Oznámenie 45764 - MST

Obsah

45764 - MST
Vestník č. 234/2022 - 31.10.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martina Čaplová
Telefón: +421 259722363
Email: martina.caplova@nrsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/450071
Hlavná adresa(URL): www.nrsr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450071
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/450071
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka elektrickej energie
Referenčné číslo: 2318/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie a zabezpečenie distribúcie elektriny a ostatných s tým spojených distribučných služieb pre odberné miesta verejného obstarávateľa v čase od 01.01.2023 00:00:00 hodiny do 31.12.2023 24:00:00 hodiny, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je v súťažných podkladoch a návrhu zmluvy.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
4 235 840,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
65300000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nám. Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava, Župné nám. 12, 811 03 Bratislava, Gorazdova 27, 811 04 Bratislava, ÚZ Papiernička, Červený kameň 4, 900 89 Častá, 059 56 Tatranská Javorina
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie a zabezpečenie distribúcie elektriny a ostatných s tým spojených distribučných služieb pre odberné miesta verejného obstarávateľa v čase od 01.01.2023 00:00:00 hodiny do 31.12.2023 24:00:00 hodiny, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je v súťažných podkladoch a návrhu zmluvy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
4 235 840,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač sa môže zúčastniť verejného obstarávania, len ak spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 152 ods. 1 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. V zmysle ustanovenia § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladá záujemca doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a), b) c) a e) zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia uchádzača podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona o verejnom obstarávaní. Podľa ustanovenia § 32 ods. 3, druhá veta, ak záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (t. j. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace), je povinný na účely preukázania podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov sú vymedzené v § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa ktorého údajmi potrebnými na vyžiadanie výpisu z registra trestov sú:
a) ak ide o fyzickú osobu
1. meno, priezvisko, rodné priezvisko, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, prípadne prezývku osoby, ktorej sa žiadosť týka,
2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia,
3. štátne občianstvo,
4. pohlavie,
5. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov,
b) ak ide o právnickú osobu
1. obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby,
2. identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené,
3. označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná.
Údaje podľa druhej vety § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v origináloch alebo v úradne osvedčených fotokópiách dokladov.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača v plnom rozsahu za účelom uzavretia zmluvy so spôsobilým a spoľahlivým hospodárskym subjektom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.11.2022 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.11.2022 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality On-line sprístupnenie ponúk uchádzačom.
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/450071
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Nakoľko sa ponuky predkladajú použitím elektronického prostriedku (IS EVO) podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia sa uskutočňuje elektronickou podobou prostredníctvom informačného systému EVO.Uchádzač predloží ponuku elektronicky prostredníctvom systému EVO. Celková cena predmetu zákazky pozostáva z nasledovných položiek: a)Cena za dodávanú elekt.en.,ktorá sa stanoví ako pevná jednotarifná cena. Pri výpočte uchádzač vychádza z predpokladaného množstva. Do ceny za dodávanú energiu uchádzač započíta samotnú cenu za dodávku elektrickej energie, cenu za prevzatie zodpovednosti za odchýlku a akékoľvek iné súvisiace platby (napr. mesačná platba za odberné miesto). b)Cena za služby súvisiace s distribúciou ide o cenu za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa platného Rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví a aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase dodania plnenia, vrátane odvodu do Jadrového fondu. c)Spotrebná daň bude účtovaná podľa aktuálnej sadzby pre príslušný rok. d)DPH daň z pridanej hodnoty podľa aktuálnej sadzby.
Uchádzač v návrhu na plnenie kritéria uvedie iba cenu za 1 MWh za dodávanú elektrickú energiu, ktorá musí obsahovať všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodávkou elektrickej energie do odberného miesta vrátane ceny za odchýlku, t.z. navrhovaná maximálna zmluvná cena za 1 MWh musí obsahovať cenu podľa tohto bodu písm. a)......bez ceny za služby súvisiace s distribúciou podľa písm. b), spotrebnej dane podľa písm. c) a dane z pridanej hodnoty podľa bodu d). Cena za služby súvisiace s distribúciou, spotrebná daň a daň z pridanej hodnoty bude uchádzačovi uhrádzaná podľa aktuálnych sadzieb platných pre príslušný rok.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v súlade s ustanovením § 41 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ určil nasledovné požiadavky na predmet zákazky -platné povolenie na podnikanie v energetike dodávka elektrickej energie, ktoré ho oprávňuje podnikať v oblasti dodávky elektriny na území Slovenskej republiky podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; platné rozhodnutie o pridelení EIC kódu; čestné vyhlásenie o tom, že má uzatvorenú zmluvu so zúčtovateľnom odchýlok, s uvedením jeho identifikačných a kontaktných údajov, čísla zmluvy a dátum jej uzatvorenia; čestné vyhlásenie o uzatvorení rámcovej distribučnej zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy, s uvedením jej čísla a dátumu uzatvorenia;
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti, pričom na základe relevantných dôvodov verejný obstarávateľ zákazku na časti nedelí. Dodávku elektrickej energie z logických, vecných a ekonomických dôvodov nie je možné rozdeliť. Podrobne v podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s ustanovením § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, pokiaľ verejný obstarávateľ nebude disponovať dostatkom finančných prostriedkov.
Kritérium hodnotenia ponúk - najnižšiu cenu za dodávanú elektrickú energiu, ktorá musí obsahovať všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodávkou elektrickej energie do odberného miesta vrátane ceny za odchýlku. Uchádzač uvedie cenu za 1MWh vyjadrenú v EUR bez ceny za služby súvisiace s distribúciou, bez DPH a bez spotrebnej dane.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo použiť postup podľa § 81 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak v tejto verejnej súťaži žiadny hospodársky subjekt nepredloží ponuku alebo doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo ani jeden uchádzač nespĺňa podmienky účasti alebo ani jedna ponuka bez vykonania podstatných zmien nespĺňa potreby a požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky a za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.10.2022

Redakčné opravy

48124 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 247/2022
V oznámení 45764-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 234/2022 zo dňa 31.10.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Dátum a čas: Namiesto: 25.11.2022 09:00 Má byť: 25.11.2022 10:30 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané, Ponuka musí platiť do: Namiesto: 31.12.2022 00:00 Má byť: 25.11.2022 00:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Dátum a čas: Namiesto: 25.11.2022 10:00 Má byť: 25.11.2022 10:35 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ v zmysle doručenej žiadosti o nápravu žiadateľa vykonáva nápravu zmenou času na predkladanie ponúk, zmenu času na otváranie ponúk a zmenu lehoty viazanosti ponúk a to s prihliadnutím na aktuálnu situáciu na trhu s elektrickou energiou.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité