Oznámenie 49556 - MSS

Obsah

49556 - MSS
Vestník č. 258/2022 - 06.12.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36064220
Hraničná 12 , 82007 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Oczvirk, MSc.
Telefón: +421 232313241
Fax: +421 250239441
Email: projekt@pdp.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9637
Hlavná adresa(URL): https://dataprotection.gov.sk/uoou/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453631
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
Tatra Tender s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44119313
Krčméryho 16 , 81104 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ing. Lucia Cencerová
Telefón: +421 905992080
Email: sp@tatratender.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9637
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://dataprotection.gov.sk/uoou/
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/453631
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Štátna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Ochrana osobných údajov
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Elektronizácia služieb Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky – Implementácia a nasadenie
Referenčné číslo: 00135/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je Implementácia a nasadenie Komplexného informačného systému ochrany osobných údajov (KIS OOÚ) podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
2 920 010,40 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72200000-7
72230000-6
72260000-5
48000000-8
72222300-0
72212422-3
72265000-0
72263000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sídlo verejného obstarávateľa -Hraničná 12, 820 07 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je Implementácia a nasadenie Komplexného informačného systému ochrany osobných údajov (KIS OOÚ), pozostávajúceho z rôznych častí resp. modulov, medzi ktorými je logická väzba. Implementovaný informačný systém bude zároveň integrovaný/integrovateľný na externé systémy resp. číselníky a registre štátu. Jednotlivé komponenty budú implementované a nasadené do prostredia vládneho cloudu. Implementovaný a nasadený informačný systém bude v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ a bude spĺňať príslušné bezpečnostné kritériá vyplývajúce z národnej a európskej legislatívy.

Podrobnejšie informácie o predmete plnenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 920 010,40 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
4
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: kód projektu ITMS2014+: 311071Z328
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude zo 100 % miery financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom dopravy a výstavby Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky pre projekt "Elektronizácia služieb Úradu na ochranu osobných údajov SR", kód projektu ITMS2014+: 311071Z328 v rámci operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Prioritná os 7 Informačná spoločnosť.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Tejto verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO.

2. Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO:
2.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "ZHS") v súlade s § 152 ZVO.
2.2 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO.

3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2.2 vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

4. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

5. Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že v prípade časti podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO
(možnosť overenia iba v prípade právnickej osoby), § 32 ods. 1 písm. d) (iba možnosť overenia, že na majetok
záujemcu nebol vyhlásený konkurz, a že nie je reštrukturalizácii) a podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), v platnom znení. Uvedené pravidlo platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov alebo záujemcov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení. V ostatných prípadoch je uchádzač alebo záujemca naďalej povinný predložiť doklady preukazujúce splnenie predmetných podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia.

6. Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovanie sú uvedené v § 32 ZVO.

7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia môžu byť predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom v súlade s bodom 4 časti D. Podmienky účasti súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v Časti F. Podmienky elektronickej aukcie súťažných podkladov.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.01.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.01.2023 14:00
Miesto: Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade s ust. § 54 ods. 3 ZVO neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO
prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek
komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu
verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu
komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

2. Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Časti A. Pokyny pre uchádzačov
súťažných podkladov.

3. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 120.000,-EUR (slovom stodvadsaťtisíc euro). Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené v Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.

4. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády.

5. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ak bude naplnená niektorá z podmienok uvedených v § 11
ods. 1 ZVO.

6. Elektronickými platbami verejný obstarávateľ rozumie bankový prevod cez internetbanking.

7. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby (i) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a (ii) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť.

8. Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované v JED na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie ( Globálny údaj pre všetky podmienky účasti).

9. Verejný obstarávateľ na tomto mieste uvádza, že pre určenie predpokladanej hodnoty zákazky vykonal prieskum
trhu, v rámci ktorého bezprostredne pred vyhlásením verejného obstarávania vyzval vybrané hospodárske subjekty na ocenenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní stanovil lehotu na predkladanie ponúk primeranú tomu, aby bolo zabezpečené dodržanie princípov verejného obstarávania a riadnej hospodárskej súťaže.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Informácie o uplatnení revíznych postupov sú uvedené v zákone č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.11.2022

Redakčné opravy

50809 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 270/2022
V oznámení 49556-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 258/2022 zo dňa 06.12.2022 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková odhadovaná hodnota Namiesto: 2 920 010,40 EUR bez DPH Má byť: 2 433 342,00 EUR bez DPH II.2.6) Odhadovaná hodnota Namiesto: 2 920 010,40 EUR bez DPH Má byť: 2 433 342,00 EUR bez DPH II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Namiesto: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky): 4 Má byť: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky): 5 IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii Namiesto: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v Časti F. Podmienky elektronickej aukcie súťažných podkladov. Má byť: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v Časti G. Podmienky elektronickej aukcie súťažných podkladov. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 03.01.2023 12:00 Má byť: 17.01.2023 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.01.2023 14:00 Má byť: 17.01.2023 14:00
1724 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 13/2023
V oznámení 49556-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 258/2022 zo dňa 06.12.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 17.01.2023 12:00 Má byť: 23.01.2023 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.01.2023 14:00 Má byť: 23.01.2023 14:00
2608 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 18/2023
V oznámení 49556-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 258/2022 zo dňa 06.12.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 23.01.2023 12:00 Má byť: 26.01.2023 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.01.2023 14:00 Má byť: 26.01.2023 14:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité