Oznámenie 13567 - WYP

Obsah

13567 - WYP
Vestník č. 193/2017 - 02.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Santovka
IČO: 00307432
Parková 2, 93587 Santovka

Slovensko
Kontaktná osoba: Silvia Matušková
Telefón: +421 903774621
Email: matuskovas@centrum.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4347
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
NOVOSTAVBA 3 x 8 BJ SANTOVKA
Referenčné číslo: PLZ 01/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Novostavba 3x8 bytových jednotiek:
SO.01ASO.01A - NOVOSTAVBA 8 BJ A
SO.01BSO.01B - NOVOSTAVBA 8 BJ B
SO.01CSO.01C - NOVOSTAVBA 8 BJ C
SO 03D BJ ASO.03D Vnútorná elektroinštalácia BJ A
SO 03D BJ BSO.03D Vnútorná elektroinštalácia BJ B
SO 03D BJ CSO.03D Vnútorná elektroinštalácia BJ C
SO 05ASO.05 Vnútorné rozvody ZT BJ A
SO 05BSO.05 Vnútorné rozvody ZT BJ B
SO 05CSO.05 Vnútorné rozvody ZT BJ C
SO.06B BJ ASO.06B Rozvod plynu BJ A
SO.06B BJ BSO.06B Rozvod plynu BJ B
SO.06B BJ CSO.06B Rozvod plynu BJ C
SO.07 BJ ASO.07 Vykurovanie BJ A
SO.07 BJ BSO.07 Vykurovanie BJ B
SO.07 BJ CSO.07 Vykurovanie BJ C
2Infraštruktúra
SO 03CSO.03C El. NN prípojka pre bytovky
SO 04ASO.04A Vodovodná prípojka
SO 04BSO.04B Kanalizačná prípojka do ČOV s čerpacou stanicou
SO 04CSO.04C - Dažďová kanalizácia s ORL
SO.09SO.09 Verejne osvetlenie
SO.06ASO.06A STL pripojovací plynovod
SO 08aSO 08 - Spevnené plochy, parkoviská a chodníky
SO 08bSO 08 - Sadové úpravy
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 117 475,32 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Santovka, okres Levice, Nitrianský kraj.
II.2.4) Opis obstarávania
3 x 8 bytových jednotiek a infraštruktúra
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 117 475,32 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: I. Osobné postavenie - § 32 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii:
I. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z.z a preukazuje spôsobom podľa § 32 ods.2 resp. ods 4,ods.5.
Uchádzač splnenie podmienky účasti môže preukázať podľa § 152 ods.1 a ods.3 zákona o VO. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 17.4.2016 je zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým miestom pobytu mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať dočasne predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument je súčasťou súťažných podkladov v editovateľnej forme, resp. je možné ho stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: stanovené podmienky účasti vyplývajú priamo z § 114 ods.2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie- § 33 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii:

1. § 33.ods.1 písm.a )Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej je uchádzač klientom o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu . Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk a musí v ňom byť uvedené že za obdobie posledných troch rokoch ku dňu lehoty na predloženie ponúk resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/ zriadenia účtu nebol uchádzač v nepovolenom debete , je schopný si plniť svoje záväzky voči banke .
Uchádzač predloží vyjadrenie každej banky, kde má podnikateľský účet a čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá podnikateľský účet.
Odôvodnenie primeranosti požiadavky: Vyjadrenie banky má byť pre verejného obstarávateľa zárukou zabezpečenia potrebných finančných prostriedkov pre úspešnú realizáciu zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením Jednotného európskeho dokumentu uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii:
1. § 34 ods.1 písm.b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom .
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Odôvodnenie primeranosti požiadavky: Uchádzač predložením týchto dokladov preukazuje skúsenosti a pri plnení zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
2. § 34 ods.1 písm.g) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, ktorí majú odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho v odbore pozemné stavby, s odborným zameraním Pozemné stavby, vydaného alebo notifikovaného podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinierov v znení neskorších predpisov v úradne osvedčenej kópii, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES.
Doklad môže byť fotokópia + originál pečiatka a podpis príslušnej odborne spôsobilej osoby a jeho prehlásenie, že bude k dispozícií počas realizácie stavby.
Odôvodnenie primeranosti požiadavky: Uchádzač predložením týchto dokladov preukazuje skúsenosti a odbornosť pri plnení zákazky .
3. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO opatrenia environmentálneho manažérstva v nadväznosti na § 36 ZVO, ktoré uchádzač alebo použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom a dôkazový prostriedok:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť platný certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001 a BS OHSAS 18001. Verejný obstarávateľ uzná aj iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi krajín Európskej únie, resp. iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Tieto dôkazy však musia byť rovnocenné s požadovaným certifikátom, teda mali by spĺňať minimálne požiadavky, ktoré zaručujú uvedené vydané osvedčenie.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti:
Podmienka slúži k preukázaniu riadneho nakladania s odpadom, jeho ekologickej likvidácie , ochrany životného prostredia ako aj dodržiavanie systému manažérstva bezpečnosti pri ochrane a zdravia pri práci.
4. Predloženie Certifikátu o zavedení systému riadenia kvality podľa § 35
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie Certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev.
Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky certifikátom ISO 9001. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
- pre nedostatok znakov - pokračovanie v súťažných podkladoch.
Odôvodnenie podmienok účasti .:
Požadovaným certifikátom uchádzač preukáže, že spĺňa predpoklady pre kvalitné plnenie predmetu zákazky.
- pre nedostatok znakov pokračovanie v súťažných podkladoch
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží referencie v minimálnej výške 1 000 000,00 Eur za posudzované obdobie, z toho 1 stavba by mala mať min. hodnotu 500 000,00 Eur bez DPH.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.10.2017 08:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.10.2017 09:00
Miesto: Obecný úrad Santovka.Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní časti ponúk označenej ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ich ponuky neboli vylúčené pred otváraním ponúk časti "Kritériá".
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ poskytne prístup k súťažným podkladom ich uverejnením vo svojom profile zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4347.
2. Verejný obstarávateľ na základe žiadosti zašle súťažné podklady elektronicky. Žiadosť je potrebné zaslať na adresu kontaktnej osoby: matuskovas@centrum.sk.
3. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí stiahnu súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby to oznámili kontaktnej osobe pre prípadné zasielanie vysvetlenia súťažných podkladov.
4.Verejný obstarávateľ bude v profile ( na UVO) zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov ako aj iné informácie týkajúce sa tejto zákazky, ktoré zároveň poskytne všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.09.2017

Redakčné opravy

14347 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 203/2017
V oznámení 13567-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Santovka, Parková 2, 935 87 Santovka zverejnenom vo VVO č. 193/2017 zo dňa 02.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis Namiesto: Vlastná stavba SO.01A - NOVOSTAVBA 8 BJ A SO.01B - NOVOSTAVBA 8 BJ B SO.01C - NOVOSTAVBA 8 BJ C SO.03D Vnútorná elektoinštalácia BJ A SO.03D Vnútorná elektoinštalácia BJ B SO.03D Vnútorná elektoinštalácia BJ C SO.05 Vnútorné rozvody ZT BJ A SO.05 Vnútorné rozvody ZT BJ B SO.05 Vnútorné rozvody ZT BJ C SO.06B Rozvod plynu BJ A SO.06B Rozvod plynu BJ B SO.06B Rozvod plynu BJ C SO.07 Vykurovanie BJ A SO.07 Vykurovanie BJ B SO.07 Vykurovanie BJ C Infraštruktúra SO.03C El. NN prípojka pre bytovky SO.04A Vodovodná prípojka SO.04B Kanalizačná prípojka do ČOV s čerpacou stanicou SO.04C - Dažďová kanalizácia s ORL SO.09 Verejne osvetlenie SO.06A STL pripojovací plynovod SO 08 - Spevnené plochy, parkoviská a chodníky SO 08 - Sadové úpravy Má byť: Vlastná stavba SO.01A - NOVOSTAVBA 8 BJ A SO.01B - NOVOSTAVBA 8 BJ B SO.01C - NOVOSTAVBA 8 BJ C SO.03D Vnútorná elektoinštalácia BJ A SO.03D Vnútorná elektoinštalácia BJ B SO.03D Vnútorná elektoinštalácia BJ C SO.05 Vnútorné rozvody ZT BJ A SO.05 Vnútorné rozvody ZT BJ B SO.05 Vnútorné rozvody ZT BJ C SO.06B Rozvod plynu BJ A SO.06B Rozvod plynu BJ B SO.06B Rozvod plynu BJ C SO.07 Vykurovanie BJ A SO.07 Vykurovanie BJ B SO.07 Vykurovanie BJ C Infraštruktúra SO.03C El. NN prípojka pre bytovky SO.04A Vodovodná prípojka SO.04B Kanalizačná prípojka do ČOV s čerpacou stanicou SO.04C - Dažďová kanalizácia s ORL SO.09 Verejne osvetlenie SO.06A STL pripojovací plynovod SO 08 - Spevnené plochy, parkoviská a chodníky SO 08 - Sadové úpravy Rekuperácia Rekuperácia - NOVOSTAVBA 8 BJ A Rekuperácia - NOVOSTAVBA 8 BJ B Rekuperácia - NOVOSTAVBA 8 BJ C II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 1 117 475,32 EUR bez DPH Má byť: 1 185 103,72 EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité