Oznámenie 49434 - MST

Obsah

49434 - MST
Vestník č. 257/2022 - 05.12.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45736359
Námestie Mateja Korvína 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Radoslav Drobný
Telefón: +421 917558404
Email: drobny@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.zdruzeniedeus.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453382
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/453382
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Informatizácia územnej samosprávy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka notebookov s príslušenstvom vrátane licencií
Referenčné číslo: DEUS 4/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
30200000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka notebookov s príslušenstvom, ktorá pozostáva z dodania notebookov vrátane licencií SW a externým monitorom a pozostáva z viacerých komponentov. Každý komponent má detailne špecifikované požadované parametre. Požadované parametre sú uvedené v Opise predmetu zákazky. Všetky obstarávané komponenty musia byť navzájom kompatibilné.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
9 304 377,18 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sídlo verejného obstarávateľa vrátane miest podľa zadania verejného obstarávania
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka notebookov s príslušenstvom, ktorá pozostáva z dodania notebookov vrátane licencií SW a externým monitorom a pozostáva z viacerých komponentov. Každý komponent má detailne špecifikované požadované parametre. Požadované parametre sú uvedené v Opise predmetu zákazky. Všetky obstarávané komponenty musia byť navzájom kompatibilné.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.03.2023
Dátum ukončenia: 30.09.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Migrácia IS obcí do vládneho cloudu plošné rozšírenie IS DCOM 2.etapa - 311071P371
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO alebo podľa §152 ZVO
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.12.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.12.2022 10:10
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, vo vzťahu k opisu predmetu zákazky a nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.11.2022

Redakčné opravy

1339 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 11/2023
V oznámení 49434-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska, Námestie Mateja Korvína 1, 811 07 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 257/2022 zo dňa 05.12.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 30.12.2022 10:00 Má byť: 24.01.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.12.2022 10:10 Má byť: 24.01.2023 10:10

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité