Oznámenie 21182 - WNT

Obsah

21182 - WNT
Vestník č. 123/2023 - 23.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
IČO: 17335469
Palárikova 2311, 02216 Čadca
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Michalina
Telefón: +421 940946999
Email: michalina@kysuckanemocnica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472823
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/472823
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zavedenie interného helpdesku
Referenčné číslo: NFP-IT-003
II.1.2) Hlavný kód CPV
48822000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je na základe vykonanej analýzy a dizajnu kybernetickej bezpečnosti nákup technických a softvérových prostriedkov pre zavedenie interného helpdesku:
Zavedenie interného helpdesku, ktorý bude využiteľný nielen ako centrálne úložisko požiadaviek klientov s možnosťou sledovania riešenia každej požiadavky, ale umožní aj centralizovaný zber bezpečnostných incidentov.

Dodanie tovaru do maximálne 4 týždňov od podpisu zmluvy.
Zákazka je financovaná zo zdrojov EÚ preto je nutné dodržať nastavený harmonogram projektu.
Kód výzvy: OPII-2022/7/20-DOP, Kód žiadosti o NFP: NFP311070CCT8, splatnosť faktúr 60 dní
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
9 825,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
Sídlo: Palárikova 2311, 022 16 Čadca, Slovensko
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je na základe vykonanej analýzy a dizajnu kybernetickej bezpečnosti nákup technických a softvérových prostriedkov pre zavedenie interného helpdesku:
Zavedenie interného helpdesku, ktorý bude využiteľný nielen ako centrálne úložisko požiadaviek klientov s možnosťou sledovania riešenia každej požiadavky, ale umožní aj centralizovaný zber bezpečnostných incidentov. Zavedený systém podpory, ktorý by integroval požiadavky vytvorené prostredníctvom e-mailu a webových formulárov do jednoduchého, ľahko použiteľného webového rozhrania pre viacerých používateľov. Mal by umožňovať jednoduchú správu, organizáciu a archiváciu všetkých požiadaviek a odpovede na podporu na jednom mieste. Požadované funkcie: Webová a e-mailová podpora: Tickety musí byt možné vytvárať prostredníctvom e-mailu, online formulárov alebo telefónu (vytvorené zamestnancami). Flexibilná konfigurácia a mapovanie. Automatická reakcia: Automatická odpoveď, ktorá sa odošle po otvorení nového tiketu alebo prijatí správy. Prispôsobiteľné šablóny pošty.
Pripravené odpovede: Preddefinované odpovede na často kladené otázky. Interné poznámky: Pridávanie interných poznámok k tiketom pre zamestnancov Témy nápovedy: Konfigurovateľné témy nápovedy pre webové tikety. Presmerovanie ticketov bez prezentovania interných oddelení alebo priorít. Upozornenia a oznámenia: Zamestnanci a klienti budú informovaní pomocou e-mailových upozornení. Konfigurovateľné a flexibilné nastavenia. Prístup na základe rolí: Riadenie úrovne prístupu zamestnancov na základe skupín a oddelení. Prideľovanie a prenos ticketov: Prideľovanie ticketov zamestnancom a/alebo oddeleniam. Nevyžaduje sa registrácia: Pre používateľov sa nevyžaduje žiadny používateľský účet ani registrácia (na prihlásenie sa používa ID lístka/email). História podpory: Všetky žiadosti o podporu a odpovede sa archivujú. Možnosť inštalácie on-premise aj na virtuálny server

*Toto spĺňa napríklad open source produkt osTicket.

Dodanie by malo obsahovať aj potrebné hardvérové vybavenie.

Do cenovej ponuky prosím predložiť aj práce spojené s konfiguráciou.
Dodanie tovaru do maximálne 4 týždňov od podpisu zmluvy.
Zákazka je financovaná zo zdrojov EÚ preto je nutné dodržať nastavený harmonogram projektu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
9 825,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: 311070CCT8
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka je financovaná zo zdrojov EÚ, Kód výzvy: OPII-2022/7/20-DOP, Kód žiadosti o NFP: NFP311070CCT8, splatnosť faktúr 60 dní
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 Zákona o VO Osobné postavenie
bod 1 časť e) a f)
splnenie týchto požiadaviek si verejný obstarávateľ overí v dostupných registroch
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa vyhlási po lehote na predkladanie ponúk.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Dodanie tovaru do maximálne 4 týždňov od podpisu zmluvy.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.06.2023

Redakčné opravy

22087 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 130/2023
V oznámení 21182-WNT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca, Palárikova 2311, 022 16 Čadca zverejnenom vo VVO č. 123/2023 zo dňa 23.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 04.07.2023 10:00 Má byť: 10.07.2023 10:00

Profil Obstarávateľa


Dôležité