Oznámenie 17822 - MST

Obsah

17822 - MST
Vestník č. 253/2017 - 27.12.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Moravany nad Váhom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312789
Kostolecká 175/4, 92221 Moravany nad Váhom
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Baloghová
Telefón: +421 914330558
Fax: +421 337731601 / 337747214
Email: projektyes@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4749
Hlavná adresa(URL): http://www.moravany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4749
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov v obci Moravany nad Váhom
II.1.2) Hlavný kód CPV
42418900-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov v obci Moravany nad Váhom, spolufinancovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, vyhláseného Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutí podpory formou dotácie, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky.

V cene musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy v sídle verejného obstarávateľa, a ostatné náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky, vrátane prihlásenia vozidiel na dopravnom inšpektoráte s pridelením EČV a dodania písomnej dokumentácie, patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel, záznam zaškolenia obsluhy).
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
259 190,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Univerzálny nosič pracovných nadstavieb
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144511-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania tovaru je sídlo verejného obstarávateľa
II.2.4) Opis obstarávania:
Univerzálny nosič pracovných nadstavieb - 1 kus
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
218 350,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
4
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač predloží po elektronickej aukcii, na základe oznámenia o prijatí ponuky a výzvy na riadnu súčinnosť na uzavretie zmluvy, súčasne s návrhom zmluvy:

Pre časť I.:
1) potvrdenie o autorizovanom zastúpení uchádzača pre príslušnú továrenskú značku univerzálneho nosiča nadstavieb od výrobcu, resp. zástupcu výrobcu (napr. obchodná zmluva) v prípade, že uchádzač nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu;
2) písomnú dokumentáciu potvrdzujúcu pre uchádzača súhlasné stanovisko od výrobcu alebo zástupcu výrobcu univerzálneho nosiča nadstavieb na montáž ponúkaných typov pracovných prídavných zariadení výmenných nadstavieb
3) písomné potvrdenie deklarujúce plnenie všetkých obstarávateľom požadovaných parametrov predmetu obstarávania potvrdené výrobcom alebo autorizovaným predajcom ponúkaných značiek tovaru
4) doklad potvrdzujúci, že disponuje technikom na záručný a pozáručný servis ponúkaného univerzálneho nosiča nadstavieb, vystavený výrobcom ponúkaného univerzálneho nosiča nadstavieb.
5) doklad potvrdzujúci, že disponuje hardwarovým, softwerovým a technickým vybavením servisného strediska v minimálnom rozsahu:
- originálne diagnostické zariadenie hardware + software, odporúčané výrobcom univerzálneho nosiča nadstavieb s nasledujúcimi min. funkciami: čítanie chybových kódov; mazanie chybových kódov; čítanie real-time dát zo snímačov a akčných členov; testovanie jednotlivých komponentov podvozku; prístup k schémam umiestnenia komponentov a k schémam zapojenia; programovanie a zaškoľovanie riadiacich jednotiek, imobilizérov a kľúčov.
- špeciálne náradie odporúčané výrobcom univerzálneho nosiča nadstavieb v celom výrobcom nosiča nadstavieb odporúčanom rozsahu
- minimálne technické vybavenie servisného strediska: pracovisko s montážnou jamou alebo so zdvihákom; odsávanie výfukových plynov, zdvíhací prípravok 2,0 t; dielenský žeriav min. 2,5t; zdvihák prevodoviek; zariadenie na výmenu/plnenie hydraulických kvapalín a zariadenie na odsávanie hydraulických kvapalín; zariadenie na demontáž/montáž pneumatík; zariadenie na kontrolu tlaku a úniku chladiaceho média; zariadenie pre servis klimatizácií; zariadenie na testovanie akumulátorov; nabíjačka akumulátorov pre mobilné nabíjanie počas diagnostiky; digitálny multimeter; prístroj na nastavenie svetlometov; súprava na testovanie a meranie Ad Blue; zariadenie na výmenu brzdovej kvapaliny; zariadenie na výmenu skiel; vákuové zdvíhacie zariadenia; zariadenie na umývanie malých dielov; vysokotlakový čistič s horúcou vodou; zariadenie na hustenie pneumatík; zariadenie pre nastavovanie geometrie podvozku; brzdová valcová stolica.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Predný nakladač s príslušenstvom
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144710-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania tovaru je sídlo verejného obstarávateľa
II.2.4) Opis obstarávania:
Predný nakladač s príslušenstvom - 1 kus
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
14 750,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
10
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač predloží po elektronickej aukcii, na základe oznámenia o prijatí ponuky a výzvy na riadnu súčinnosť na uzavretie zmluvy, súčasne s návrhom zmluvy:

Pre časť II.:

1) potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení uchádzača od výrobcu pre ponúkané typ predného nakladača (napr. obchodná zmluva,...) v prípade, že uchádzač nie je ich výrobcom
2) typové schválenie predného nakladača s príslušenstvom vydané MDV SR, prípadné iný relevantný doklad deklarujúci schválenie uvedeného tovaru pre bezpečnú a spoľahlivú prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v Slovenskej republike a splnajuc ustanovenia zákona c. 725/2004 Z. z. O podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
3) písomné potvrdenie deklarujúce plnenie všetkých obstarávateľom požadovaných parametrov predmetu obstarávania potvrdené výrobcom alebo autorizovaným predajcom ponúkaných značiek tovaru
Časť: 3
II.2.1) Názov
Ramenový nosič kontajnerov
Časť č.: 3.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42418940-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania tovaru je sídlo verejného obstarávateľa
II.2.4) Opis obstarávania:
Ramenový nosič kontajnerov - 1 kus
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
26 090,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
10
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač predloží po elektronickej aukcii, na základe oznámenia o prijatí ponuky a výzvy na riadnu súčinnosť na uzavretie zmluvy, súčasne s návrhom zmluvy:

Pre časť III.:
1) potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení uchádzača od výrobcu pre ponúkané typ ramenového nosiča kontajnerov (napr. obchodná zmluva,...) v prípade, že uchádzač nie je ich výrobcom
2) typové schválenie ramenového nosiča kontajnerov vydané MDV SR, prípadné iný relevantný doklad deklarujúci schválenie uvedeného tovaru pre bezpečnú a spoľahlivú prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v Slovenskej republike a spĺňajúc ustanovenia zákona c. 725/2004 Z. z. O podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
3) písomné potvrdenie deklarujúce plnenie všetkých obstarávateľom požadovaných parametrov predmetu obstarávania potvrdené výrobcom alebo autorizovaným predajcom ponúkaných značiek tovaru
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok platí pre všetky časti predmetu zákazky:

(1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

(2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 - 7 zákona.

V zmysle § 152 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného
postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.

Doklady musia byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia. Ostatné podmienky účasti sú bližšie
definované v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok - platí pre všetky časti predmetu zákazky:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
(1) § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové dodanie tovaru. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.

(2) § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka účasti vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, ale aj či vedia preukázať ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky. Zároveň si verejný obstarávateľ overuje finančné postavenie uchádzača na trhu.

Doklady musia byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia, pokiaľ nie je uvedené inak. Ostatné
podmienky účasti sú bližšie definované v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Podľa bodu 1 - § 33 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Predmetný doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.

2) Podľa bodu 2 - § 33 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Čestným vyhlásením o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, musí uchádzač preukázať súhrnne objem celkového obratu minimálne vo výške:
Pre 1. Časť predmetu zákazky: 1 300 000,00 Eur;
Pre 2. Časť predmetu zákazky: 88 000,00 Eur;
Pre 3. Časť predmetu zákazky: 156 000,00 Eur;
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok - platí pre všetky časti predmetu zákazky:

(1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával on sám a vyčísli hodnotu týchto činností v eur bez DPH.

Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaného predmetu zákazky v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru podobného alebo rovnakého charakteru, aby sa neohrozila efektivita projektu.

(2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality dodania tovaru, a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky kvalifikovanými zamestnancami.

(3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. m) ak ide o tovar, ktorý sa má dodať,
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje
2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či požadovaný tovar zodpovedá technickým parametrom a kvalite, zodpovedajúcej jeho potrebám, aby sa tak neohrozila efektivita projektu.

Doklady musia byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia, pokiaľ nie je uvedené inak. Ostatné
podmienky účasti sú bližšie definované v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (1) Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodaných tovarov musí uchádzač preukázať zrealizované dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky príslušnej časti v min. objeme:
Pre 1. Časť predmetu zákazky: 218 000,00 Eur bez DPH;
Pre 2. Časť predmetu zákazky: 14 000,00 Eur bez DPH;
Pre 3. Časť predmetu zákazky: 26 000,00 Eur bez DPH;
spolu za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom.

Zoznam dodaných tovarov má obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa,
b) názov a stručný opis dodaných tovarov,
c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR,
d) lehotu dodania.

Uchádzač v zozname uvedie cenu v zložení ako cena bez DPH, DPH a cena s DPH. Ak sa dodanie tovaru, uvedeného v referencii, viaže na viac rokov, presahujúcich požadované obdobie 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname alikvótnu časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR.

(2) Podľa bodu 2 - § 34 ods. 1 písm. g) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie:
- certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality;

(3) Podľa bodu 3 - § 34 ods. 1 písm. m) Uchádzač predloží:
1. rozmerové výkresy predmetu zákazky
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle súťažných podkladov a obchodných podmienok
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ realizuje elektronickú aukciu cez aukčnú sieň IS EVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.1.2018 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.1.2018 13:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode I.1).
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časti Ostatné je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie a pri otváraní ponúk postupuje komisia podľa 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časti Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 (verejný obstarávateľ zašle uchádzačom listom oznámenie o otváraní tejto časti ponúk) a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Úspešný uchádzač predloží po elektronickej aukcii, na základe oznámenia o prijatí ponuky a výzvy na riadnu súčinnosť na uzavretie zmluvy, súčasne s návrhom zmluvy doklady, definované v doplňujúcich informáciách každej časti predmetu zákazky.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.12.2017

Redakčné opravy

102 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 3/2018
V oznámení 17822-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Moravany nad Váhom, Kostolecká 175/4, 922 21 Moravany nad Váhom zverejnenom vo VVO č. 253/2017 zo dňa 27.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis: Namiesto: Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov v obci Moravany nad Váhom, spolufinancovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, vyhláseného Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutí podpory formou dotácie, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky. V cene musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy v sídle verejného obstarávateľa, a ostatné náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky, vrátane prihlásenia vozidiel na dopravnom inšpektoráte s pridelením EČV a dodania písomnej dokumentácie, patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel, záznam zaškolenia obsluhy). Má byť: Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov v obci Moravany nad Váhom, spolufinancovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, vyhláseného Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutí podpory formou dotácie, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky. 1.Časť predmetu zákazky: Univerzálny nosič pracovných nadstavieb V cene musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy v sídle verejného obstarávateľa, bezplatný 4 ročný servis a ostatné náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky, vrátane prihlásenia vozidiel na dopravnom inšpektoráte s pridelením EČV a dodania písomnej dokumentácie, patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel, záznam zaškolenia obsluhy). 2.Časť predmetu zákazky: Predný nakladač s príslušenstvom ktorý bude 100% kompatibilný s Univerzálnym nosičom pracovných nadstavieb dodávaným v časti 1 predmetu zákazky. V cene musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy v sídle verejného obstarávateľa a ostatné náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky. 3.Časť predmetu zákazky: Ramenový nosič kontajnerov ktorý bude 100% kompatibilný s Univerzálnym nosičom pracovných nadstavieb dodávaným v časti 1 predmetu zákazky. V cene musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy v sídle verejného obstarávateľa a ostatné náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok - platí pre všetky časti predmetu zákazky: (1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával on sám a vyčísli hodnotu týchto činností v eur bez DPH. Odôvodnenie primeranosti: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaného predmetu zákazky v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru podobného alebo rovnakého charakteru, aby sa neohrozila efektivita projektu. (2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality dodania tovaru, a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky kvalifikovanými zamestnancami. (3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. m) ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje 2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či požadovaný tovar zodpovedá technickým parametrom a kvalite, zodpovedajúcej jeho potrebám, aby sa tak neohrozila efektivita projektu. Doklady musia byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia, pokiaľ nie je uvedené inak. Ostatné podmienky účasti sú bližšie definované v súťažných podkladoch. Má byť: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok - platí pre všetky časti predmetu zákazky: (1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával on sám a vyčísli hodnotu týchto činností v eur bez DPH. Odôvodnenie primeranosti: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaného predmetu zákazky v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru podobného alebo rovnakého charakteru, aby sa neohrozila efektivita projektu. (2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality dodania tovaru, a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky kvalifikovanými zamestnancami. (3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. m) ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či požadovaný tovar zodpovedá technickým parametrom a kvalite, zodpovedajúcej jeho potrebám, aby sa tak neohrozila efektivita projektu. Doklady musia byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia, pokiaľ nie je uvedené inak. Ostatné podmienky účasti sú bližšie definované v súťažných podkladoch. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 29.01.2018 12:00 Má byť: 06.02.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.01.2018 13:00 Má byť: 06.02.2018 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie plnenia zmluvy garanciu na splnenie zmluvných záväzkov vo výške: 1. Časť predmetu zákazky - vo výške 5000,00 - EUR bez DPH; 2. Časť predmetu zákazky - vo výške 3000,00 - EUR bez DPH; 3. Časť predmetu zákazky - vo výške 3000,00 -- EUR bez DPH, ktorá musí byť pripísaná na účet verejného obstarávateľa ku dňu podpisu zmluvy. Viď bližšie v súťažných podkladoch, časti B.2 OBCHODNÉ PODMIENKY DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité