Oznámenie 21250 - MSP

Obsah

21250 - MSP
Vestník č. 123/2023 - 23.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03601 Martin
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Marta Kohútová, Ing. Tibor Maňka
Telefón: +421 434204157 / 434204181
Fax: +421 434204230
Email: marta.kohutova@martin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5089
Hlavná adresa(URL): http://www.martin.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472474
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoportal.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Realizácia stavby „Stavebné úpravy budovy na ul. A. Pietra – 48 nájomných bytov“
Referenčné číslo: VO/7/2023/SP
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212410-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy budovy na ul. A. Pietra, kde projekt rieši rekonštrukciu ubytovacieho zariadenia, ktorý vychádza z funkčno-prevádzkových požiadaviek v súlade s územným plánom mesta Martin. Stavebnými úpravami dôjde k zmene užívania stavby z ubytovacieho zariadenia na nájomné byty. V objekte bude po rekonštrukcii vytvorených spolu 48 nájomných bytov z toho 36 bytov v časti 1 a 12 bytov v časti 2 na severnej strane stavby.
Celkom bude v objekte 15 jednoizbových, 22 dvojizbových a 11 trojizbových bytov na bývanie. Dispozícia jednotlivých bytov má rovnaké vstupné priestory so vstupnou chodbou s kúpeľnou.

Stavebné práce 1.P.P. pivničných priestorov nie sú predmetom zákazky.

Stavba je členená na stavebné objekty (SO):
SO 01 Stavebné úpravy ubytovacieho zariadenia
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné)
podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky", v projekte stavby spracovanej
spoločnosťou MARCOOP architektonický ateliér, spol. s r.o., Na Bystričku 14A, 036 01 Martin, autorizovaným
architektom Ing. arch. Tibor Gombarček, Ing. arch. Ivan Trylč, a vo výkaze výmer v zmysle všeobecno-technických
požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek, pri dodržaní platných STN,
podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov a vypracovaných Zadaní výkaz výmer Súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
2 217 529,64 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
45111300-1
45300000-0
45321000-3
45262600-7
45310000-3
45261000-4
45262520-2
45443000-4
45330000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pozemok registra KNC parcelné číslo 840/2, zapísaný na liste vlastníctva číslo 3734, pre katastrálne územie Martin, obec Martin, okres Martin, ktorý je vo výlučnom vlastníctve objednávateľa.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy budovy na ul. A. Pietra, kde projekt rieši rekonštrukciu ubytovacieho zariadenia, ktorý vychádza z funkčno-prevádzkových požiadaviek v súlade s územným plánom mesta Martin. Stavebnými úpravami dôjde k zmene užívania stavby z ubytovacieho zariadenia na nájomné byty. V objekte bude po rekonštrukcii vytvorených spolu 48 nájomných bytov z toho 36 bytov v časti 1 a 12 bytov v časti 2 na severnej strane stavby.
Celkom bude v objekte 15 jednoizbových, 22 dvojizbových a 11 trojizbových bytov na bývanie. Dispozícia jednotlivých bytov má rovnaké vstupné priestory so vstupnou chodbou s kúpeľnou.

Stavebné práce 1.P.P. pivničných priestorov nie sú predmetom zákazky.

Stavba je členená na stavebné objekty (SO):
SO 01 Stavebné úpravy ubytovacieho zariadenia
Projekt rieši rekonštrukciu ubytovacieho zariadenia, ktorý vychádza z funkčno-prevádzkových požiadaviek v súlade s
územným plánom mesta Martin. Objekt ubytovacieho zariadenia súpisné číslo 399 v Martine na ulici Ambra Pietra je
situovaný v okrajovej časti mestského centra na parcele registra číslo KNC 840/2 katastrálne územie Martin. Objekt má pôdorysný tvar L a je stavebne spojený z dvoch častí oddelených dilatáciou. Stavba je trojpodlažná s podpivničením, prestrešená valbovou strechou.



Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky", v projekte stavby spracovanej spoločnosťou MARCOOP architektonický ateliér, spol. s r.o., Na Bystričku 14A, 036 01 Martin, autorizovaným architektom Ing. arch. Tibor Gombarček, Ing. arch. Ivan Trylč, a vo výkaze výmer v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek, pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov a vypracovaných Zadaní výkaz výmer Súťažných podkladov.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač/i alebo záujemca/i vypracoval/i časový harmonogram diela, ktorý bude
súčasťou Zmluvy o dielo č. 02/IO/2023 (Príloha č. 2 k Zmluve o dielo č. 02/IO/2023).
Doba realizácie navrhnutá v harmonograme musí zahŕňať aj čas potrebný na odovzdávacie a preberacie konanie, a s tým súvisiacu prípravu všetkých náležitostí (atesty, skúšky, revízne správy, doklady).
Súčasťou vykonania diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú tieto činnosti:
vytýčenie inžinierskych sietí pred začatím stavebných prác na mieste diela,
zabezpečenie dočasného dopravného značenia na potrebnú dobu počas vykonávania diela,
likvidácia odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení,
čistenie miesta diela počas vykonávania diela a po ukončení stavebných prác,
porealizačné vyjadrenia správcov inžinierskych sietí, ktoré boli výstavbou dotknuté,
zameranie realizovaných inžinierskych sietí v digitálnej forme,
geodetické zameranie stavby

Realizácia diela je podmienená zabezpečením finančných prostriedkov zo strany verejného obstarávateľa.

V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov vo výkaze výmer obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom ekvivalentný.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 217 529,64 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
10
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný:
-z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa v zmysle zákona 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov
-z úveru poskytnutého v zmysle Zmluvy o úvere medzi Mestom Martin a ŠFRB.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Ich splnenie uchádzač
preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2, resp. 3, resp. ods. 4, resp. ods. 5 alebo § 152 v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálu alebo úradne osvedčených fotokópií dokladu.
1.2 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu
pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo
obvyklého pobytu,
c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v
štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
1.3 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1, ak nie je ustanovené inak:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením Zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším
ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), § 32 ods. 2 písm. c) a § 32
ods. 2 písm. e), nakoľko VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu ( § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).

Splnenie podmienok účasti podľa § 32 môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ v zmysle § 54 ods. 6 zákona je povinný pred začatím elektronickej aukcie vyhodnotiť aj splnenie podmienok účasti a posúdiť neexistenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 a ak je to potrebné, postupuje podľa § 39 ods. 6 zákona (viď. bod 25.5 SP).

Ostatné podmienky účasti osobného postavenia, ako aj odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 sú uvedené v Súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Všetky podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti, ich odôvodnenia a komunikácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, ktoré sú pre uchádzačov a záujemcov záväzné.

Realizácia diela je podmienená zabezpečením finančných prostriedkov zo strany objednávateľa. Objednávateľ je
oprávnený odstúpiť od plnenia tejto zmluvy o dielo v prípade, ak nebude mať zabezpečené finančné prostriedky na
predmet diela.
Odstúpenie od zmluvy je v takomto prípade účinné dňom jeho doručenia zhotoviteľovi v písomnej forme.

Verejný obstarávateľ uzavrie na základe výsledku elektronickej aukcie Zmluvu o dielo č. 02/IO/2023 podľa § 536 a nasl.
ustanovení Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov medzi zmluvnými stranami a
podľa § 56 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ na predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom elektronického prostriedku Mesta Martin eBIT verzia 4.0.0.0., ktorý je certifikovaným systémom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, podmienky a priebeh e- aukcie sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.07.2023 10:30
Miesto: Elektronicky, Mesto Martin, Námestie S. H. Vajanského 1, 036 49, Martin, kancelária č. 429, 4. poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk komisiou na predmet zákazky je neverejné, koná sa bez účasti uchádzačov a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neodosiela.

Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky
vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým
dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty
uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme EVO.eBIT portal na portáli
http://www.evoportal.sk/, ako aj v profile verejného obstarávateľa (ÚVO).

2. Predkladanie ponúk je umožnené iba registrovaným uchádzačom, ktorých verejný obstarávateľ zaregistroval do
systému EVO portal schválením jeho žiadosti o registráciu, a ktorým systém EVO portal vygeneroval UID používateľa.
Záujemcovia sa môžu zaregistrovať na adrese: http://www.evoportal.sk/index.php?zobraz=registracia; pokyny k
registrácií sú uvedené priamo na tejto adrese.

3. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do elektronického prostriedku EVO.eBIT portal umiestnenom na webovej adrese http://www.evoportal.sk/. Doklady a
dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v Súťažných podkladoch verejný obstarávateľ odporúča predložiť ako sken originálu, resp. sken úradne overenej kópie v súbore pdf, pokiaľ nie je určené inak.
Uchádzač môže v ponuke predložiť aj kópie dokladov, vrátane kópií v elektronickej podobe podľa pokynov uvedených v Súťažných podkladoch.

4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo v stanovenej lehote viazanosti ponúk
s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade:
- ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy
- úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s
použitím e - aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny,
- resp. s ktorou uzavrie zmluvu o dielo a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote
viazanosti ponúk.
Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote
viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali.

5. Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámený elektronicky vo výzve na účasť a až po vyhodnotení ponúk a podmienok uvedených v elektronickej aukcii, ktoré sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov.

6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania nadlimitnej zákazky z dôvodov uvedených v § 57 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a v bode 31 Súťažných podkladov.

7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu o dielo s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť
zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo
ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť Zmluvu o dielo so žiadnym
uchádzačom v prípade, že ceny uvádzané v ponukách presiahnu stanovený limit finančných prostriedkov, pridelených na predmet zákazky, t. j. limit predpokladanej hodnoty zákazky.

9. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané zelené verejné obstarávanie.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité