Oznámenie 12535 - MST
12535 - MST
Vestník č. 116/2015 - 15.06.2015
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2
podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
13599 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 129/2015 |
---|
V oznámení 12535-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Mamateyova 17, 850 05 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 116/2015 zo dňa 15.06.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická sposobilosť bod 3.1 Namiesto: Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona: Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení. Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, pričom aspoň jedno dodanie tovaru bude minimálne v hodnote 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie. Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať: - obchodné meno a adresu odberateľa, - obchodné meno a adresu poskytovateľa služby - opis dodaného tovaru/predmet zmluvy - lehotu plnenia zmluvy - celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka. - meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list). Viď: Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona: Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: c) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ, d) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení. Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie. Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať: - obchodné meno a adresu odberateľa, - obchodné meno a adresu poskytovateľa služby - opis dodaného tovaru/predmet zmluvy - lehotu plnenia zmluvy - celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka. - meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list). Súťažné podklady, časť A.2, bod 3.1 Namiesto: Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona: Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení. Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, pričom aspoň jedno dodanie tovaru bude minimálne v hodnote 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie. Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať: - obchodné meno a adresu odberateľa, - obchodné meno a adresu poskytovateľa služby - opis dodaného tovaru/predmet zmluvy - lehotu plnenia zmluvy - celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka. - meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list). Viď: Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona: Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: c) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ, d) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení. Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie. Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať: - obchodné meno a adresu odberateľa, - obchodné meno a adresu poskytovateľa služby - opis dodaného tovaru/predmet zmluvy - lehotu plnenia zmluvy - celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka. - meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list). |
15180 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 144/2015 |
V oznámení 12535-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Mamateyova 17, 850 05 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 116/2015 zo dňa 15.06.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadosti o účasť Namiesto: 27.07.2015 10:00 Viď: 17.08.2015 10:00 Súťažné podklady, bod 19.2 lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.07.2015 10:00 Viď: 17.08.2015 10:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.07.2015 10:00 Viď: 18.08.2015 10:00 Súťažné podklady, bod 21.1 otváranie ponúk Namiesto: 28.07.2015 10:00 Viď: 18.08.2015 10:00 |
Zákazka: | Dodanie a montáž nábytku |
---|---|
Obstarávateľ: | Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. |