Oznámenie 50624 - WYP

Obsah

50624 - WYP
Vestník č. 268/2022 - 20.12.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Beluša
IČO: 00317063
Farská 1045/6, 01861 Beluša
Slovensko
Kontaktná osoba: AS Management Procurement s.r.o.
Telefón: +421 903564661
Email: obstaravanie@asmanagement.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455155
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1463
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Materská škola Beluša časť Hloža, zvýšenie kapacity a podpora inkluzívneho vzdelávania
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je nadstavba jestvujúceho hospodárskeho pavilónu materskej školy kde sa zrealizuje jedna trieda, na ktorú nadväzuje vonkajšia terasa s prekrytím a únikovým vonkajším schodiskom. Vstupný priestor má schodiskovú konštrukciu ako aj osobný výťah. Samotná nadstavba je zrealizovaná na celom jestvujúcom pôdoryse hospodárskeho pavilónu.

Presný rozsah stavebných prác je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov, v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a vo Výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
701 836,57 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Beluša
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je nadstavba jestvujúceho hospodárskeho pavilónu materskej školy kde sa zrealizuje jedna trieda, na ktorú nadväzuje vonkajšia terasa s prekrytím a únikovým vonkajším schodiskom. Vstupný priestor má schodiskovú konštrukciu ako aj osobný výťah. Samotná nadstavba je zrealizovaná na celom jestvujúcom pôdoryse hospodárskeho pavilónu.

Presný rozsah stavebných prác je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov, v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a vo Výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
701 836,57 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC221-2021-67
II.2.14) Doplňujúce informácie
Vyžaduje sa zábezpeka ponuky. Zábezpeka je stanovená vo výške 15 000,00 EUR.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať splnenie všetkých podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 32 ods.1 ZVO. Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO.

Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), e) a z časti písm. d) ZVO od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.

V prípade dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. d), nie je uchádzač povinný predkladať doklad týkajúci sa konkurzu a reštrukturalizácie. Verejný obstarávateľ avšak požaduje od uchádzača predložiť doklad, že nie je v likvidácii, nakoľko z informačných systémov verejnej správy nie je možné v súčasnej dobe získať potvrdenie o tom, že uchádzač nie je v likvidácii.

Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO..

Skupina dodávateľov (§ 37) preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1Uchádzač preukáže splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

2Uchádzač preukáže splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Zo zoznamu uskutočnených prác a potvrdení o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období realizoval práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 100 000 EUR bez DPH. Za uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje výstavba alebo rekonštrukcia pozemných stavieb.
2.Uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi minimálne 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v oblasti predmetu zákazky - stavbyvedúci na pozemné stavby, ktorý musí spĺňať a preukázať:
a)minimálne 3 roky odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (pozemné stavby) - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého bude požadovaná prax jasne identifikovateľná;
b)Osvedčenie SKSI v súlade so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch znení neskorších predpisov s odborným zameraním k predmetu zákazky pozemné stavby alebo ekvivalent dokladu.

V prípade, ak záujemca/uchádzač nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom/uchádzačom a expertom (v zmysle identifikácie nižšie) o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom/uchádzačom. V prípade využitia inej osoby, uchádzač zároveň predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok osobného postavenia podľa §32 ZVO osoby, ktorej kapacity majú byť použité.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Zmluva o dielo nadobudne účinnosť schválením predmetného verejného obstarávania v rámci kontroly verejného obstarávania Poskytovateľom NFP, t.j. účinnosť zmluvy je viazaná na deň doručenia správy z kontroly VO od poskytovateľa NFP, ktorej predmetom bude pripusteni
2. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. e výdavkov z predmetného VO do financovania a zároveň po zverejnení na webovom sídle objednávateľa.
3. Zhotoviteľ je povinný zložiť ku dňu prevzatia staveniska realizačnú záruku (kauciu), t.j. zábezpeku na zrealizovanie diela, riadne splnenie svojich záväzkov a na riadne uskutočnenie predmetu zmluvy. Kaucia je stanovená vo výške 5% z celkovej ceny diela.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.01.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.01.2023 10:30
Miesto: Obec Beluša, Farská 1045/6 01861 Beluša
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie elektronických ponúk sa uskutoční online, sprístupnením prostredníctvom systému ERANET. Umožnením
účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom systému ERANET všetkým uchádzačom, ktorí
predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ uplatňuje sociálne hľadisko. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti v predmetnom verejnom obstarávaní podľa § 108 ods. 2 písm. a) ZVO len pre registrované sociálne podniky. Oprávneným registrovaným sociálnym podnikom je len subjekt, ktorému bol priznaný štatút registrovaného sociálneho podniku: -registrované sociálne podniky podľa § 5 ods. 2 zákona č. 112/2018 Z.z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Túto skutočnosť preukáže kópiou osvedčenia o priznaní štatútu registrovaného sociálneho podniku vydaného Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Verejný obstarávateľ overí registráciu vo verejne prístupnom Registri sociálnych podnikov vedenom Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Verejný obstarávateľ si v rámci vyhodnotenia splnenia podmienky účasti vyhradzuje právo vyžiadať od záujemcu doklady preukazujúce splnenie predmetnej podmienky účasti v prípade, ak tieto skutočnosti nebudú vyplývať z voľne dostupných registrov verejnej/štátnej správy.
2. Verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty.
3. V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Komunikácia
medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného
na https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1463. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.12.2022

Redakčné opravy

770 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 7/2023
V oznámení 50624-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Beluša, Farská 1045/6, 018 61 Beluša zverejnenom vo VVO č. 268/2022 zo dňa 20.12.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.01.2023 10:00 Má byť: 13.01.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.01.2023 10:30 Má byť: 13.01.2023 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité