Oznámenie 31545 - WYS

Obsah

31545 - WYS
Vestník č. 251/2014 - 29.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
IČO: 00164381
Stromová 1, 81330 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): vyššie uvedená adresa
Kontaktná osoba: PhDr. Juraj Janík
Mobil: +421 917648168
Telefón: +421 259374365
Fax: +421 254772149
Email: juraj.janik@minedu.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Systémový a finančný audit národných agentúr ERASMUS na roky 2014 - 2020
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
9
Hlavné miesto poskytovania služieb: MŠVVaŠ, Stromová 1, Bratislava, Slovenská akademická asociácia pre medzinárodnú spoluprácu
Národná agentúra Erasmus+ pre oblasť vzdelávania a odbornej prípravy
Križkova 9, Bratislava, IUVENTA Slovenský inštitút mládeže
Národná agentúra Erasmus+ pre oblasť mládeže a športu
Karloveská 64
842 58 Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Program Európskej únie Erasmus+ je schválený na roky 2014 až 2020 a pokrýva všetky sektory vzdelávania od školského vzdelávania cez odborné vzdelávanie a prípravu, vysokoškolské vzdelávanie a vzdelávanie dospelých až po sektor mládeže a niektoré aspekty masového športu. Cieľom programu Erasmus+ je zlepšiť zručnosti a zamestnateľnosť mladých ľudí a modernizovať vzdelávanie, odbornú prípravu a prácu s mládežou. Program je strategicky zameraný na podporu vzdelávania v školách od predškolských zariadení až po stredné školy, vysoké školy, vzdelávanie dospelých, podporu mobility mladých ľudí, významné európske športové podujatia a ďalšie sprievodné a podporné aktivity. Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR zabezpečuje prostredníctvom dvoch národných agentúr realizáciu aktivít predmetného programu.Predmet tohto obstarávania vyplýva z povinnosti verejného obstarávateľa zabezpečiť, aby počas celého trvania programu (7 rokov), bol pravidelne vykonávaný systémový a finančný audit a to v súlade s požiadavkami Európskej komisie. Výstupom z týchto auditov budú spracované informácie v rozsahu, ktorý určuje Európska komisia a ktorý tvorí prílohu č. 2 návrhu zmluvy o poskytovaní audítorských služieb (ďalej len zmluva). Úspešný uchádzač bude povinný zabezpečiť v príslušných termínoch každoročné vykonanie auditu v agentúrach, pričom výsledky z týchto auditov je audítor povinný spracovať podľa požiadaviek prílohy č. 2 zmluvy. Nevyhnutnou podmienkou je, že tento výsledok bude vyhotovovaný pre potreby Európskej komisie v príslušnej odbornej terminológii v anglickom jazyku, alternatívne v nemeckom jazyku alebo francúzskom jazyku. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača vykonať a dodať pre verejného obstarávateľa nasledujúce práce v súlade so zákonom č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu v znení neskorších predpisov a zákonom č. 431/2002 Z. z. o čtovníctve
zákona č. 502/2001 Z. z. o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Audit bude vykonaný v súlade s Medzinárodnými audítorskými štandardami (ISA) publikovanými Medzinárodnou federáciou účtovníkov (IFAC), so špeciálnou referenciou na ISA 800 (Audítorská správa špeciálnych auditov) a relevantnými smernicami bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79212000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 129 380,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 84
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje Osobné postavenie za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní:
Bod 1.1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 odst. 1 písm. a.)/ - vyjadrenie banky/bánk, alebo pobočky zahraničnej banky vystavené v II. polroku roku 2014, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov; že je schopný platiť si svoje finančné záväzky, v prípade splácania úveru, dodržiava splátkový kalendár, v posledných dvoch rokoch nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete, v posledných dvoch rokoch jeho účet nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie. K potvrdeniu musí uchádzač súčasne predložiť čestné vyhlásenie, že má otvorené účty iba v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie a vyhlásenie musí byť podpísané osobou/osobami oprávnenými vystupovať v jeho mene. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a verejný obstarávateľ ho neuzná. Uchádzač predloží doklad o poistení zodpovednosti za škodu.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32, ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní - verejný
obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať finančnú stabilitu pre jeho schopnosť zabezpečiť predmet verejnej zákazky a schopnosť uchádzača bezproblémovo si plniť svoje finančné záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : a) vyjadrenie banky musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač je klientom banky, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia.
b) preukáže platným potvrdením o poistení zodpovednosti za škodu v minimálnej hodnote poistného krytia vo výške predpokladanej hodnoty zákazky podľa § 25 ods. 4 zákona č. 540/2007 o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu,
c) preukáže obrat za posledné 3 hospodárske roky (2011, 2012, 2013) v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania, pričom obrat v uvedenom období nesmie byť nižší ako 55 000,00 EUR. K prehľadu o obrate predloží uchádzač výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch podľa platných právnych predpisov, overeným príslušným správcom dane resp. príslušnou inštitúciou.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Všetky podmienky ekonomického a finančného postavenia sledujú cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a je schopný refinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr. Podmienky sú požadované v intenciách §27 zákona o verejnom obstarávaní a sú primerané v porovnaní s rozsahom a dĺžkou trvania zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 odst. 1 písm. a.) - potvrdený zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky t. j. 2011, 2012, 2013 s uvedením cien vrátane DPH, lehôt dodania a odberateľov s tým, že realizoval minimálne 10 ukončených auditov účtovných závierok subjektov verejného záujmu za dané obdobie. Predložený zoznam musí obsahovať aj stručný opis poskytnutej služby, potvrdenie auditovanej jednotky, meno a tel. číslo kontaktnej osoby auditovanej jednotky; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača. V tomto prípade musí uchádzač relevantne preukázať dôvod, prečo nemohol predložiť potvrdenú referenciu.
V súlade s § 28 ods.1 g) uchádzač preukáže zoznam minimálne 3 riadiacich zamestnancov - audítorov, ktorí budú zodpovední za zabezpečenie plnenia predmetu zmluvy s uvedením údajov o ich vzdelaní, profesijných životopisov, zoznamom poskytnutých služieb ako je predmet zákazky s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty plnenia (od - do mesiac/e a rok/y), pozície ktorú zastávali. Údaje majú byť potvrdené podpisom zamestnanca. Všetci riadiaci zamestnanci zodpovední za poskytnutie služby musia byť držiteľmi platnej audítorskej licencie podľa zák. č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. V životopise alebo v zozname poskytnutých služieb preukážu minimálnu odbornú prax 5 rokov. Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že má k dispozícii kvalifikovaných audítorov schopných vykonávať a riadiť audit v súlade s platnou legislatívou. Požadovaná podmienka je primeraná a postačujúca na preukázanie schopnosti splniť si predmet zmluvy a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť primeraný okruh uchádzačov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí preukázať že v danom období realizoval služby: audit subjektov ktorých celkový objem auditovaných prostriedkov predstavuje minimálne 66 mil. Eur za predchádzajúce tri roky, alebo od vzniku spoločnosti. Podmienka zodpovedá minimálnemu objemu finančných prostriedkov ktoré budú predmetom auditov. Podmienka vychádza zo znenia § 32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že v predchádzajúcom období bol schopný úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je zmluvou požadovaná služba. Požadovaná podmienka je primeraná a postačujúca na preukázanie schopnosti splniť si predmet zmluvy a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť primeraný okruh uchádzačov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
41/20-100/2014-64
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.01.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.01.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.01.2015 10:00
Miesto : Stromová 1. Bratislava - sídlo verejného obstarávateľa.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Bez účasti uchádzačov (§43 ods.3 ZVO)
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Táto verejná súťaž sa realizuje prostredníctvom systému EVO a komunikácia v tejto súťaži bude prebiehať výhradne prostredníctvom technického vybavenia systému, ktorý zabezpečuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a všetkým informáciám a vysvetľovaniu. Verejný obstarávateľ nebude reagovať na žiadosti ktoré budú zasielané iným spôsobom (listinnej a pod.) ako prostredníctvom systému EVO verejný obstarávateľ usmerní každého žiadateľa odkazom na portál v systéme EVO. Každý záujemca sa k tejto zákazke môže zaregistrovať prostredníctvom zverejnenej výzve na portáli EVO. Toto je aj podmienka pre realizáciu elektronickej aukcie, prostredníctvom ktorej bude táto súťaž vyhodnotená.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.12.2014

Redakčné opravy

1202 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 11/2015
V oznámení 31545-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, Stromová 1, 813 30 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 251/2014 zo dňa 29.12.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 16.01.2015 09:00 Viď: 19.01.2015 09:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.01.2015 09:00 Viď: 19.01.2015 09:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 16.01.2015 10:00 Viď: 19.01.2015 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité