Oznámenie 46081 - MSS

Obsah

46081 - MSS
Vestník č. 235/2022 - 02.11.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Rybár
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451245
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Nám. SNP 35 , 81420 Bratislava
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Rybár
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://posta.eranet.sk/#/tenders
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Komplexné opravy, údržba a servis nehnuteľného a hnuteľného majetku v užívaní Slovenskej pošty, a.s., na obdobie 2023 až 2026
Referenčné číslo: 021/VS/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
50700000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie Komplexných oprav, údržby a servisu nehnuteľného a hnuteľného majetku v užívaní Slovenskej pošty, a.s., na obdobie 2023 až 2026, v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky týchto súťažných podkladov
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
26 408 789,09 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť č.1: Západ SR
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50710000-5
45262690-4
45259000-7
71600000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Západ SR: objekty a priestory obstarávateľa uvedené v prílohe 8 -12 návrhu RD k tejto časti zákazky
II.2.4) Opis obstarávania
Komplexné opravy, údržba a servis nehnuteľného a hnuteľného majetku užívaného objednávateľom, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov
- Oprava nehnuteľného majetku - podľa požadovaných profesijných špecifikácií ako: zámočnícke opravy, vodoinštalačné opravy, opravy vykurovacích systémov, maliarske a natieračské práce, elektroinštalačné opravy, drobné stavebné opravy a ostatné špecifikované opravy a služby požadované prevádzkami pôšt na zabezpečenie bezpečnej a bezporuchovej činnosti
-Komplexné zabezpečenie a vykonávania odborných prehliadok a odborných skúšok a zabezpečenie úradných skúšok určených vyhradených technických zariadení
-Vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ kotolne a komíny
-Vykonávanie preventívnych servisných činností, plánovaných a havarijných opráv kotolní, komínov a technologických zariadení
-Opravy a montáž schránok a schránkových modulov.
-Oprava nábytku - prevádzkového aj kancelárskeho, dreveného aj kovového + stoličiek a kresiel.
-Oprava elektrospotrebičov vrátane opravy a výmeny elektrických vykurovacích telies.
-Opravy ostatného hnuteľného majetku napr. exteriérového a interiérového označenia, tašiek na kolieskach a ostatné drobné opravy hnuteľného majetku.
-Sťahovanie hnuteľného majetku
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
12 267 261,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Počas platnosti Zmluvy uzatvorenej na základe výsledkov tejto verejnej súťaže môže prísť v súlade s § 18 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní k úprave všetkých cien podľa návrhu Zmlúv, s výnimkou cien stanovených podľa cenníka CENKROS. Mechanizmus výpočtu úpravy cien ako aj podmienky uplatnenia nároku na úpravu cien je uvedený v Čl. 4. bod 11 návrhu Zmluvy.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť č. 2 Stred SR
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50710000-5
45262690-4
45259000-7
71600000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK03
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Stred SR: objekty, priestory obstarávateľa uvedené v prílohe 8 -12 návrhu RD k tejto časti zákazky
II.2.4) Opis obstarávania
Komplexné opravy, údržba a servis nehnuteľného a hnuteľného majetku užívaného objednávateľom, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov
- Oprava nehnuteľného majetku - podľa požadovaných profesijných špecifikácií ako: zámočnícke opravy, vodoinštalačné opravy, opravy vykurovacích systémov, maliarske a natieračské práce, elektroinštalačné opravy, drobné stavebné opravy a ostatné špecifikované opravy a služby požadované prevádzkami pôšt na zabezpečenie bezpečnej a bezporuchovej činnosti
-Komplexné zabezpečenie a vykonávania odborných prehliadok a odborných skúšok a zabezpečenie úradných skúšok určených vyhradených technických zariadení
-Vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ kotolne a komíny
-Vykonávanie preventívnych servisných činností, plánovaných a havarijných opráv kotolní, komínov a technologických zariadení
-Opravy a montáž schránok a schránkových modulov.
-Oprava nábytku - prevádzkového aj kancelárskeho, dreveného aj kovového + stoličiek a kresiel.
-Oprava elektrospotrebičov vrátane opravy a výmeny elektrických vykurovacích telies.
-Opravy ostatného hnuteľného majetku napr. exteriérového a interiérového označenia, tašiek na kolieskach a ostatné drobné opravy hnuteľného majetku.
-Sťahovanie hnuteľného majetku
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
6 360 665,97 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Počas platnosti Zmluvy uzatvorenej na základe výsledkov tejto verejnej súťaže môže prísť v súlade s § 18 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní k úprave všetkých cien podľa návrhu Zmlúv, s výnimkou cien stanovených podľa cenníka CENKROS. Mechanizmus výpočtu úpravy cien ako aj podmienky uplatnenia nároku na úpravu cien je uvedený v Čl. 4. bod 11 návrhu Zmluvy.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Časť č. 3 Východ SR
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50710000-5
45262690-4
45259000-7
71600000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK04
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Časť č. 3 Východ SR: objekty, priestory obstarávateľa uvedené v prílohe 8 -12 návrhu RD k tejto časti zákazky
II.2.4) Opis obstarávania
Komplexné opravy, údržba a servis nehnuteľného a hnuteľného majetku užívaného objednávateľom, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov
- Oprava nehnuteľného majetku - podľa požadovaných profesijných špecifikácií ako: zámočnícke opravy, vodoinštalačné opravy, opravy vykurovacích systémov, maliarske a natieračské práce, elektroinštalačné opravy, drobné stavebné opravy a ostatné špecifikované opravy a služby požadované prevádzkami pôšt na zabezpečenie bezpečnej a bezporuchovej činnosti
-Komplexné zabezpečenie a vykonávania odborných prehliadok a odborných skúšok a zabezpečenie úradných skúšok určených vyhradených technických zariadení
-Vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ kotolne a komíny
-Vykonávanie preventívnych servisných činností, plánovaných a havarijných opráv kotolní, komínov a technologických zariadení
-Opravy a montáž schránok a schránkových modulov.
-Oprava nábytku - prevádzkového aj kancelárskeho, dreveného aj kovového + stoličiek a kresiel.
-Oprava elektrospotrebičov vrátane opravy a výmeny elektrických vykurovacích telies.
-Opravy ostatného hnuteľného majetku napr. exteriérového a interiérového označenia, tašiek na kolieskach a ostatné drobné opravy hnuteľného majetku.
-Sťahovanie hnuteľného majetku
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
7 780 862,12 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Počas platnosti Zmluvy uzatvorenej na základe výsledkov tejto verejnej súťaže môže prísť v súlade s § 18 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní k úprave všetkých cien podľa návrhu Zmlúv, s výnimkou cien stanovených podľa cenníka CENKROS. Mechanizmus výpočtu úpravy cien ako aj podmienky uplatnenia nároku na úpravu cien je uvedený v Čl. 4. bod 11 návrhu Zmluvy.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi:
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb nie starší ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Ak uchádzač nepredloží doklad podľa vyššie uvedeného bodu 1.2. písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, poskytnúť obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Výpis/y z registra trestov musí uchádzač v ponuke predložiť v prípade, ak uchádzačom je právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu/člen dozorného orgánu alebo prokurista nie je občanom Slovenskej republiky. Nakoľko však obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádzač je povinný predložiť všetky vyššie požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia.

Uvedené platí pre všetky 3 časti predmetu zákazky.

1.3.Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.5.Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c), ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
1.6.Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je pre jednotlivé časti predmetu zákazky stanovená vo výške:
Pre časť č. 1 predmetu zákazky:220 000,- €
Pre časť č. 2 predmetu zákazky:114 000,- €
Pre časť č. 3 predmetu zákazky:140 000,- €
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel. Preddavok sa nebude poskytovať.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač musí zároveň predložiť uzatvorené všeobecné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom
pre časť 1 zákazky v minimálnej výške 150.000,- EUR
pre časť 2 zákazky v minimálnej výške 100.000,- EUR
pre časť 3 zákazky v minimálnej výške 100.000,- EUR
alebo ekvivalent v inej mene, na jednu poistnú udalosť, na celé obdobie trvania Rámcovej dohody s obstarávateľom, dodávateľ sa zaväzuje každoročne predložiť na vyzvanie objednávateľa vždy aktuálne potvrdenie o zaplatení poistného. V prípade, ak uchádzač bude úspešný vo viac ako jednej časti zákazky platí, že postačuje preukázať poistenie v minimálnej výške podľa tej časti zákazky, v ktorej sa požaduje najvyššie minimálne poistné krytie z tých častí zákazky, v ktorých bol uchádzač úspešný, t.j. minimálne výšky poistného krytia sa nespočítavajú
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.11.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.11.2022 10:30
Miesto: Slovenská pošta, Nám. SNP 35, 814 20 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční online v IS ERANET. Každému uchádzačovi, ktorý predložil ponuku, bude v čase 15 minút pred otváraním ponúk a v čase otvárania ponúk, umožnený vstup do sekcie Otváranie ponúk online. Po otvorení ponúk sa uchádzačovi zobrazí tabuľka s počtom doručených ponúk a návrhmi na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Ostatné údaje o uchádzačoch sa nezverejňujú.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria vyhodnotenia ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy,
predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácii. Obstarávateľ v tejto verejnej súťaži pre každú jej časť uplatňuje sociálne hľadisko. Obstarávateľ v každej časti predmetu zákazky vyžaduje od poskytovateľa v zmysle § 10 ods. 7 zákona č. 343/2015 Zb. o verejnom obstarávaní použiť sociálne hľadisko ako podmienku plnenia Zmluvy. Na splnenie tejto povinnosti sa poskytovateľ zaväzuje, že počas celej doby platnosti Zmluvy uzatvorenej na základe výsledku tejto verejnej súťaže bude minimálne 5% z celkového počtu jeho zamestnancov (zamestnaných na trvalý pracovný pomer alebo na obdobný pracovný pomer) podieľajúcich sa na realizácii predmetu tejto Zmluvy poberať mzdu, ktorá bude o 10% vyššia ako minimálna mzda určená všeobecne záväznými právnymi predpismi pre daný stupeň náročnosti práce v SR.
Súťažné podklady v elektronickej forme sú zverejnené na https://posta.eranet.sk/#/tenders.
Všetky požadované doklady a dokumenty uchádzač predkladá ako scan originálov alebo úradne osvedčených kópií.
Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom
obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS ERANET umiestneného na
https://posta.eranet.sk/#/tenders. Uvedený spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi
obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi.

Podmienky účasti (Ekonomické a finančné postavenie a Technická a odborná spôsobilosť) sú uvedené v časti A2 súťažných podkladov z dôvodu ich rozsahu a nedostatočnej kapacity buniek III.1.2) a III.1.3) tohto oznámenia.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.10.2022

Redakčné opravy

47721 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 244/2022
V oznámení 46081-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 235/2022 zo dňa 02.11.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.11.2022 10:00 Má byť: 05.12.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.11.2022 10:30 Má byť: 05.12.2022 10:30
49275 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 257/2022
V oznámení 46081-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 235/2022 zo dňa 02.11.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 05.12.2022 10:00 Má byť: 15.12.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.12.2022 10:30 Má byť: 15.12.2022 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité