Oznámenie 50502 - MST

Obsah

50502 - MST
Vestník č. 267/2022 - 19.12.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín
Kód NUTS: SK022
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Jessica Júlia Adašková
Telefón: +421 902911221
Fax: +421 326504265
Email: jessica.adaskova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4695
Hlavná adresa(URL): https://trencin.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/454573
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/35736/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
plnenie úloh orgánu verejnej správy a prenesený výkon štátnej správy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výpočtová technika pre CKKP Hviezda a Kamerový a wifi systém Hviezda
Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2022/42854/139672/AdJ
II.1.2) Hlavný kód CPV
30200000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky Výpočtová technika pre CKKP Hviezda a Kamerový a wifi system Hviezda je dodanie tovarov a to v zmysle výkazov výmer, ktoré tvoria prílohu týchto súťažných podkladov.Výkazy výmer pozostávajú z vybavenia výpočtovej techniky a kamerového a wifi systému.

Výpočtová technika pre vybavenie CKKP Hviezda pozostáva z vybavenia počítačov, monitorov, laptopov, dátových úložísk, periférii, tabletov, zariadení pre virtuálnu realitu, záložných zdrojov a softwaru pre profesionálnu prácu v kreatívnom priemysle.

Kamerový a wifi systém Hviezda obsahuje IP kamery, kabeláž, centrálne úložisko dát, rackove skrine, pasívne a aktívne sieťové prvky router, switche, acces pointy (prístupové body), koordinátory, montáž a drobné príslušenstvo.

Zákazka je rozdelená na 2 samostatné časti:

1. časť zákazky Výpočtová technika pre vybavenie CKKP Hviezda dodanie tovaru
2. časť zákazky Kamerový a wifi systém Hviezda dodanie tovaru
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
240 653,32 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Výpočtová technika pre vybavenie CKKP Hviezda
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213100-6
30213200-7
30230000-0
30213300-8
30231000-7
32324000-0
32342000-2
32342100-3
30237460-1
30237410-6
32250000-0
48000000-8
30232100-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Trenčín, budova ul. Kniežaťa Pribinu 3, Trenčín
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky Výpočtová technika pre CKKP Hviezda a Kamerový a wifi systém Hviezda je dodanie tovarov a to v zmysle výkazov výmer, ktoré tvoria prílohu týchto súťažných podkladov. Výkazy výmer pozostávajú z vybavenia výpočtovej techniky a kamerového a wifi systému.
Výpočtová technika pre vybavenie CKKP Hviezda pozostáva z vybavenia počítačov, monitorov, laptopov, dátových úložísk, periférii, tabletov, zariadení pre virtuálnu realitu, záložných zdrojov a softwaru pre profesionálnu prácu v kreatívnom priemysle.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
208 593,94 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302030ABB7
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zákazka je zadávaná v rámci implementácie projektu:
Centrum kultúrno-kreatívneho potenciálu Hviezda

Kód projektu: NFP302030ABB7
Kód Výzvy: IROP-PO3-SC31-2019-49
Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program
3-Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch
Časť: 2
II.2.1) Názov
Kamerový a wifi systém Hviezda
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
35125300-2
32333100-7
32420000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Trenčín, budova ul. Kniežaťa Pribinu 3, Trenčín
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky Výpočtová technika pre CKKP Hviezda a Kamerový a wifi systém Hviezda je dodanie tovarov a to v zmysle výkazov výmer, ktoré tvoria prílohu týchto súťažných podkladov. Výkazy výmer pozostávajú z vybavenia výpočtovej techniky a kamerového a wifi systému.

Kamerový a wifi systém Hviezda obsahuje IP kamery, kabeláž, centrálne úložisko dát, rackove skrine, pasívne a aktívne sieťové prvky router, switche, acces pointy (prístupové body), koordinátory, montáž a drobné príslušenstvo.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
32 059,38 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302030ABB7
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zákazka je zadávaná v rámci implementácie projektu:
Centrum kultúrno-kreatívneho potenciálu Hviezda

Kód projektu: NFP302030ABB7
Kód Výzvy: IROP-PO3-SC31-2019-49
Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program
3-Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu - Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. V súlade s § 32 ods. 1 pis. a) až f) ZVO, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia.
Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 odseku 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 odseku 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.
Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon proti byrokracii) k týmto údajom z informačných systémov verejnej správy:
a) k výpisu z registra trestov fyzických osôb a môže nahliadať do zoznamu právoplatne odsúdených právnických osôb vedený GR SR, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak fyzické osoby, člen/ovia štatutárneho orgánu; člen/ovia dozorného orgánu alebo prokurista/i uchádzača/čov nie je/sú občanom Slovenskej republiky, a právnická osoba nemá sídlo v Slovenskej republike zapísané v registri;
b) k potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení a sociálnom poistení, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike;
c) k potvrdeniu miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike
d) k potvrdeniu miestne príslušného súdu, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, t.zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. d) týkajúci sa konkurzu a reštrukturalizácie nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike.
Upozornenie: Na splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) ZVO sa teda vyžaduje preukázanie skutočnosti, že nebol na uchádzačov majetok vyhlásený konkurz, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, pričom verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nedokáže v súčasnej dobe získať potvrdenie o tom, že uchádzač nie je v likvidácii!!!
e) k dokladu na preukázanie, že je uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike.
Úrad pre verejné obstarávanie vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO, a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali.
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu - Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ZVO.
PLATÍ PRE OBE ČASTI: doklady požadované na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je postačujúce v ponuke predložiť jedenkrát a to bez ohľadu na to, či uchádzač predkladá ponuku na jednu časť alebo dve časti zákazky.
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie:
1 Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržiava splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený.
Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v časti A.2 týchto podkladov.
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu jeho úradne overenej fotokópii.
2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
V súlade s § 33 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Za týmto účelom žiada verejný obstarávateľ, aby v zmluve, ktorá sa vyžaduje podľa § 33 ods. 2 ZVO bolo uvedené okrem iného aj ustanovenie, z ktorého bude nepochybne zrejmé, že uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedajú za plnenie zmluvy uzavretej s verejným obstarávateľom spoločne.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu - Zoznam dodávok tovaru (podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet časti zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Pre 1. časť -Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal dodanie tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ako je predmet zákazky (za tovar rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky sa považuje dodávka počítačov, notebookov, počítačovej zostavy, tabletov, príslušenstva k počítačom, monitorov, počítačových softvérov, tlačiarní a pod.), v rozhodnom období v súhrnnom objeme 200.000,- € bez DPH (pričom žiadna z poskytnutých referencii nesmie byť nižšia ako 10.000,- € bez DPH) a zároveň minimálne jedna z referencií nesmie byť nižšia ako 50.000 € bez DPH.

Pre 2. časť -Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal dodanie a montáž tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ako je predmet zákazky (za tovar rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky sa považuje dodávka a montáž kamerového systému a wifi systému), v rozhodnom období v súhrnnom objeme 30.000,- € bez DPH, pričom minimálne jedna z referencií nesmie byť nižšia ako 10.000 € bez DPH.

Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé dodanie tovaru aj názov odberateľa (tzn. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o dodanie tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu referencie).
Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu dodávok tovaru len tie časti dodávok tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o dodávky tovaru, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto dodávkam tovaru (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať tovary, ktoré boli dodané mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ bude uznávať aj referenciu, ak uchádzač dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, ako člen skupiny dodávateľov, resp. ako subdodávateľ, s tým, že musí byť v referencii riadne vyčíslený podiel hodnoty dodaného tovaru v mene Euro, ktoré na neho pripadá vo dodaní tovaru. V prípade, ak budú v zmluvnej cene dodávky tovaru (v referenčnom liste) zarátané aj iné tovary ako požadované, uchádzač je povinný uviesť cenu len za tovary rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode (aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne).
V prípade, ak by nebolo možné z obsahu referencie zistiť v akom objeme boli požadované tovary, prosíme doložiť aj doklad, z ktorého to bude zrejmé napríklad zmluvu, rozpočet, faktúru a pod., predíde sa tým procesu vysvetľovania.
V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre 1. časť -Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal dodanie tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ako je predmet zákazky (za tovar rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky sa považuje dodávka počítačov, notebookov, počítačovej zostavy, tabletov, príslušenstva k počítačom, monitorov, počítačových softvérov, tlačiarní a pod.), v rozhodnom období v súhrnnom objeme 200.000,- € bez DPH (pričom žiadna z poskytnutých referencii nesmie byť nižšia ako 10.000,- € bez DPH) a zároveň minimálne jedna z referencií nesmie byť nižšia ako 50.000 € bez DPH.

Pre 2. časť -Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal dodanie a montáž tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ako je predmet zákazky (za tovar rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky sa považuje dodávka a montáž kamerového systému a wifi systému), v rozhodnom období v súhrnnom objeme 30.000,- € bez DPH, pričom minimálne jedna z referencií nesmie byť nižšia ako 10.000 € bez DPH.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 17.01.2023 13:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.01.2023 14:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky a bude prebiehať on-line sprístupnením prostredníctvom systému JOSEPHINE.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia sa budú môcť zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V zmysle § 39 ods. 1 ZVO, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 ZVO. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr alebo ak sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk, verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Tzn. verejný obstarávateľ rozhodol, že v tomto postupe zadávania zákazky bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti len u toho uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti.
2.Zábezpeka ponúk pre 1 časť sa vyžaduje vo výške 7.500,- € (slovom: sedemtisícpätsto eur).
Zábezpeka ponúk pre 2 časť sa vyžaduje vo výške 1.500,- € (slovom: jedentisícpäťsto eur).
3.Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a akákoľvek iná komunikácia (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku, prípadne v českom jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch.
4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi (ak nie v súťažných podkladoch uvedené inak).
JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com.
5.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte PDF. v profile verejného obstarávateľa v systéme Josephine ako aj súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, výkazy výmer, súťažné podklady) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE v editovateľnej podobe (verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link, kde budú všetky dokumenty k zákazke zverejnené).
6.Pokiaľ sa v týchto súťažných podkladoch hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádzača ako aj verejného obstarávateľa).
V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia záruky, pokiaľ sa nevyužije predloženie formou podľa bodu 18.3 písm. b) tejto časti podkladov.
Verejný obstarávateľ môže kedykoľvek počas priebehu verejného obstarávania požiadať uchádzača o predloženie originálu príslušného dokumentu, úradne osvedčenej kópie originálu príslušného dokumentu alebo zaručenej konverzie, ak má pochybnosti o pravosti predloženého dokumentu alebo ak je to potrebné na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania.
7. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.12.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité