II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Základné potraviny pre „MAGNÓLIA“ Zariadenie sociálnych služieb Hurbanovo
Referenčné číslo: 68/ME/2022
II.1.2)
Hlavný kód CPV
15000000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Základné potraviny pre MAGNÓLIA Zariadenie sociálnych služieb Hurbanovo
Logický celok č. 1 Mäso čerstvé a mäsové výrobky
Logický celok č. 2 Chlieb a pekárenské výrobky
Logický celok č. 3 Mlieko a mliečne výrobky
Logický celok č. 4 Ovocie a zelenina
Logický celok č. 5 Mrazená zelenina a mrazené výrobky
Logický celok č. 6 Potraviny trvanlivé
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
486 800,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Logický celok č. 1 Mäso čerstvé a mäsové výrobky
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MAGNÓLIA Zariadenie sociálnych služieb Hurbanovo, Športová 11, 947 01 Hurbanovo
II.2.4)
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ na základe UZNESENIE VLÁDY SLOVENSKEJ REPUBLIKY
č. 168 zo 4. mája 2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín pre hromadné stravovanie Číslo materiálu: 15357/2016 požaduje dodávanie mäsa a mäsových výrobkov prevažne zo slovenskej produkcie, slovenských bitúnkov.
1. Predmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvého kuchynského opracovaného mäsa a mäsových výrobkov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Tovar musí byť dodaný v daný deň bezpodmienečne ráno v časovom horizonte od 7,00 hodín do 9,00 hod. pri dodaní s meškaním viac ako 15 min. ráno po 9.00 hod. zodpovedná osoba (v mene verejného obstarávateľa) nie je povinná prevziať tovar, ten sa nepovažuje za dodaný. Termín dodania bude vyznačený na dodacom lístku (1x predávajúci, 1x kupujúci bez ohľadu komu patrí originál), Predávajúci akceptuje záznam o termíne dodania tovaru vyhotovené zamestnancami verejného obstarávania- kupujúceho. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch.
2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
3.Minimálne požiadavky na predmet zákazy:
Logický celok č. 1 Čerstvé kuchynsky opracované Mäso čerstvé a mäsové výrobky
3.1 Mäso musí byť dodávané voľné, čerstvé a nebalené. Kvalita čerstvosti dodávaného mäsa nesmie javiť znaky:
po rozmrazení alebo zmrazení
obsahovať vodu, mastné alebo krvavé časti
cudzieho zápachu
V prípade ak víťazný uchádzač na základe čiastkovej objednávky dodá mrazené alebo rozmrazené mäso, bude sa táto skutočnosť považovať za hrubé porušenie zmluvy.
3.2 vysledovateľný pôvod mäsa :
hovädzie mäso na dodacom liste bude označené referenčným číslom a údajom o krajine, kde bolo zviera narodené, chované a zabité na deklarovanom bitúnku ,
bravčové mäso na dodacom liste bude označené kódom dodávky a údajom o krajine kde bolo zviera chované a zabité na deklarovanom bitúnku
Pri každej dodávke Hovädzieho mäsa dodací list okrem iných povinných údajov musí obsahovať Referenčné číslo, krajinu kde bolo zviera narodené, chované a zabité. Nesplnenie povinnosti sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
Pri každej dodávke Bravčového mäsa dodací list okrem iných povinných údajov musí obsahovať Kód dodávky, krajinu kde bolo zviera chované a zabité. Nesplnenie povinnosti sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
3.3 Verejný obstarávateľ od uchádzačov požaduje pre predmetnú časť verejného obstarávania čerstvé kuchynsky opracované Mäso čerstvé a mäsové výrobky povinnosť dodávať predmet zákazky najvyššej kvality a plniť požiadavky stanovené legislatívou aj pre označovanie nebaleného tovaru.
3.4 Keďže ide o komoditu, ktorá je určená na predaj bez balenia - nebalené mäso víťazný uchádzač pri každom dodaní mäsa na dodacom liste (faktúre) uvedie minimálne tieto údaje:
názov potraviny,
údaj podľa osobitného predpisu, ktorý sa uvádza za slovom Obsahuje:
netto množstvo podľa osobitného predpisu,
dátum minimálnej trvanlivosti alebo dátum spotreby, počas ktorej si mäso udržiava svoje úžitkové vlastnosti.
3.5 Verejný obstarávateľ vyžaduje dodávku mäsa v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodacom liste, faktúre (na obale mäsa) mäsu neuplynula viac ako 1/3.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria kvality
Názov: Vzdialenosť dodávateľa od kupujúceho v km
Relatívna váha: 15
Cena
Relatívna váha: 85
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
75 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Logický celok č. 2 Chlieb a pekárenské výrobky
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MAGNÓLIA Zariadenie sociálnych služieb Hurbanovo, Športová 11, 947 01 Hurbanovo
II.2.4)
Opis obstarávania:
1. Predmetom zákazky je nákup a dodávka chleba a pečiva. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch.
2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
3. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Tovar musí byť dodaný v daný deň bezpodmienečne ráno v časovom horizonte od 5,30 hodín do 6,30 hod. pri dodaní s meškaním viac ako 15 min. ráno po 6.30 hod. zodpovedná osoba (v mene verejného obstarávateľa) nie je povinná prevziať tovar, ten sa nepovažuje za dodaný. Termín dodania bude vyznačený na dodacom lístku (1x predávajúci, 1x kupujúci bez ohľadu komu patrí originál), Predávajúci akceptuje záznam o termíne dodania tovaru vyhotovené zamestnancami verejného obstarávania- kupujúceho. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch.
4. Minimálne požiadavky na predmet zákazky:
Logický celok č. 2 Chlieb a pekárenské výrobky
Požiadavky na chlieb, pečivo:
- bez obsahu konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel,
- vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako .
4.1 Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
4.2 Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
4.3 Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
4.4 V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany Dodávateľa a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá Dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom Objednávateľa kontrolným orgánom
4.5Odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania minimálnych kvalitatívnych parametrov tovaru. Pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších vlastností a kvality.
4.6 Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.
4.7 Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu (ďalej len akciové ceny), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
4.8 Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opise predmetu zákazky alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia zmluvy ešte nebol dostupný na trhu.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria kvality
Názov: Vzdialenosť dodávateľa od kupujúceho v km
Relatívna váha: 15
Cena
Relatívna váha: 85
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
53 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Logický celok č. 3 Mlieko a mliečne výrobky
Časť č.: 3
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MAGNÓLIA Zariadenie sociálnych služieb Hurbanovo, Športová 11, 947 01 Hurbanovo
II.2.4)
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ na základe UZNESENIE VLÁDY SLOVENSKEJ REPUBLIKY
č. 168 zo 4. mája 2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín pre hromadné stravovanie Číslo materiálu: 15357/2016 požaduje dodávanie mlieka a mliečnych výrobkov prevažne zo slovenskej produkcie.
Špecifikácia
1. Predmetom zákazky je nákup a dodávka mlieka a mliečnych výrobkov . Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch.
2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
3. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Tovar musí byť dodaný v daný deň bezpodmienečne ráno v časovom horizonte od 7,00 hodín do 9,00 hod. pri dodaní s meškaním viac ako 15 min. ráno po 9.00 hod. zodpovedná osoba (v mene verejného obstarávateľa) nie je povinná prevziať tovar, ten sa nepovažuje za dodaný. Termín dodania bude vyznačený na dodacom lístku (1x predávajúci, 1x kupujúci bez ohľadu komu patrí originál), Predávajúci akceptuje záznam o termíne dodania tovaru vyhotovené zamestnancami verejného obstarávania- kupujúceho. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch.
4. Minimálne požiadavky na predmet zákazky:
Logický celok č. 3 Mlieko a mliečne výrobky
Požiadavky na mlieko:
- preferujeme pasterizované mlieko,
- vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5,
- minimálny obsah tuku 1,5%
Požiadavky na mliečne výrobky:
- syry bez rastlinných tukov, farbív, konzervačných látok a iných prísad
- jogurty a kyslomliečne výrobky s obsahom minimálne 106 variabilných mliečnych baktérií probiotického charakteru v 1 ml, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok,
- ochutené mlieko a fermentované mliečne výrobky musia mať min. 90% mliečnej zložky a max. 7% cukru (v prípade školského stravovania) alebo medu, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok,
- vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5.
4.1 Trvanlivosť všetkých produktov nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby, všetky produkty musia mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby.
4.2 Obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby.
4.3 Odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania technických vlastností a kvalitatívnych parametrov tovaru. Pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších technických vlastností a kvality.
4.4 Množstvá a sortiment tovarov sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky.
4.5 Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia zmluvy ešte nebol dostupný na trhu.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria kvality
Názov: Tovar označený Značkou kvality SK
Relatívna váha: 15
Cena
Relatívna váha: 85
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
89 600,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 4
II.2.1)
Názov
Logický celok č. 4 Ovocie a zelenina
Časť č.: 4
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MAGNÓLIA Zariadenie sociálnych služieb Hurbanovo, Športová 11, 947 01 Hurbanovo
II.2.4)
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ na základe UZNESENIE VLÁDY SLOVENSKEJ REPUBLIKY
č. 168 zo 4. mája 2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín pre hromadné stravovanie Číslo materiálu: 15357/2016 požaduje dodávanie ovocia a zeleniny prevažne zo slovenskej produkcie a uprednostňuje biopotraviny.
V prípade zeleniny a ovocia uchádzač/záujemca do Návrhu na plnenie kritérií vpíše priemernú cenu na základe sezónnosti. Teda uvedie cenu zeleniny a ovocia mimo sezónny a v sezónne ( v súlade so Sezónnym kalendárom pre zeleninu a Sezónnym kalendárom pre ovocie a priemer týchto cien. ( Komisia verejného obstarávateľa bude vyhodnocovať víťazného uchádzača na základe priemeru cien s DPH)
Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Tovar musí byť dodaný v daný deň bezpodmienečne ráno v časovom horizonte od 7,00 hodín do 9,00 hod. pri dodaní s meškaním viac ako 15 min. ráno po 9.00 hod. zodpovedná osoba (v mene verejného obstarávateľa) nie je povinná prevziať tovar, ten sa nepovažuje za dodaný. Termín dodania bude vyznačený na dodacom lístku (1x predávajúci, 1x kupujúci bez ohľadu komu patrí originál), Predávajúci akceptuje záznam o termíne dodania tovaru vyhotovené zamestnancami verejného obstarávania- kupujúceho. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch.
Špecifikácia predmetu zákazky
1. Predmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvého ovocia a zeleniny. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch.
2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
3. Minimálne požiadavky na predmet zákazky:
Logický celok č. 4 Ovocie a zelenina
3.1 kvalitu ovocia a zeleniny s výnimkou povolených odchýlok sú výrobky:
neporušené, zdravé (vylúčené sú výrobky napadnuté hnilobou, alebo inak poškodené, tak, že nie sú vhodné na spotrebu),
čisté (bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok),
bez škodcov alebo poškodení spôsobenými škodcami, ktoré ovplyvnia dužinu,
bez nadmernej povrchovej vlhkosti,
bez cudzieho pachu a chuti,
výrobky musia znášať prepravu a manipuláciu a byť doručené na miesto určenia vo vyhovujúcom stave,
plody musia byť toho istého pôvodu, odrody alebo obchodnej triedy a kvality.
3.2 zrelosť:
plody musia dokazovať uspokojivú zrelosť a nesmú byť prezrelé,
3.3 označovanie pôvodu produktov:
v prípade tovaru pochádzajúceho z členského štátu sa názov uvedie v jazyku krajiny pôvodu alebo v akomkoľvek inom jazyku, ktorý je zrozumiteľný pre spotrebiteľov v krajine určenia.
Verejný obstarávateľ preferuje produkty mierneho pásma, resp. pri sezónnom ovocí a zelenine preferuje regionálny sortiment.
3.4 Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.
3.5 Verejný obstarávateľ je oprávnený v čiastkovej objednávke objednať si aj také predmety zákazky, ktoré nie je uvedené v týchto súťažných podkladoch alebo iný druh ovocia a zeleniny na základe zmenených požiadaviek na výživové a nutričné hodnoty.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria kvality
Názov: Tovar označený ako Bioprodukt
Relatívna váha: 15
Cena
Relatívna váha: 85
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
70 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 5
II.2.1)
Názov
Logický celok č. 5 Mrazená zelenina a mrazené výrobky
Časť č.: 5
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MAGNÓLIA Zariadenie sociálnych služieb Hurbanovo, Športová 11, 947 01 Hurbanovo
II.2.4)
Opis obstarávania:
Špecifikácia predmetu zákazky
1. Predmetom zákazky je nákup a dodávka hlbokozmrazených a chladených potravín. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch.
2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
3. Odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania vlastností a kvalitatívnych parametrov tovaru. Pripúšťa sa tovar podľa špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších vlastností a kvality.
4. Súčasťou záväzku predávajúceho podľa zmluvy sú aj služby spojené s dodaním tovaru, t.j. zabezpečenie kompletizácie tovaru, balenie tovaru, jeho doprava a vyloženie v mieste plnenia, poskytnutie písomných dokumentov v súlade s Výnosmi Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR potrebných pre kvalitu potravín v slovenskom alebo českom jazyku.
5. Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu (ďalej len akciové ceny), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
6. Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.
7. V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany Dodávateľa a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá Dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom Objednávateľa kontrolným orgánom
8. Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opise predmetu zákazky alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia zmluvy ešte nebol dostupný na trhu.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
66 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 6
II.2.1)
Názov
Logický celok č. 6 Potraviny trvanlivé
Časť č.: 6
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MAGNÓLIA Zariadenie sociálnych služieb Hurbanovo, Športová 11, 947 01 Hurbanovo
II.2.4)
Opis obstarávania:
Špecifikácia predmetu zákazky
1. Predmetom zákazky je nákup a dodávka rôznych potravinárskych výrobkov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami.
2. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch.
3. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
133 200,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie