Oznámenie 45686 - WYS

Obsah

45686 - WYS
Vestník č. 234/2022 - 31.10.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
IČO: 42355818
Továrenská 7 , 82855 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľudovít Blázy
Telefón: +421 257881352
Email: ludovit.blazy@teleoff.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15002
Hlavná adresa(URL): www.teleoff.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451278
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/451278
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Národný regulátor v oblasti elektronických komunikácií a poštových služieb
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Implementácia technických opatrení a organizačných opatrení v súlade so zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti
II.1.2) Hlavný kód CPV
72220000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Verejný obstarávateľ obstaráva služby spočívajúce v implementácii technických a organizačných opatrení v súlade so zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti.
V rámci analýzy a implementácie technických opatrení v súlade so zákonom č.69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti požaduje verejný obstarávateľ zabezpečenie vytvorenia analytických výstupov a súvisiacej dokumentácie v rámci nižšie uvedeného rozsahu:
1.Analýza stavu a príprava pre log management + mapovanie zdrojov
2.Príprava zadaní a mapovanie zdrojov pre implementáciu SIEM, kontrola kvality
3.Analytická príprava a technické možnosti na dvojfaktorovú autentifikáciu pre vzdialene prístupy
4.Analýza a implementácia procesov riadenia zraniteľností - vulnerability manažment
5. Analytická príprava a možnosti pre mobile device management
6.Plánovanie kontinuity činností, vypracovanie návrhu Stratégie kontinuity a vytvorenie plánov kontinuity, Havarijné plánovanie, DRP disaster recovery plány
7.Integrácia na Vládny informačný systém kybernetickej bezpečnosti (VISKB).

V rámci implementácie organizačných opatrení v súlade so zákonom č.69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti požaduje Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb zabezpečenie vytvorenia interných smerníc ako i súvisiacej dokumentácie a to:
1. Vypracovanie bezpečnostnej dokumentácie (politiky, štandardy, smernice, pokyny), modelovanie procesov organizácie, analýza dopadov
2. Inventarizácia, klasifikácia a kategorizácia informačných aktív
3. Vzdelávanie a príprava vzdelávacích materiálov pre IT aj neIT zamestnancov
4.Vykonanie analýzy rizík kybernetickej bezpečnosti a návrh na riadenie rizík
5.Analýza zmluvných vzťahov s tretími stranami z pohľadu KB, adaptácia odporúčaní do zmlúv
6.Plán kontrol, interných auditov, compliance management
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
109 980,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Implementácia technických opatrení v súlade so zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72250000-2
72263000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, Továrenská 7, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
V rámci analýzy a implementácie technických opatrení v súlade so zákonom č.69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti požaduje verejný obstarávateľ zabezpečenie vytvorenia analytických výstupov a súvisiacej dokumentácie v rámci nižšie uvedeného rozsahu:
1.Analýza stavu a príprava pre log management + mapovanie zdrojov
2.Príprava zadaní a mapovanie zdrojov pre implementáciu SIEM, kontrola kvality
3.Analytická príprava a technické možnosti na dvojfaktorovú autentifikáciu pre vzdialene prístupy
4.Analýza a implementácia procesov riadenia zraniteľností - vulnerability manažment
5. Analytická príprava a možnosti pre mobile device management
6.Plánovanie kontinuity činností, vypracovanie návrhu Stratégie kontinuity a vytvorenie plánov kontinuity, Havarijné plánovanie, DRP disaster recovery plány
7.Integrácia na Vládny informačný systém kybernetickej bezpečnosti (VISKB).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
59 700,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Názov projektu : 2021/11 Kybernetická bezpečnosť, kód projektu v ITMS2014+: 311071BQB8
Časť: 2
II.2.1) Názov
Implementácia organizačných opatrení v súlade so zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72260000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, Továrenská 7, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
V rámci implementácie organizačných opatrení v súlade so zákonom č.69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti požaduje Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb zabezpečenie vytvorenia interných smerníc ako i súvisiacej dokumentácie a to:
1. Vypracovanie bezpečnostnej dokumentácie (politiky, štandardy, smernice, pokyny), modelovanie procesov organizácie, analýza dopadov
2. Inventarizácia, klasifikácia a kategorizácia informačných aktív
3. Vzdelávanie a príprava vzdelávacích materiálov pre IT aj neIT zamestnancov
4.Vykonanie analýzy rizík kybernetickej bezpečnosti a návrh na riadenie rizík
5.Analýza zmluvných vzťahov s tretími stranami z pohľadu KB, adaptácia odporúčaní do zmlúv
6.Plán kontrol, interných auditov, compliance management
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
50 280,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Názov projektu : 2021/11 Kybernetická bezpečnosť, kód projektu v ITMS2014+: 311071BQB8
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Preukazovanie splnenia podmienok osobného postavenia je spoločné pre obe časti zákazky.
Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona: Uchádzač musí mať oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedená podmienka sa v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) preukazuje doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (napr. Výpis z obchodného registra, alebo Živnostenského registra).
Verejný obstarávateľ má oprávnenie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním IS verejnej správy, preto v súlade s § 32 ods. 3 zákona uchádzač nemusí doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 tohto bodu predkladať.

uchádzač v ponuke predloží čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona, v ktorom preukáže, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
V prípade, že uchádzač má splnenie tejto podmienky účasti zapísané v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. zákona, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie (ďalej len Zoznam hospodárskych subjektov), nemusí uvedený doklad podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona predkladať.

Podrobne opísané v súťažných podkladoch
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Požiadavky na technickú a odbornú spôsobilosť sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.11.2022 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.11.2022 12:15
Miesto: Ponuky sa budú otvárať elektronicky funkcionalitou elektronickej platformy EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie je zadávané ako podlimitná zákazka podľa § 112 ods. 7 písm. a) (reverzný postup)
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.10.2022

Redakčné opravy

47168 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 240/2022
V oznámení 45686-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, Továrenská 7, 828 55 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 234/2022 zo dňa 31.10.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.11.2022 12:00 Má byť: 21.11.2022 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.11.2022 12:15 Má byť: 21.11.2022 12:15
48055 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 246/2022
V oznámení 45686-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, Továrenská 7, 828 55 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 234/2022 zo dňa 31.10.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.11.2022 12:00 Má byť: 25.11.2022 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.11.2022 12:15 Má byť: 25.11.2022 12:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité