Oznámenie 45778 - MST

Obsah

45778 - MST
Vestník č. 234/2022 - 31.10.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Prešov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00327646
Hlavná 73, 08001 Prešov
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľudmila Macejková, Komunal - Servis, s.r.o.
Telefón: +421 908284734
Email: ludmila.macejkova@komunalservissk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5963
Hlavná adresa(URL): www.presov.sk

Obec Ľubotice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00690538
Čsl. Letcov 2 , 08006 Ľubotice
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Miroslav Makara
Telefón: +421 517480902
Email: urad@lubotice.eu
Hlavná adresa(URL): www.lubotice.eu
Mesto Veľký Šariš
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00327972
Námestie sv. Jakuba 1 , 08221 Veľký Šariš
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Viliam Kall
Telefón: +421 513214111
Email: primator@velkysaris.sk
Hlavná adresa(URL): www.velkysaris.sk
Obec Drienov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326984
Mierová 1 , 08204 Drienov
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Tomko
Telefón: +421 517931301
Email: ocu@drienov.sk
Hlavná adresa(URL): www.drienov.sk
Obec Fintice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00327018
Grófske nádvorie 210/1 , 08216 Fintice
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Terézia Gmitrová
Telefón: +421 517481010
Email: oufintice@hotmail.com
Hlavná adresa(URL): www.fintice.sk
Obec Chminianska Nová Ves
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00327140
č. 32 , 08233 Chminianska Nová Ves
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Konečný
Telefón: +421 517958510
Email: obec@chminianska.sk
Hlavná adresa(URL): www.chminianska.sk
Obec Breznička
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00315991
č. 206 , 98502 Breznička
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Branislav Knechta
Telefón: +421 903468722
Email: breznicka@gmail.com
Hlavná adresa(URL): www.obecbreznicka.sk
Obec Hrnčiarske Zalužany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00318795
č. 90 , 98012 Hrnčiarske Zalužany
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Branislav Nociar
Telefón: +421 475672111
Email: starosta@hrnciarskezaluzany.sk
Hlavná adresa(URL): www.hrnciarskezaluzany.sk
Obec Málinec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316211
Námestie SNP 474/1 , 98526 Málinec
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Igor Lacko
Telefón: +421 474291121
Email: starosta@malinec.sk
Hlavná adresa(URL): www.malinec.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450261
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/komunalservis/index.cfm?
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Príležitostné spoločné verejné obstarávanie elektrickej energie - Mesto Prešov
Referenčné číslo: KS/VO/10-22/EE
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmet zákazky tvorí dodávka elektrickej energie vrátane skoordinovania a zabezpečenia distribučných služieb a
prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní 12 mesiacov na základe podmienok stanovených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v týchto súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
3 021 600,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09310000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Odberné miesta zriadené v administratívnych a prevádzkových budovách, resp. v objektoch verejného osvetlenia
verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov pristupujúcich k VO.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmet zákazky tvorí dodávka elektrickej energie vrátane skoordinovania a zabezpečenia distribučných služieb a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní na 12 mesiacov pre verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov na základe podmienok stanovených v týchto súťažných podkladoch v nasledovných tarifných pásmach a predpokladaných množstvách určených na základe predošlej spotreby:
1.1. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách
Vysoký tarif predpokladané množstvo 41,07 MWh
1.2. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách
Nízky tarif predpokladané množstvo 21,49 MWh
1.3. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách
Jednotarif predpokladané množstvo 269,14 MWh
1.4. Verejné osvetlenie
Vysoký tarif predpokladané množstvo 0,00 MWh
1.5. Verejné osvetlenie
Nízky tarif predpokladané množstvo 0,00 MWh
1.6. Verejné osvetlenie
Jednotarif predpokladané množstvo 3 646,17 MWh

Vysoký tarif: 41,07 MWH
Nízky tarif: 21,49 MWH
Jednotarif: 3 915,30 MWH

SPOLU: 3 977,86 MWh
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 021 600,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní osobné postavenie podľa § 32 Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon)
1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 Zákona a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5., predložené vo forme kópie dokladov, naskenovaných originálov alebo úradne overených fotokópii.
V súlade s § 49 ods. 7 môže verejný obstarávateľ kedykoľvek počas priebehu verejného obstarávania požiadať
uchádzača o predloženie originálu príslušného dokumentu, úradne osvedčenej kópie originálu príslušného dokumentu alebo zaručenej konverzie, ak má pochybnosti o pravosti predloženého dokumentu alebo ak je to potrebné na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia zápisom do zoznamu
hospodárskych subjektov podľa § 152 ods.1 Zákona, v zmysle ktorého hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia vo verejnom obstarávaní podľa § 32 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname hospodárskych subjektov.
Upozornenie:
Verejný obstarávateľ nemá prístup k informačným systémom verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon proti byrokracii), preto preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 3 nie je možné.
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 34 Zákona, týkajúce sa technickej alebo odbornej
spôsobilosti.
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú
spôsobilosť na dodávku tovaru uvedeného v predmete obstarávania:
2.1. § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od
vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľ bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona.
Verejný obstarávateľ je povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej
spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a), zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v
evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke
identifikoval!
Zoznam musí byť predložený v needitovateľnom formáte napr. pdf vo forme kópie dokladov. Verejný obstarávateľ
upozorňuje na § 40 ods. 5 písm. a) - identifikácia referencií uvedených v zozname referencií v ponuke:
Uchádzač nie je povinný vo svojej ponuke predkladať referenciu, ktorá sa nachádza v evidencii referencií, ale na túto skutočnosť musí upozorniť verejného obstarávateľa a presne identifikovať referenciu, ktorú chce použiť na preukázanie svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti a zároveň vo svojej ponuke uvedie adresu internetovej stránky, kde sa predmetná referencia nachádza.
Uvedený zoznam musí obsahovať minimálne jednu zákazku na dodávku elektrickej energie v minimálnom objeme 300 000,00 EUR s DPH korporátnym odberateľom (nie domácnosťou). Za rozhodné obdobie sa považuje posledné 3 priebežné roky, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. V prípade, ak uchádzač uvedie v zozname dodávky, ktorých dodávanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname vyčísli zvlášť iba hodnotu za tú časť dodávok, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období.
Ďalšie informácie vzhľadom na obmedzený počet znakov je uvedený v súťažných podkladoch
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožadujú sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Úradne overené platné povolenie na podnikanie v elektroenergetike dodávke elektrickej energie, ktoré oprávňuje
uchádzača podnikať v oblasti elektriky v súlade s § 6 zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zemne a doplnení
niektorých zákonov, podľa bodu 16.2.2. týchto súťažných podkladov
2. Čestné vyhlásenie uchádzača o pridelení EIC kódu označenie účastníka na trhu s energiou, v ktorom uvedie číslo EIC kódu
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Sú uvedené v časti B4 súťažných podkladov - Spôsob realizácie elektronickej aukcie
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.11.2022 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.11.2022 09:30
Miesto: Komunal - Servis s.r.o., Samova 11, 949 01 Nitra. Pod otváraním ponúk sa na účely elektronickej komunikácie
rozumie elektronické sprístupnenie ponúk elektronickým prostriedkom eZakazky.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Z dôvodu použitia elektronickej aukcie na vyhodnotenie ponúk je otváranie ponúk neverejné a nebude zaslaná ani zápisnica z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Predpokladaná hodnota zákazky je stanovená ako predpokladaná celková cena za dodávky elektrickej energie pre VO a ďalších verejných obstarávateľov pristupujúcich k VO za obdobie 12 mesiacov vyjadrené v Eur bez DPH vrátane tarify za distribúciu elektriny, vrátane prenosu elektriny a strát pri prenose a distribúcii elektriny, ako aj ostatných regulovaných položiek (tarifa za systémové služby, tarifa za prevádzkovanie systému) podľa cenového rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví Slovenskej republiky (ÚRSO), vrátane spotrebnej dane a odvodu do Národného jadrového fondu na vyraďovanie jadrových zariadení a na nakladanie s vyhoretým jadrovým palivom a rádioaktívnymi odpadmi.
2. Komunikačným prostriedkom v zmysle § 20 ods. 2 ZVO je pre potreby tejto zákazky portál www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na elektronickom komunikačnom prostriedku eZakazky na portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného prostriedku www.ezakazky.sk. Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
3. V súlade s § 39 Zákona, hospodársky subjekt môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené
verejným obstarávateľom predbežne nahradiť predložením jednotného európskeho dokumentu (JED). Uchádzač doručí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JED verejnému obstarávateľovi v lehote stanovenej podľa §39, ods. 6 Zákona. El. prostriedok eZakazky od spoločnosti eBIZ Corp, s.r.o. prostredníctvom ktorého prebieha aj toto VO je riadne registrované a uvedené na webovom sídle: https://www.uvo.gov.sk/informacny-servis/zoznamelektronickych-prostriedkov/zoznam-zapisanych-elektronickych-prostriedkov-673.html
4. Výsledkom verejnej súťaže bude Rámcová dohoda uzatvorená s úspešným uchádzačom na obdobie na 12 mesiacov.
5. Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam - Zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike a Zákon č. 250/2012 Z.z. o regulácií v sieťových odvetviach.
6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené VO, jeho predmetom nie je obstarávanie inovácií a nejedná sa ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.10.2022

Redakčné opravy

46820 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 238/2022
V oznámení 45778-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Prešov, Oddelenie podporných činností, Hlavná 73, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 234/2022 zo dňa 31.10.2022 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.4) Opis obstarávania: Namiesto: Predmet zákazky tvorí dodávka elektrickej energie vrátane skoordinovania a zabezpečenia distribučných služieb a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní na 12 mesiacov pre verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov na základe podmienok stanovených v týchto súťažných podkladoch v nasledovných tarifných pásmach a predpokladaných množstvách určených na základe predošlej spotreby: 1.1. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách Vysoký tarif predpokladané množstvo 41,07 MWh 1.2. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách Nízky tarif predpokladané množstvo 21,49 MWh 1.3. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách Jednotarif predpokladané množstvo 269,14 MWh 1.4. Verejné osvetlenie Vysoký tarif predpokladané množstvo 0,00 MWh 1.5. Verejné osvetlenie Nízky tarif predpokladané množstvo 0,00 MWh 1.6. Verejné osvetlenie Jednotarif predpokladané množstvo 3 646,17 MWh Vysoký tarif: 41,07 MWH Nízky tarif: 21,49 MWH Jednotarif: 3 915,30 MWH SPOLU: 3 977,86 MWh Má byť: 1. Predmet zákazky tvorí dodávka elektrickej energie vrátane skoordinovania a zabezpečenia distribučných služieb a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní na 12 mesiacov pre verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov na základe podmienok stanovených v týchto súťažných podkladoch v nasledovných tarifných pásmach a predpokladaných množstvách určených na základe predošlej spotreby: 1.1. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách Vysoký tarif predpokladané množstvo 41,07 MWh 1.2. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách Nízky tarif predpokladané množstvo 21,49 MWh 1.3. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách Jednotarif predpokladané množstvo 269,14 MWh 1.4. Verejné osvetlenie Vysoký tarif predpokladané množstvo 0,00 MWh 1.5. Verejné osvetlenie Nízky tarif predpokladané množstvo 0,00 MWh 1.6. Verejné osvetlenie Jednotarif predpokladané množstvo 3 593,47 MWh Vysoký tarif: 41,07 MWH Nízky tarif: 21,49 MWH Jednotarif: 3 862,61 MWH SPOLU: 3 925,16 MWh VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ omylom uviedol iné predpokladané množstvá spotreby u ďalšieho verejného obstarávateľa č. 3 Mesto Veľký Šariš.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité