II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Zavedenie interného helpdesku
Referenčné číslo: NFP-IT-003
II.1.2)
Hlavný kód CPV
48822000-6
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je na základe vykonanej analýzy a dizajnu kybernetickej bezpečnosti nákup technických a softvérových prostriedkov pre zavedenie interného helpdesku:
Zavedenie interného helpdesku, ktorý bude využiteľný nielen ako centrálne úložisko požiadaviek klientov s možnosťou sledovania riešenia každej požiadavky, ale umožní aj centralizovaný zber bezpečnostných incidentov.
Dodanie tovaru do maximálne 4 týždňov od podpisu zmluvy.
Zákazka je financovaná zo zdrojov EÚ preto je nutné dodržať nastavený harmonogram projektu.
Kód výzvy: OPII-2022/7/20-DOP, Kód žiadosti o NFP: NFP311070CCT8, splatnosť faktúr 60 dní
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
9 825,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
Sídlo: Palárikova 2311, 022 16 Čadca, Slovensko
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je na základe vykonanej analýzy a dizajnu kybernetickej bezpečnosti nákup technických a softvérových prostriedkov pre zavedenie interného helpdesku:
Zavedenie interného helpdesku, ktorý bude využiteľný nielen ako centrálne úložisko požiadaviek klientov s možnosťou sledovania riešenia každej požiadavky, ale umožní aj centralizovaný zber bezpečnostných incidentov. Zavedený systém podpory, ktorý by integroval požiadavky vytvorené prostredníctvom e-mailu a webových formulárov do jednoduchého, ľahko použiteľného webového rozhrania pre viacerých používateľov. Mal by umožňovať jednoduchú správu, organizáciu a archiváciu všetkých požiadaviek a odpovede na podporu na jednom mieste. Požadované funkcie: Webová a e-mailová podpora: Tickety musí byt možné vytvárať prostredníctvom e-mailu, online formulárov alebo telefónu (vytvorené zamestnancami). Flexibilná konfigurácia a mapovanie. Automatická reakcia: Automatická odpoveď, ktorá sa odošle po otvorení nového tiketu alebo prijatí správy. Prispôsobiteľné šablóny pošty.
Pripravené odpovede: Preddefinované odpovede na často kladené otázky. Interné poznámky: Pridávanie interných poznámok k tiketom pre zamestnancov Témy nápovedy: Konfigurovateľné témy nápovedy pre webové tikety. Presmerovanie ticketov bez prezentovania interných oddelení alebo priorít. Upozornenia a oznámenia: Zamestnanci a klienti budú informovaní pomocou e-mailových upozornení. Konfigurovateľné a flexibilné nastavenia. Prístup na základe rolí: Riadenie úrovne prístupu zamestnancov na základe skupín a oddelení. Prideľovanie a prenos ticketov: Prideľovanie ticketov zamestnancom a/alebo oddeleniam. Nevyžaduje sa registrácia: Pre používateľov sa nevyžaduje žiadny používateľský účet ani registrácia (na prihlásenie sa používa ID lístka/email). História podpory: Všetky žiadosti o podporu a odpovede sa archivujú. Možnosť inštalácie on-premise aj na virtuálny server
*Toto spĺňa napríklad open source produkt osTicket.
Dodanie by malo obsahovať aj potrebné hardvérové vybavenie.
Do cenovej ponuky prosím predložiť aj práce spojené s konfiguráciou.
Dodanie tovaru do maximálne 4 týždňov od podpisu zmluvy.
Zákazka je financovaná zo zdrojov EÚ preto je nutné dodržať nastavený harmonogram projektu.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
9 825,00
EUR
bez DPH
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: 311070CCT8
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Zákazka je financovaná zo zdrojov EÚ, Kód výzvy: OPII-2022/7/20-DOP, Kód žiadosti o NFP: NFP311070CCT8, splatnosť faktúr 60 dní