Oznámenie 12535 - MST

Obsah

12535 - MST
Vestník č. 116/2015 - 15.06.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35937874
Mamateyova 17, 85005 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Daniela Bauerová
Telefón: +421 267277116
Fax: +421 267277252 / 267277238
Email: daniela.bauerova@vszp.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: zdravotné poistenie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Dodanie a montáž nábytku
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bratislava
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie a montáž voľného aj vstavaného nábytku pre budúce sídlo verejného obstarávateľa (s cca 290 zamestnancami). Dodávka pozostáva z dodania stolového, sedacieho a skriňového nábytku pre zariadenie kancelárií, vstavaných aj voľne stojacich kuchynských liniek so vstavanými elektrospotrebičmi, jedálenských stolov pre zariadenie kuchyniek a nábytku pre konferenčné miestnosti (s možnosťou vytvorenia variabilných zostáv).
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39130000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39141400-6, 39153000-9, 39700000-9, 45255400-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 646 628,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 18
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 18 000,00 eur (slovom osemnásťtisíc eur), a to poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet bude hradený z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ucházačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov vytvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, musí mať do termínu na uzavretie Rámcovej dohody stanoveného verejným obstrávateľom právnu subjektivitu, ktorú musí písomne preukázať.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia :
1.1.1nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. a) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
1.1.2nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. a) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
1.1.3nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. b) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladani ponúk,
1.1.4nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. c) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
1.1.5nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. d) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
1.1.6je oprávnený dodávať poskytovať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. e) platným dokladom o oprávnení poskytovať službu, súvisiacu s predmetom činnosti alebo platným dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou,
1.1.7nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.1.8nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
a) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
c) ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. f) čestným vyhlásením.

1.1.9nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. g) čestným vyhlásením.
1.1.10nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. g) čestným vyhlásením.
1.2Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované v bodoch 1.1.1 až 1.1.10 nahradiť predložením čestného vyhlásenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienky účasti podľa bodu 1.1.3 týchto súťažných podkladov, že nie je v reštrukturalizácii:
1.2.1predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo
1.2.2doplnením tohto údaju do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie zverejňuje na svojom webovom sídle s priložením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
1.3Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1.1 až 1.1.6 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte EU inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo krajine sídla uchádzača.
1.5podľa § 26a Preukazovanie majetkovej účasti uchádzačov
Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riedení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží :
2.1podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo iného subjektu o disponibilite uchádzača, že v prípade potreby poskytne uchádzačovi, ak bude jeho ponuka v tejto verejnej súťaži vyhodnotená ako úspešná a verejným obstarávateľom prijatá, úver vo výške (minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky, alebo časti zákazky na ktorú predkladá ponuku) v EUR bez DPH.
Prísľub banky uchádzač doloží originálnym dokladom, alebo jeho úradne osvedčenou kópiou.

Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ si vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky potrebuje overiť u uchádzačov ekonomickú vitalitu, stabilitu a predpoklady pre finančné zabezpečenie plnenia predmetu zákazky, keďže proces dodávky zákazky bude financovaný zo zdrojov dodávateľa alebo prostredníctvom tretích osôb, nakoľko mu nebude môcť poskytnúť finančný preddavok.

2.2V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.3Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží :
3.1Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona:
Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení.
Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, pričom aspoň jedno dodanie tovaru bude minimálne v hodnote 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie.
Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať:
- obchodné meno a adresu odberateľa,
- obchodné meno a adresu poskytovateľa služby
- opis dodaného tovaru/predmet zmluvy
- lehotu plnenia zmluvy
- celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka.
- meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť
Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list).
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie uvedených dokladov z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo podobných dodávok tovaru, ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky.

Uchádzač v ponuke predloží :
3.2Podľa § 29 a § 30 zákona:
Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie certifikátov kvality:
-Certifikát o zavedenom systéme manažérstva kvality v oblasti týkajúcej sa predmetu zákazky, ktorým sa potvrdzuje splnenie zabezpečenia kvality vyplývajúcej z normy ISO 9001 : 2008 ako štandardu na certifikáciu systémov manažérstva kvality.
-Certifikát o zavedenom systéme Environmentálneho manažérskeho systému (EMS) podľa normy ISO 14 001 v oblasti týkajúcej sa predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ uzná za ekvivalentné dôkazy rovnocenné osvedčenia vydané nezávislými certifikačnými orgánmi v SR alebo v iných členských štátoch a prijme aj iné dôkazy potvrdené nezávislou certifikačnou organizáciou, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Takýmto dôkazom môže byť správa z auditu manažérstva kvality, vydaná nezávislou audítorskou organizáciou, akreditovanou podľa európskych právnych predpisov.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom softvéru PROe.biz. Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2015/06/DB
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.07.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.07.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.07.2015 10:00
Miesto: VšZP, GR, Ondavská 3, Bratislava. Otváranie ponúk sa týka časti ponúk "Ostatné" a je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.06.2015

Redakčné opravy

13599 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 129/2015
V oznámení 12535-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Mamateyova 17, 850 05 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 116/2015 zo dňa 15.06.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická sposobilosť bod 3.1 Namiesto: Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona: Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení. Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, pričom aspoň jedno dodanie tovaru bude minimálne v hodnote 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie. Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať: - obchodné meno a adresu odberateľa, - obchodné meno a adresu poskytovateľa služby - opis dodaného tovaru/predmet zmluvy - lehotu plnenia zmluvy - celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka. - meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list). Viď: Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona: Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: c) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ, d) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení. Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie. Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať: - obchodné meno a adresu odberateľa, - obchodné meno a adresu poskytovateľa služby - opis dodaného tovaru/predmet zmluvy - lehotu plnenia zmluvy - celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka. - meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list). Súťažné podklady, časť A.2, bod 3.1 Namiesto: Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona: Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení. Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, pričom aspoň jedno dodanie tovaru bude minimálne v hodnote 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie. Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať: - obchodné meno a adresu odberateľa, - obchodné meno a adresu poskytovateľa služby - opis dodaného tovaru/predmet zmluvy - lehotu plnenia zmluvy - celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka. - meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list). Viď: Podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona: Zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: c) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ, d) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení. Uchádzač predloží zoznam dodania tovaru úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených v rokoch 2012, 2013 a 2014 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH, zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru kvalifikované referencie. Každé uchádzačom predložené potvrdenie o uspokojivom plnení zmluvy s poskytnutím požadovaných služieb musí obsahovať: - obchodné meno a adresu odberateľa, - obchodné meno a adresu poskytovateľa služby - opis dodaného tovaru/predmet zmluvy - lehotu plnenia zmluvy - celkovú zmluvnú a fakturovanú cenu v mene euro bez DPH. Ak sa dodanie tovaru uvedeného v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka. - meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, predloží vyhlásenie o dodaní tovaru spolu doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (faktúra, dodací list).
15180 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 144/2015
V oznámení 12535-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Mamateyova 17, 850 05 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 116/2015 zo dňa 15.06.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadosti o účasť Namiesto: 27.07.2015 10:00 Viď: 17.08.2015 10:00 Súťažné podklady, bod 19.2 lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.07.2015 10:00 Viď: 17.08.2015 10:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.07.2015 10:00 Viď: 18.08.2015 10:00 Súťažné podklady, bod 21.1 otváranie ponúk Namiesto: 28.07.2015 10:00 Viď: 18.08.2015 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité