Oznámenie 50859 - WYP

Obsah

50859 - WYP
Vestník č. 270/2022 - 22.12.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Abrahám
IČO: 00305855
Abrahám 52, 92545 Abrahám
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa, LL. M.
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.transparex.sk/organization/sk/00305855/profile
Hlavná adresa(URL): https://www.transparex.sk/organization/sk/00305855/profile
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455517
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.e-lena.sk/profil/00305855
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
ABRAHÁM – SPLAŠKOVÁ KANALIZÁCIA A ČS, ZMENA Č. 2
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Projekt rieši aktualizáciu projektu stavby z 03.2003. Počas tohto obdobia bola v obci čiastočne vybudovaná kanalizácia v rámci programu ISPA. Stavba prebiehala v rokoch 2006-2009. V rámci tejto stavby sa vybudoval hlavný zberač AA, stoka AD a AA1. Na stoke AD je umiestnená ČS AD a na hlavnom zberači hlavná čerpacia stanica, ktorá tlačí splaškové odpadové vody do nasledujúcej obce Hoste. Obec si z vlastných zdrojov alebo z environmentálnych fondov vybudovala stoky AC, AC1, AD2. Prevádzkovateľom jestvujúcej kanalizácie je TAVOS a.s. Piešťany.

Zmena č.2 rieši odkanalizovanie ostatnej časti obce s prihliadnutím na aktuálny stav. Projektová dokumentácia tiež rieši strojnotechnologickú časť čerpacích staníc, ktoré zabezpečujú dopravu splaškovej odpadovej vody z celého regiónu do hlavného zberača.

Podrobnejšie viď. časť B.2 Opis predmetu zákazky a prílohu č. 8 a 9 týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 171 800,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Podľa projektovej dokumentácie
II.2.4) Opis obstarávania
Projekt rieši aktualizáciu projektu stavby z 03.2003. Počas tohto obdobia bola v obci čiastočne vybudovaná kanalizácia v rámci programu ISPA. Stavba prebiehala v rokoch 2006-2009. V rámci tejto stavby sa vybudoval hlavný zberač AA, stoka AD a AA1. Na stoke AD je umiestnená ČS AD a na hlavnom zberači hlavná čerpacia stanica, ktorá tlačí splaškové odpadové vody do nasledujúcej obce Hoste. Obec si z vlastných zdrojov alebo z environmentálnych fondov vybudovala stoky AC, AC1, AD2. Prevádzkovateľom jestvujúcej kanalizácie je TAVOS a.s. Piešťany.

Zmena č.2 rieši odkanalizovanie ostatnej časti obce s prihliadnutím na aktuálny stav. Projektová dokumentácia tiež rieši strojnotechnologickú časť čerpacích staníc, ktoré zabezpečujú dopravu splaškovej odpadovej vody z celého regiónu do hlavného zberača.

Podrobnejšie viď. časť B.2 Opis predmetu zákazky a prílohu č. 8 a 9 týchto súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 171 800,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ŠF EU
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO.
Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.

Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Vyžaduje sa predloženie/zaslanie skenov originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci tejto podmienky účasti.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len ako JED) podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety.
Jednotný európsky dokument - http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html

Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že nemá prístup k informačnému systému verejnej správy (OverSi) a z daného dôvodu vyžaduje predloženie všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Bod 1
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky
Bod 2.

Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre bod 1
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač preukáže vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky, a to nezáväzný úverový prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky uchádzačovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky o poskytnutie úveru, banka alebo pobočka zahraničnej banky mu poskytne úver v objeme minimálne 200 000,00 EUR na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je ,,ABRAHÁM SPLAŠKOVÁ KANALIZÁCIA A ČS, ZMENA Č. 2", vyhlásenej verejným obstarávateľom Obec Abrahám (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania výzvy do Vestníka).
Z vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, musia byť z hľadiska obsahu jasne a určito zrejmé všetky skutočnosti a údaje, tak ako je uvedené a požadované verejným obstarávateľom v prvej vete tohto bodu 1, všetko pre naplnenie požadovaného účelu, ktorým je preukázanie schopnosti uchádzača prostredníctvom nezáväzného prísľubu banky alebo pobočky zahraničnej banky operatívne zabezpečiť disponibilné finančné prostriedky v čase, kedy má dôjsť k plneniu Zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania.

Platnosť úverového prísľubu: minimálne počas lehoty viazanosti ponúk.

Pre bod 2:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
2.1Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet, že
-uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 24 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu;
-bežný účet uchádzača nebol predmetom exekúcie za predchádzajúce obdobie 24 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu;
-pri splácaní úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár.
Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a verejný obstarávateľ ho neuzná.
Predložené vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
2.2Uchádzač predloží Čestné vyhlásenie uchádzača, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banke/bankách, od ktorých predložil vyjadrenie/ia požadované v bode 2.1.

Celý text podmienok účasti vrátane doplňujúcich informácií je uvedený v informatívnom dokumente k výzve na predkladanie ponúk - súťažných podkladoch
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Vzhľadom na rozsah popisu podmienok účasti je text podmienok účasti vrátane doplňujúcich informácií je uvedený v informatívnom dokumente k výzve na predkladanie ponúk - súťažných podkladoch
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.01.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.01.2023 12:01
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční v online prostredí informačného systému ELENA.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predloží ponuku.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ELENA, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania, okrem podaní a dokumentov súvisiace s uplatnením námietok podľa § 170.

2. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme ELENA. na portáli www.e-lena.sk.

3. Záujemcovia si môžu súťažné podklady prevziať bez obmedzení z webovej stránky www.e-lena.sk. Komunikácia s verejným obstarávateľom vrátane predloženia ponuky alebo využitia revíznych postupov je možná len po registrácii uchádzača v systéme ELENA.

4. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a
predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na
výsledok verejného obstarávania.

5. Ponuka musí byt vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 pism. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému ELENA umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/

6. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky v hodnote 30 000,00 EUR. Ďalšie
informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedene v súťažných podkladoch.

7. Upozornenie pre uchádzačov: Otváranie ponúk bude realizované výhradne v online prostredí systému ELENA.
Otváranie ponúk je možné sledovať v reálnom čase na portáli www.e-lena.sk pre uchádzačov, ktorí predložia ponuku.

8. Nejedná sa o zelené VO, obstarávanie inovácií a VO nie je zamerané na sociálne aspekty.

9. Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej
správy podľa osobitného predpisu.

10. V zmysle § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní sa verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti a vyhodnotení ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk(tzv. superreverz).

12. Ak záujemcovia/uchádzači pre potreby účasti vo verejnom obstarávaní potrebujú získať nové vedomosti
prostredníctvom odborného školenia, môžu sa prihlásiť na kurzy organizované Školou obstarávania, dostupnou na www.skolaobstaravania.sk

13. V prípade mimoriadne nízkej ponuky budú využité aj analytické informácie o všetkých predložených ponukách vo verejnom obstarávaní (nie len víťazných) informačného systému TRANSPAREX https://www.transparex.sk/statistics

14. Konečný užívateľ výhod podľa § 11 ods. 1 písm. c) bude overený prostredníctvom informačného systému
TRANSPAREX dostupný na https://www.transparex.sk/zoznam-osob-11-zvo

15. Konflikt záujmov bude overený aj prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - automatizovaných funkcií
informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.12.2022

Redakčné opravy

50988 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 271/2022
V oznámení 50859-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Abrahám, Abrahám 52, 925 45 Abrahám zverejnenom vo VVO č. 270/2022 zo dňa 22.12.2022 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 1 171 800,00 Má byť: 1 425 930,89
1829 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 13/2023
V oznámení 50859-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Abrahám, Abrahám 52, 925 45 Abrahám zverejnenom vo VVO č. 270/2022 zo dňa 22.12.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.01.2023 12:00 Má byť: 18.01.2023 13:30 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.01.2023 12:00 Má byť: 18.01.2023 13:31

Profil Obstarávateľa


Dôležité