II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Komplexné opravy, údržba a servis nehnuteľného a hnuteľného majetku v užívaní Slovenskej pošty, a.s., na obdobie 2023 až 2026
Referenčné číslo: 021/VS/2022
II.1.2)
Hlavný kód CPV
50700000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie Komplexných oprav, údržby a servisu nehnuteľného a hnuteľného majetku v užívaní Slovenskej pošty, a.s., na obdobie 2023 až 2026, v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky týchto súťažných podkladov
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
26 408 789,09
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Časť č.1: Západ SR
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
50710000-5
45262690-4
45259000-7
71600000-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Západ SR: objekty a priestory obstarávateľa uvedené v prílohe 8 -12 návrhu RD k tejto časti zákazky
II.2.4)
Opis obstarávania
Komplexné opravy, údržba a servis nehnuteľného a hnuteľného majetku užívaného objednávateľom, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov
- Oprava nehnuteľného majetku - podľa požadovaných profesijných špecifikácií ako: zámočnícke opravy, vodoinštalačné opravy, opravy vykurovacích systémov, maliarske a natieračské práce, elektroinštalačné opravy, drobné stavebné opravy a ostatné špecifikované opravy a služby požadované prevádzkami pôšt na zabezpečenie bezpečnej a bezporuchovej činnosti
-Komplexné zabezpečenie a vykonávania odborných prehliadok a odborných skúšok a zabezpečenie úradných skúšok určených vyhradených technických zariadení
-Vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ kotolne a komíny
-Vykonávanie preventívnych servisných činností, plánovaných a havarijných opráv kotolní, komínov a technologických zariadení
-Opravy a montáž schránok a schránkových modulov.
-Oprava nábytku - prevádzkového aj kancelárskeho, dreveného aj kovového + stoličiek a kresiel.
-Oprava elektrospotrebičov vrátane opravy a výmeny elektrických vykurovacích telies.
-Opravy ostatného hnuteľného majetku napr. exteriérového a interiérového označenia, tašiek na kolieskach a ostatné drobné opravy hnuteľného majetku.
-Sťahovanie hnuteľného majetku
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
12 267 261,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Počas platnosti Zmluvy uzatvorenej na základe výsledkov tejto verejnej súťaže môže prísť v súlade s § 18 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní k úprave všetkých cien podľa návrhu Zmlúv, s výnimkou cien stanovených podľa cenníka CENKROS. Mechanizmus výpočtu úpravy cien ako aj podmienky uplatnenia nároku na úpravu cien je uvedený v Čl. 4. bod 11 návrhu Zmluvy.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Časť č. 2 Stred SR
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
50710000-5
45262690-4
45259000-7
71600000-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stred SR: objekty, priestory obstarávateľa uvedené v prílohe 8 -12 návrhu RD k tejto časti zákazky
II.2.4)
Opis obstarávania
Komplexné opravy, údržba a servis nehnuteľného a hnuteľného majetku užívaného objednávateľom, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov
- Oprava nehnuteľného majetku - podľa požadovaných profesijných špecifikácií ako: zámočnícke opravy, vodoinštalačné opravy, opravy vykurovacích systémov, maliarske a natieračské práce, elektroinštalačné opravy, drobné stavebné opravy a ostatné špecifikované opravy a služby požadované prevádzkami pôšt na zabezpečenie bezpečnej a bezporuchovej činnosti
-Komplexné zabezpečenie a vykonávania odborných prehliadok a odborných skúšok a zabezpečenie úradných skúšok určených vyhradených technických zariadení
-Vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ kotolne a komíny
-Vykonávanie preventívnych servisných činností, plánovaných a havarijných opráv kotolní, komínov a technologických zariadení
-Opravy a montáž schránok a schránkových modulov.
-Oprava nábytku - prevádzkového aj kancelárskeho, dreveného aj kovového + stoličiek a kresiel.
-Oprava elektrospotrebičov vrátane opravy a výmeny elektrických vykurovacích telies.
-Opravy ostatného hnuteľného majetku napr. exteriérového a interiérového označenia, tašiek na kolieskach a ostatné drobné opravy hnuteľného majetku.
-Sťahovanie hnuteľného majetku
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
6 360 665,97
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Počas platnosti Zmluvy uzatvorenej na základe výsledkov tejto verejnej súťaže môže prísť v súlade s § 18 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní k úprave všetkých cien podľa návrhu Zmlúv, s výnimkou cien stanovených podľa cenníka CENKROS. Mechanizmus výpočtu úpravy cien ako aj podmienky uplatnenia nároku na úpravu cien je uvedený v Čl. 4. bod 11 návrhu Zmluvy.
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Časť č. 3 Východ SR
Časť č.: 3
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
50710000-5
45262690-4
45259000-7
71600000-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Časť č. 3 Východ SR: objekty, priestory obstarávateľa uvedené v prílohe 8 -12 návrhu RD k tejto časti zákazky
II.2.4)
Opis obstarávania
Komplexné opravy, údržba a servis nehnuteľného a hnuteľného majetku užívaného objednávateľom, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov
- Oprava nehnuteľného majetku - podľa požadovaných profesijných špecifikácií ako: zámočnícke opravy, vodoinštalačné opravy, opravy vykurovacích systémov, maliarske a natieračské práce, elektroinštalačné opravy, drobné stavebné opravy a ostatné špecifikované opravy a služby požadované prevádzkami pôšt na zabezpečenie bezpečnej a bezporuchovej činnosti
-Komplexné zabezpečenie a vykonávania odborných prehliadok a odborných skúšok a zabezpečenie úradných skúšok určených vyhradených technických zariadení
-Vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ kotolne a komíny
-Vykonávanie preventívnych servisných činností, plánovaných a havarijných opráv kotolní, komínov a technologických zariadení
-Opravy a montáž schránok a schránkových modulov.
-Oprava nábytku - prevádzkového aj kancelárskeho, dreveného aj kovového + stoličiek a kresiel.
-Oprava elektrospotrebičov vrátane opravy a výmeny elektrických vykurovacích telies.
-Opravy ostatného hnuteľného majetku napr. exteriérového a interiérového označenia, tašiek na kolieskach a ostatné drobné opravy hnuteľného majetku.
-Sťahovanie hnuteľného majetku
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
7 780 862,12
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Počas platnosti Zmluvy uzatvorenej na základe výsledkov tejto verejnej súťaže môže prísť v súlade s § 18 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní k úprave všetkých cien podľa návrhu Zmlúv, s výnimkou cien stanovených podľa cenníka CENKROS. Mechanizmus výpočtu úpravy cien ako aj podmienky uplatnenia nároku na úpravu cien je uvedený v Čl. 4. bod 11 návrhu Zmluvy.