Oznámenie 51108 - MST

Obsah

51108 - MST
Vestník č. 272/2022 - 27.12.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31753604
Mlynská dolina 1, 81704 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Pavol Krajči
Telefón: +421 907409793
Email: pavol.krajci@agency4academy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/8174
Hlavná adresa(URL): https://geology.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452679
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/452679
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Štátna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prístrojové vybavenie pre potreby projektov SGÚDŠ
Referenčné číslo: 1
II.1.2) Hlavný kód CPV
38000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie tovarov - laboratórnych a terénnych prístrojov pre projekty realizované v gescii Štátneho geologického ústavu Dionýza Štúra.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
372 295,90 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Logický celok č. 1 (časť č. 1): Terénne prístroje
Časť č.: 1/2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38341500-2
38400000-9
38433000-9
38500000-0
38651000-3
38651600-9
38947000-7
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa - Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Výsledkom realizácie zákazky bude monitorovanie novovybudovanej monitorovacej siete na viacerých lokalitách environmentálnych záťaží v rámci SR. Obstarávané zariadenia budú slúžiť na odoberanie a sledovanie fyzikálnych a chemických vlastností vôd (vzorkovacie čerpadlá peristaltické, multiprístroje na hydrogeochemické meranie vôd, vzorkovacie čerpadlá 12V SET, vzorkovacie čerpadlá 12V samostatné, hladinomery LTC, Prenosné hladinomery 30 m, odberáky podzemnej vody (bailer), prietokové meracie cely, odberáky povrchovej vody), zisťovanie chemického zloženia geologických materiálov priamo v teréne (terénne (ručné) rtg spektrometre), odoberanie vzoriek zo sedimentov (vzorkovače na sedimenty) a dokumentáciu lokalít a odoberania vzoriek (fotografické prístroje). Laboratórny gravitačný splav bude slúžiť na mechanickú separáciu minerálnych fáz.

Zariadenia, ktoré sú predmetom tejto časti zákazky budú dodané do sídla verejného obstarávateľa. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je zaškolenie vybraných zamestnancov ŠGÚDŠ o správnom používaní dodaných prístrojov. Predložená bude potrebná dokumentácia k jednotlivým prístrojom (min. návod na obsluhu, kalibračný protokol, záznam o inštalácii a záručný list). Dodané a nainštalované budú na základe čiastkových výziev na plnenie.

Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1 Súťažných podkladov a časť B1 - Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.

Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.

Uvedené platí aj pre prípady, ak by opis predmetu zákazky alebo súťažné podklady obsahovali akúkoľvek odvolávku na konkrétneho výrobcu a táto by nebola len odvolaním sa na všeobecne známy konkrétny materiál / prvok, ktorý určuje úroveň minimálnej kvality pre zachovanie technologických vlastností. Ak by aj v zmysle § 42 ods. 3 ZVO nebol niektorý z parametrov odvolávajúcich sa na konkrétnu značku / výrobcu vo výkaz výmer opatrený slovom alebo ekvivalentný, považuje sa tento odkaz za taký, ako keby bol opatrený slovným spojením alebo ekvivalentný.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
210 050,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska 2. časť
II.2.14) Doplňujúce informácie:
OP KŽP
Časť: 2
II.2.1) Názov
Logický celok č. 2 (časť č. 2): Laboratórne prístroje
Časť č.: 2/2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38433000-9
38500000-0
51430000-5
60000000-8
38000000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, Markušovská cesta 1, 052 40 Spišská Nová Ves
II.2.4) Opis obstarávania:
Prístrojové vybavenie pre laboratórne spracovanie a analýzy geologických vzoriek. Zariadenia, ktoré sú predmetom tejto časti zákazky budú dodané do sídla verejného obstarávateľa v SN. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je zaškolenie vybraných zamestnancov ŠGÚDŠ o správnom používaní dodaných prístrojov. Predložená bude potrebná dokumentácia k jednotlivým prístrojom (min. návod na obsluhu, kalibračný protokol, záznam o inštalácii a záručný list). Dodané a nainštalované budú na základe čiastkových výziev na plnenie.

Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1 Súťažných podkladov a časť B1 - Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.

Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.

Uvedené platí aj pre prípady, ak by opis predmetu zákazky alebo súťažné podklady obsahovali akúkoľvek odvolávku na konkrétneho výrobcu a táto by nebola len odvolaním sa na všeobecne známy konkrétny materiál / prvok, ktorý určuje úroveň minimálnej kvality pre zachovanie technologických vlastností. Ak by aj v zmysle § 42 ods. 3 ZVO nebol niektorý z parametrov odvolávajúcich sa na konkrétnu značku / výrobcu vo výkaz výmer opatrený slovom alebo ekvivalentný, považuje sa tento odkaz za taký, ako keby bol opatrený slovným spojením alebo ekvivalentný.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
162 245,40 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
5
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky v časti logického celku č. 2 je financovaný z projektu START (Sustainable energy harvesting systems Based on innovative mine waste recycling) z programu Horizon-CL4-2021-Resilience-01
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5, zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 39 (Jednotný európsky dokument) zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií.

Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte .pdf podpísané /elektronicky/ inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte .pdf.

Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)). Štátny občan Slovenskej republiky, občan členského štátu Európskej únie, občan štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore, právnická osoba a fyzická osoba podnikateľ nie sú povinní dokladovať výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (t. j. doklad podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní) Ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpis registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, verejný obstarávateľ je oprávnený požiadať o predloženie výpisu z príslušného zdrojového registra v listinnej podobe.

Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.

UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ nemá oprávnenia získavať údaje podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.

Podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa vzťahujú rovnako pre obe časti zákazky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 34 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 39 (Jednotný európsky dokument) zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byt predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie, okrem referencií vystavených v súlade s § 12 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Za vyhlásenie súťaže sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len "oznámenie"), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej podmienky účasti požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.

Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti požadovanej verejným obstarávateľom predložením zoznamu dodaných tovarov s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.

Zoznam dodaných tovarov má obsahovať:
-identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, (kontaktná osoba, telefonické spojenie, e-mailové spojenie),
-názov a stručný opis poskytnutej zákazky,
-zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR,
-lehotu dodania tovaru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:

Uchádzač zoznamom dodaných tovarov preukáže, že za predchádzajúce tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania úspešne realizoval zákazky súhrnne za požadované obdobie v minimálnom objeme zodpovedajúcom predpokladanej hodnote zákazky pre príslušný logický celok (alebo kumulatívne, ak predkladá ponuku na oba logické celky).

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo údaje uvedené uchádzačom overiť a v prípade zistenia nepravdivých alebo skreslených informácií bude postupovať v súlade s § 40 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade, ak sa záujemca preukáže s referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ, alebo ako člen skupiny dodávateľov, v referenčnom liste uvedie akú časť zákazky vykonával a jej objem v EUR bez DPH.

Odôvodnenie požiadavky: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej úrovne technickej alebo odbornej spôsobilosti, je garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv podobného charakteru.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či záujemcovia disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať.

Uchádzač predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte .pdf podpísané /elektronicky/ inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.

V súlade s §34 ods. 3, uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
S víťazným uchádzačom / uchádzačmi bude uzavretý alikvotný počet zmlúv podľa počtu logických celkov, nakoľko ich financovanie je z rôznych projektov a majú rôznu lehotu plnenia ako miesto dodania. Zmluvy budú uzatvorené na dobu určitú, a to 6 (LC č. 1) a 5 (LC č. 2) mesiacov odo dňa doručenia výzvy alebo čiastkovej výzvy na plnenie.

Verejný obstarávateľ upozorňuje, že účinnosť zmluvy podlieha splneniu odkladacej podmienky, ktorá spočíva v obdržaní schvaľujúceho vyjadrenia v správe z kontroly VO zo strany sprostredkovateľského orgánu.

Podpis zmluvy podlieha schváleniu zo strany zriaďovateľa verejného obstarávateľa t. j. Ministerstva životného prostredia SR
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.01.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.01.2023 10:00
Miesto: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1
817 04 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v zmysle §52 ods. 2 realizované sprístupnením prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Postup zadávania zákazky nadlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania
prostredníctvom informačného systému EVO (elektronická platforma) na https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-
5f5.html. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk). Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom po bezplatnej registrácii v systéme EVO.

2.Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom
doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.

3.V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/ uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk / +421 2 209 25 100

4.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov
verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a
subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ rovnako neuzatvorí zmluvu s uchádzačom, ktorého konečný užívateľ výhod je verejný funkcionár podľa §11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.

5.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 7.000 EUR pre logický celok č. 1 a 3.000 EUR pre logický celok č. 2. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku na oba logické celky, zábezpeka predstavuje sumu 10.000 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch k zákazke.

6.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") je zverejnený v profile verejného obstarávateľa. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.

7. Predmetné verejné obstarávanie je realizované postupom nadlimitnej super reverznej verejnej súťaže.

8. V prípade nedostatku finančných prostriedkov v rozpočte verejného obstarávateľa (napr. ak proces verejného obstarávania v rámci kontroly poskytovateľom nenávratného finančného príspevku nebude schválený) si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie.

9. V rámci tohto verejného obstarávania je možné podať námietky.

10. Obhliadka sa nevyžaduje.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.12.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité