Oznámenie 49613 - MSP

Obsah

49613 - MSP
Vestník č. 259/2022 - 07.12.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35829141
Mlynské nivy 59/A , 82484 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Kopanica
Telefón: +421 250692403
Email: peter.kopanica@sepsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2644
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): www.sepsas.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450977
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://obstaravanie.sepsas.sk
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Výmena transformátora T402 a inštalácia kompenzačných tlmiviek v ESt Podunajské Biskupice“ - realizácia stavby
II.1.2) Hlavný kód CPV
45232221-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zhotovenie diela Výmena transformátora T402 a inštalácia kompenzačných tlmiviek v ESt Podunajské Biskupice (ďalej len "dielo") v zmysle Prílohy č. 1 Zmluvy o dielo.
Rozsah predmetu stavby je uvedený v bode II.2.4) tohto oznámenia.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
13 050 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45232220-0
45317200-4
31170000-8
51112100-1
51111300-6
71320000-7
71323100-9
71330000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ESt Podunajské Biskupice, katastrálne územie Podunajské Biskupice, okres Bratislava, kraj Bratislavský
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zhotovenie diela Výmena transformátora T402 a inštalácia kompenzačných tlmiviek v ESt Podunajské Biskupice. Predmet Diela je podrobne špecifikovaný v dokumentácii pre výber zhotoviteľa diela Výmena transformátora T402 a inštalácia kompenzačných tlmiviek v ESt Podunajské Biskupice.
Rozsah predmetu stavby je nasledovný:
Odstrániť fyzicky dožívajúci existujúci transformátor T402 (250 MVA),
Odstránenie existujúceho stanovišťa transformátora T402 (vrátane protipožiarnych stien a brvna nad stanovišťom) a výstavba nového stanovišťa T402 s novými protipožiarnymi stenami a brvnom nad týmto stanovišťom,
Inštalovať nový transformátor T402 (350MVA),
Vybudovať nové lanové prepojenie 400 kV medzi poľom č. 02 a T402 a poľom č. 04 a T403 vrátane základov a oceľových konštrukcií,
Vybudovať novú vonkajšiu rozvodňu R33 kV v rozsahu 9 polí (z toho vyzbrojených 5 polí) a pripojiť terciárny vývod nového T402 do novej rozvodne R33 kV,
Vybudovať dve skupiny kompenzačných tlmiviek s celkovým kompenzačným výkonom 2x45 MVAr a pripojiť ich do terciárneho vinutia nového T402 prostredníctvom novej vonkajšej rozvodne R33 kV
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, časť B2, v Zmluve o dielo s prílohami, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTAL VO.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
13 050 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka je spolufinancovaná z prostriedkov EÚ z Nástroja na prepájanie Európy
(CEF) a je súčasťou projektu Danube InGrid Akcia č. 10.7-0008-SKHU-W-M-20.
II.2.14) Doplňujúce informácie
K bodu II. 2.7) Dĺžka trvania zákazky: Počet mesiacov je orientačný, pričom v zmysle Súťažných podkladov a Zmluvy o dielo je celkové ukončenie diela do 30.04.2025.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015
Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") a ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona alebo predložením Jednotného
európskeho dokumentu podľa § 39 zákona alebo zápisom v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona. V
zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona sa požaduje, aby mal uchádzač zapísaný predmet činnosti, ktorý ho oprávňuje
realizovať daný predmet zákazky a oprávnenie podľa § 15 alebo § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo rovnocenné oprávnenie vydané v štáte sídla, alebo miesta podnikania uchádzača.
Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v
profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. Obstarávateľ je subjekt, ktorý nie je oprávnený použiť údaje z
informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu - § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých
opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a
doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Z uvedeného dôvodu uchádzači musia predložiť všetky doklady
uvedené v bodoch 1.2.1 až 1.2.6 časti A.2 súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže v súlade s § 33 ods. 1 zákona.
Bližšie informácie k finančnému a ekonomickému postaveniu uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú
zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technickú spôsobilosť a odbornú spôsobilosť preukáže uchádzač v súlade s:
- § 34 ods. 1 písm. b) zákona,
- § 34 ods. 1 písm. g) zákona.
Bližšie informácie k technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške: 350 000,00 EUR
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie bude realizované z vlastných zdrojov obstarávateľa a z prostriedkov EÚ prostredníctvom Grantovej zmluvy č. INEA/CEF/ENER/M2020/2226704, ktorú má SEPS uzavretú s agentúrou CINEA (predtým INEA).
Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok, tak ako je uvedené v SP v časti B1 "Návrh zmluvy na
dodanie predmetu zákazky".
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy podľa bodu 32.1 súťažných podkladov, určitú právnu formu napríklad podľa § 56 ods. 1 a § 293 a nasl. Obchodného zákonníka alebo § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.01.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.01.2023 10:30
Miesto: Otváranie ponúk je verejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V súlade s § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní sa otváraním ponúk rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku SEPS PORTÁL VO v záložke "Otváranie ponúk" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku a to v rozsahu údajov: počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk a to v súlade s § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Obstarávateľ obdobne postupuje vo vzťahu k uchádzačom na ďalších miestach v poradí (postupne u ďalšieho
uchádzača v poradí), ak bude uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí vylúčený alebo bude vylúčená jeho ponuka.
2. Súťažné podklady (ďalej len "SP") s prílohami, ako aj ZoD s prílohami sú dostupné v Profile obstarávateľa:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2644 a na portáli SEPS PORTÁL VO: https://obstaravanie.sepsas.sk
3. Obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom
obstarávaní prostredníctvom SEPS PORTÁL VO, ktorý je dostupný na webovej adrese https://obstaravanie.sepsas.sk
4. V prípade potreby vysvetlenia podmienok, uvedených v oznámení alebo SP môže ktorýkoľvek zo zaregistrovaných a prihlásených záujemcov v súlade s § 48 zákona o verejnom obstarávaní požiadať o ich vysvetlenie písomnou formou
prostredníctvom SEPS PORTÁL VO v slovenskom jazyku. Vysvetlenie obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom funkcionality SEPS PORTÁL VO všetkým záujemcom, ktorí sú mu v predmetnej zákazke v SEPS PORTÁL VO známi a zverejní prostredníctvom SEPS PORTÁL VO a v profile obstarávateľa.
5. Ponuky-všetky doklady a ostatné dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní
tvoriace ponuku musia byť predložené elektronicky prostredníctvom SEPS PORTÁL VO v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu IV.2.2) a to ako skeny požadovaných dokladov, vyhotovené z ich originálov alebo ich úradne osvedčených kópií. Obstarávateľ určil pre predloženie elektronickej ponuky formát kódovania a šifrovania vo formáte PDF, v strojovo
čitateľnom tvare. Bližšie informácie sú uvedené v SP.
6. Prílohou SP je vyplnená Časť I. JED-u, t.j. strana č. 3 Prílohy 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7 z
05.01.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Obstarávateľ dáva do pozornosti záujemcom, že vzor formulára JED-u, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, je zverejnený na webovom sídle ÚVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky dokument604.html a údaje uvedené v Časti I.
JED-u obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa, aby si do neho sami preniesli/prepísali.
7. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.3 SP.
8. V súlade s § 56 ods. 8 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ stanovuje, že úspešný uchádzač je
povinný poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie ZoD tak, aby mohla byť uzavretá do 45
pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 7 zákona o verejnom obstarávaní, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný.
9. Obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom ZoD v rámci súčinnosti požadovať doklady uvedené v bode 32.9.časti A.1 SP.
10. Ďalšie informácie a požiadavky obstarávateľa sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na
SEPS PORTÁL VO.
11. Štatistická informácia pre ÚVO-vzhľadom na podmienky plnenia ZoD sa uplatňujú sociálne aspekty-písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
12. Podateľňa obstarávateľa bude v čase od 27.12.2022 do 30.12.2022 zatvorená z dôvodu hromadného čerpania dovolenky nariadeného zamestnávateľom.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.12.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité