bode 1. časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele III. Právne, ekonomické, finančné a technické informácie v bode III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť uviesť celé znenie určených podmienok účasti podľa § 34 zákona ods. 1 písm. a) zákona, verejný obstarávateľ znenie týchto podmienok účasti uvádza v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáliwww.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.11.2022 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.11.2022 10:00
Miesto: Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sú oprávnení zúčastniť sa osoby oprávnené konať v mene uchádzača, alebo ním splnomocnené osoby.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému
obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné
doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáliwww.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
2. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 písm. b) zákona, teda verejný obstarávateľ
uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z pohľadu splnenia požiadaviek na predmet
zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO.
4. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania
prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO.
5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými
procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné
realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v tomto oznámení.
6. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 20 ods. 20 zákona predkladajú v štátnom jazyku, ktorým je slovenský jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy,
doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka, ktorým je slovenský jazyk.
7. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným
obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky prostredníctvom IS EVO požiadať o ich vysvetlenie.
Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 48 zákona. Podrobné informácie o vysvetlení sú
uvedené v súťažných podkladoch.
8. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje za žiadnu časť predmetu zákazky.
9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
10. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Pre vyplnenie a opätovné použitie
jednotného európskeho dokumentu je možné využiť bezplatnú službu dostupnú na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk.
11. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu.
Z dôvodu nedostatočného počtu znakov, pokračovanie v bode VI.4.3) tohto oznámenia.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Pokračovanie bodu VI.3) tohto oznámenia:
12. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov
verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o registri
partnerov verejného sektora" alebo "RPVS"), musia byť v súlade s § 11 ods. 1 zákona zapísaní do registra partnerov verejného sektora podľa zákona o registri partnerov verejného sektora (ďalej len register partnerov verejného sektora).
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do
registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona o registri partnerov verejného sektora, ktorí majú povinnosť
zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný
obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu ani s takým uchádzačom, ktorý má povinnosť sa zapisovať do RPVS a ktorého
konečným užívateľom výhod zapísaným v RPVS je niektorá z osôb uvedená v § 11 ods. 1 písm. c) zákona, a tiež
uchádzačom, ktorého, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a ktorí majú v RPVS zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona.
13.Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na
sociálne aspekty.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
11.10.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité